Záchtivná vražda

4 2 0
                                    

Klára a Adéla vzpomínají na Petru jak náhle zemřela před jejími očima.Teď to bude snad válka o trůn ??Adéla s Klárou soutěží kdo bude tentokrát nejlepší ze třídy protože jejich konkurent je z kola ven tak kdo padne a bude poražen??To se dá vyřešit jedině dvojitou vraždou "řekla Klára".Když já Klára zabiju učitelku Sadílkovou tak Adéla půjde na její pohřeb tak jak jí dá kytky do rakve tak jí tam zhodím a zakopu jí hlínou i ze svou milovanou učitelkou a budu to já ta nejlepší !!"Paní učitelko spadla vám tužka"řekla jsem."Jé děkuji ale kde spadla??"..."za vámi"!!Učitelka se otočila a bodla jsem jí do zad a bodala a bodala jsem jí aby v žadném případě nepřežila.Adél??"řekla jsem"...Já dnes půjdu na pohřeb učitelce ah to byla tragická smrt nechápu kdo jí to provedl..."jasně jdu tam"řekla Adéla.
Adpoň jí nebudu přemlouvat mám lehčí úkol.Adél je mi to líto chudák úča,jó nezapomeň ty kytky; honem..
Jo jo..otevře rakev a Klára se pomalu plíží, Aďa se otočí v okamžiku kdy jí chtěla shodit a Adéla tam shodila Kláru.Myslela sis že mě zasypeš za živa??"řekla Adéla".To se pleteš teď já zabiju tebe.Rakev se spustí po lanech dolů a Klára prosí ať jí ušetří.Adéla nemilosrdně jí zasype a odejde.Klára už pohřeb mít nemusí už ho má i se spolubydlícím" řekla jsem".Teď mám to co chci;všechny hezké kluky ze třídy..

Děkuji za přečtení tohoto a minulého dílu tohoto příběhu který je smyšlený!Vaše věrná spisovatelka Petra_com prosím čtěte další moje knihy a dávejte liky a pište komentáře jestli ještě nic jsem nenapsala tak mi pište, často zapomínám..

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 09, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Smrt Je Ještě MladáKde žijí příběhy. Začni objevovat