Yatay geçiş islemeleri yüzünden yoğundum. Geciktigi için özür dilerim. İyi okumalar
Babası Edip Bey kurdeleyi keserken huzursuzdu Yiğit. Doğru mu yapıyordu? Ceren ile mutlu olabilecek miydi? Şu an itibariyle Kardelen'den umudunu kesmiş oluyordu. Geri dönmeyecekti. Kardelen'i geri dönmeyecekti. Bunu kabullenmenin zamanı gelmişti.
Ama hata yapıyordu Yiğit. İstemeyerek de olsa... Yıllardır beklediği o küçük kızın bugün, kendisi hayatını başka biriyle birleştirmeye söz verirken döneceğini bilseydi yapmazdı. Yüreğini verdiği kızın önünde başka birine ömrünü vermeyi kabul etmezdi.
Kurdele kesildikten, Yiğit Ceren'e evlilik sözü verdikten birkaç dakika sonra olacakları kimse tahmin edemezdi.
***
"Yiğit de evlilik adımını attı artık. Darısı Efe'nin başına Nevin'cim"
"İnşallah Selma. Bu gidişle bu çocuk 40 yaşına kadar evlenemeyecek gibi hissediyorum."
Uzun yıllardır dost olan Selma ve Nevin Hanım sohbet ediyorlardı nişanın yapıldığı otelin teras katında.
İkisinin arasında sessiz cümleler de vardı. 'Keşke o da burada olsaydı' gibi..Ama Kardelen'in lafı açılınca yüreği kavruluyordu Nevin Hanım'ın.
Selma Hanım da arkadaşının üzgün halini görmeye dayanamıyordu.Kurdele kesilmiş, iki dost sohbet ederken bir genç kız girdi salona. Sade bir elbise giymişti. Süslenmemişti. Geliş amacı salondaki herkesten farklıydı çünkü.
Giriş kapısının birkaç metre ötesinde durdu genç kız. Salondaki davetlilerin dikkati bu kıza çekilmişti.
'Kimdi ki bu kız?
Neden öyle duruyordu öylece?'Davetlilerin kafasında bu sorular dolanırken Nevin Hanım kalktı yerinden. Gözlerinden yaşlar süzülürken yürüdü genç kızın yanına.
Yiğit diğer herkesle birlikte ikiliyi izliyordu. Nevin Teyze'nin ağlayarak yanına gittiği kız Kardelen olabilir miydi? Bu kız Kardelen'e benziyordu. Yüreği 'Kardelen' diye haykırırken aklı onun olmamasını diliyordu. Bugün olmazdı. Neden bugün gelmişti? Neden 12 yıl sonra gelmişti? Sevdiği kız 12 yıl sonra kendi nişanında nasıl ortaya çıkardı?
Yüreğini verdiği kız karşısındayken, ömrünü vermeye söz verdiği kızın elini tutuyordu. Kocaman bir yumru oturdu Yiğit Çetiner'in boğazına.
Ne yapacaktı şimdi? Sadece çocukluk arkadaşı olarak mı saracaktı Kardelen'i?Öte yandan kızına bu kadar benzeyen, az önce salona giren bu genç kızın yanına giden Nevin Hanım'ın ağzından zorla çıktı sözcükler
"Sen Kardelen'sin değil mi?"
Sessizce başını salladı İpek Ahsen. Kardelendi o. Yıllarca Kardelen Yurdal olduğunu bilmeden İpek Ahsen olarak yaşamıştı.
Nevin Hanım için yeterli bir cevaptı. Artan ağlamasıyla bağrına bastı evladını. Kardeleni dönmüştü. Geri gelmişti. Çok geçmeden bu ağlamalı sarılmaya Metin Bey de eşlik etmişti.
İlk defa hissettiği anne sıcaklığıyla hıçkırarak ağlamaya başladı Kardelen. Öz babasının sarıldığını hissedince artmıştı ağlaması... Baba sevgisini tatmıştı Erdinç babasıyla. Ama öz babasının sarılması bambaşka bir duyguydu.
Yavaşca ayrıldılar birbirlerinden. Nevin Hanım kızının yüzünü elleri ile okşadı. Tüm özlemiyle alnından öptü kızını.
Birinin koluna dokunduğunu hissetti Kardelen. Başını çevirdiğinde gördüğü adam öz abisiydi. Efe kardeşini kendine çekip sıkıca sarıldı. Kardeşi dönmüş müydü gerçekten?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluğumdun Sen (Askıda)
Romance"Hata yapıyordu Yiğit. İstemeyerek de olsa... Yıllardır beklediği o küçük kızın bugün, kendisi hayatını başka biriyle birleştirmeye söz verirken döneceğini bilseydi yapmazdı. Yüreğini verdiği kızın önünde başka birine ömrünü vermeyi kabul etmezdi." ...