Liseye gecmistim sonunda. Cok heyecanliydim. Okul formami annem almisti. Okullarin acilmasina bir hafta kadar vardı. Hemen Hirayi aradim ve eski okulumuzun karsindaki pastaneye cagirdim.
Hirayla bulusmak icin hemen hazirlandim rimelimi surdum ve evden ciktim. Hira çoktan gelmis beni bekliyordu.
Hira:Nerdesin kizim sen ya kök saldim burda!!
Ben:Tamam be geldim iste patlama evim uzak ben napim??..dedim ve Hira'nin kolundan tutarak cekistirmeye basladim. Hemen bir kirtasiyeye girdik kalem ivir zivir ne varsa aldik.Bizim hic sevgilimiz olmamisti. Olmasindida. Bu yuzden ikimizde sadece derslerimize calisiyorduk. Liseye baslangic icin kitaplar bile almistik bir kac unite bitirmistim ben.
Hirayla kirtasiyeden ciktigimiz zaman sevgili yapmamak ve sadece derslerimize odaklanmak konusunda birbirimize söz verdik. Hirayla ayni okulda degildik fakat o benim okuluma gelmek istiyordu bu yüzden de bir sene sonra bizim okula geçiş yapacakti.
Kirtasiyeden aldigimiz malzemelerin resimlerini annelerimize attik ve bir kafeye oturarak kahvalti yaptik. Ordan cikista Hira bizim eve geldi. Yaninda getirdigi formasini evde denedi ve bende onunla birlikte kendi formami denedim.
Formalar bize cok yakismisti. Formalarimizi cikarip makyaj denemelerine geçtik. Her kiz gibi ilk bakista bir etki yaratmak istiyorduk bu yuzdende cok ufak dokunuslarla hafif bir lise makyaji yaptik birbirimize gosterip onayladiktan sonra evde biraz takildik ve aksam oluncada Hira evine gitti bende birkac saat sonra
yatip zibardim.Ertesi gun ortaokul arkadaslariyla bulustuk sevdigim sevmedigim herkes ordaydi ama olsundu ben kimseyi takmadim ve Hirayi beklemeye basladim. Salon gibi bir yer kiralayip orda oturup sohbet edicektik adete bir partiydi herkes suslenmis puslenmis fln ee tabi bizim ne eksigimiz var. Ben Hirayi bekledigim icin salona henuz girmemistim. Sonunda Hira geldi. Herkes bir partner bulmus girio iceri bizde napalim beraber girdik salona e tabi herkes bana bakio Hiraya bakmiolar jdjddj saka saka onada bakiolar herkes bize bakio neden peki cok guzeliz die değil tabiki Hira mali benim etegimi tutuo die. Annesinin eteginden kaybolmamak icin tutan cocuk gibi ama bende az salak değilim kizin arkasina saklandim o kadar yani.
Neyse iste biz kapidan girdik herkes mal mal bakio gectik oturduk biryere. Ordada bizim siniftan birkac kiz var gicik oldugum tipler bazilari ama nedense bize cok iyi davrandilar. Aslinda ben nedenini biliyorum e tabi biz Hirayla yaz tatilinde evrim gecirdik bir guzellestik. O yuzden ii davraniolar popi olmak için.
Neyse biz pek takmadik onlari zaten sonra birkac kisi dansa fln kaldirdi bizi dans ettik bilmemne. Zaten toplam 100 kisi fln vardi herkes gitmemis partiye ya da davet edilmemis bizim siniftakiler arti bizim sinifa samimi olan siniflar vardi ordanda pek kisi gitmeyince bu kadar kisi oluo haliyle.
Ben bunlari anlatirken uc saat gecio fln parti bitio herkes evlere dagilio bazi mallar cikma teklifi fln edio tabi ama biz kabul etmioz Hirayla. Falan derken bizde yolda ilerliyoruz. Yolun yarisinda gunduz vakti onumuzu iki mal kesio laf atiyorlar sonra biri benim biri Hiranin kolunu tutuo. Biz panik gecirirken ben bagirmaya basliyorum imdat yardim edin diye arkamdan Hirada bagirio ama canim kiyamam ben ona sesi kisilio malin. Ben bagirmaya devam ederken iki abi kosuo sopayla. Bizi kurtariolar. Bizde tesekkur edip topukluoz benim eve.
Hiraya:Kizim ii yirttik haa yoksa bu sefer gidioduk bok yoluna.dedim. O da:
-Aynen lan o abiler cikmasaydi geberioduk. He knk ne dicem beni eve birak lan ben tek gidemem hem sende bizde kal olmaz mi?
Ben:Knk sen mal misin bizim evin önüne geldik artik sen gel bizde kal butun gece kopariz hem aksam olcak nerdeyse hava karario.dedim ve eve girdik.Hirayla butun gun kopmayi dusunuoduk ama hic öyle olmadi. Pijamalarla yatakta telefon elde yanlarda cipsler takildik. Kopamadik yani aksam yedi oldu babam isten geldi aksam yemegini hazirlamak icin anneme yardima gittik.
Sofrayi hazirlayip babami cagirdik. Yemekler yendi sofrayi kaldirdik ve yine odaya cekildik. Gecelere kadar konustuk dizi izledik film izledik tikindik vs.derken uykumuz geldi aynı yatakta yattik birbirimize sarilarak ama yok böyle tirsmak en son korku filmi izlemistik ve altimiza sictik yani onun etkisinde kalaraktan sarilarak uyumaya calistik ama nerdeeeee...
Neyse sonunda uyuya kalmisiz sabah olunca annem bizi uyandirdi kalkin hadi boklu böcekler die. Kalktik kahvalti yaptik ve Hira evine gitti bayram temizligi icin. Bende anneme evde yardim ettim falan filan.
Bayram temizligi bitti baska isler cikti derken bir haftayi geride biraktik ve okullarin acilma zamani geldi catti.
Bu bölüm böyle oldu canlarim kitabi begendiyseniz vote vermeyi unutmayin bu arada canlarim hizli yazdigim icin yazim hatalari olabilir görmezdenn gelirseniz sevinirim. 🙆🙆👧👱❤❤❤💋💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSELİLER
ChickLitLiseye Yeni Baslamis Bir Kizin Ve Arkadaslarinin Yasadiklarina Tanik Olacaksiniz !¡!¡!