Věnováno Seině, Rolandovy, Kiře a zbytku rodu Drakorokových. Pro případ nejvyšší nouze - H.G.
Draci jsou podle ostatních knih pouze legenda, mýtické stvoření, ale dříve tu byly. Provedly něco hrozného (později pochopíš) a proto je Jednorožec Orlando (jediný jednorožec na světě, ostatní vyhynuly, on je nesmrtelný) společně se vším božstvem poslali do neznáma aby se polepšily.
Lidi ze samého strachu zapomněli a do dnes žijí spokojeně dál. Čtenáři, nemám moc času a tak ti to zkrátím. Draci se rozhodly pro absolutní nadvládu a začali si násilně podmaňovat svět. Červení draci společně s černýma, hnědýma, zelenýma a žlutýma šli proti těm dobrým, Ledovýma, Modrýma a Fialovýma (růžovýma). Zahájili tím celosvětovou válku, bylo načase zasáhnout a tak se do toho vložil Orlando, vyvolal bohy a šli zastavit zkázu.
Svět je bez draků již tisícovky let, ale navždy bez nich nevydrží, jsou důležitou součástí fauny a flory, proto Orlando určil rod Drakorokových jako jediné tvory v celém vesmíru co mohou vrátit existenci draků, dnes je to přesně pětset tisíc let od onoho dne. Měl sem tu čes setkat se se samotným Orlandem který mi nařídil hlídat rod. Dal mi nesmrtelnost, ale spolu s ní sem nechtěně dostal i svou zlou stránku, stěží ji teď držím pod kontrolou, proto nemám čas.
Tato kniha je pro případ nejvyšší nouze, je zde návod jak vyvolat draky a zachránit faunu a floru, pokud se to nepovede lidé budou žít dál ale bez stromů, zvířat, zeleně a bez záchrany. proto je nutné zasáhnout. Pokud se návodu něco stane, což předpokládám že ano protože je spoustu bytostí co návrat draků nechtějí a nevěří nebezpečí, je ještě jedna kniha, dám ti nápovědu kde hledat mapu mapu, začátek je v Dračích horách u kamene co vypadá jako drak, pokud půjdeš po mapě dostaneš se na skryté místo s knihou. Mapa je tam kde se protíná: Oheň, Voda, Země a Vzduch, třetí kámen od hvězdy.
To místo najde jen někdo z rodu. Hodně štěstí, máš tu ještě popis a pojmenování draků. Vyvolej pouze draky ze společenství draků a poraď se s nimi. Ve společenství jsou zástupci ze všech druhů draků, je to elita draků. Nemohu ti říct jací jsou, za tu dobu se určitě hodně změnily a já sám sem se s nimi nikdy nepotkal. Dám ti sem datum kdy máš posledních dvacet čtyři hodin na záchranu.
A to jest 24.10 2016. Sbohem H.G.
Kde naleznout obrázky a popis draků
Najdeš to v knize: Dračí Enciklopedie
Nikoly v této!
ČTEŠ
Zapomenutí tvorové (Dokončeno)
Fantasy13ti letá Kira je jedna z mnoha dětí s velkou fantazií, ovšem její rodina je jako jediná nevědomky spřízněná s dávno vyhynulými a zapomenutými draky. Postupem času začíná zjišťovat že je jiná. Povede se adoptované Kiře, poslední z rodu Drakorokových...