Olamaz okul başlıyor o hep korktugum gün geldi ama ben korkmayacaktim ben bunları düşünürken uykuya dalmistim bile uyandığımda o lanet olası Alarm uyandirmisti beni hemen yerimden uçup lavaboya girip duş aldım. Artık daha rahatım ve kahvaltıya oturdum .Annem ,babam,kardesim hep beraber kahvaltı yapıyorduk biraz sohbet edip kavhaltimizi bitirdikten sonra odalarımiza ayrıldık ve üstüme okul kıyafetlerini geçirip saçımı da topladik dan sonra hafif bir makyaj yapıp evden çıktım ve okula doğru yürümeye başlamıştım .Okula geldiğimde nereye gidecegimi bile bilmiyordum.Ben öyle bakınirken biri bana omuz atmıştı biraz sarsildiktan sonra 'biraz dikkat etsen omzun demirden mi yapıldı senin?' dedim bu ani olmuştu o çocuk arkasını döndüğünde bana bakıp geri gitmişti .Çocuk benimle aynı yaşta gibi duruyordu.Zil çalmaya başlamıştı mudur ile konuşup hangi sınıfa gittigimi öğrenip okulda sınıfimi aramaya baslamistim .Bulmuştum hemen içeriye gidip en ön sıraya oturdum ve beklemeye başladım bu Kolej yeni açılmıştı yani kimse kimseyi tanımıyordu bu iyi birsey di '"Günaydın arkadaşlar " dedi hoca ben çoktan dalmistim ve hep beraber sınıfca "Günaydın hocam "demiştik ve Hoca hepimizi tanidiktan sonra yerlerimizi yerleştirmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Tatlı Grubum
DiversosMerhaba!!! Hikayemi işallah beğenirsiniz yorum atmayı ve beğen meyi unutmayin bu sadece başı devamı yakın zamanda ...