Edisi Khas : Aku sepasang stoking

3.4K 78 42
                                    

*kalau suka dengan cerita ini, jangan lupa vote dan juga komen!  >.<'

-AUTOBIOGRAFI-

Aku sepasang stoking

Aku ialah stoking. Haha. Noob gila gaya perkenalan aku pada semua orang. Aku ada kembar. Well, aku stoking belah kanan and kembar aku stoking belah kiri and both of us ialah lelaki. Actually, most of pasangan stoking mempunyai jantina yang sama which is lelaki – lelaki ataupun perempuan – perempuan. Tapi ada jugak certain atau beberapa kes terpencil yang pasangan stoking itu tidak mempunyai jantina yang sama. Satu pasang ialah lelaki and pasangan yang lagi satu ialah perempuan.

Kalau dalam dunia aku, which is dunia stoking yang penuh dengan bulu-bulu dan fluffy ini, kami panggil mereka weirdo. Eh tak. Dorang je panggil pasangan tu weirdo tapi aku anggap dorang unik. Kenapa aku cakap unik? Urghh, sebab they are different from all of us. Look, aku lelaki and kembar aku ialah lelaki. Sangat tak berkembang kan? *rolling eyes*

And more happening, kembar aku ialah seorang yang annoying.

Oh lupa perkenalkan, adalah sangat tidak sopan aku da berborak dengan korang tapi tidak memperkenalkan diri aku pada anda semua. Ehem, guna gaya skema la pulak kau ni. Nama aku Blue, dilahirkan disebuah kilang, emm apa entah nama tempat tu, tapi yang aku tahu, aku dilahirkan di area Kuala Lumpur, fuhh, budak bandar bhai aku ni and lepas aku dengan kembar aku dilahirkan, we got transfer to one of the biggest shopping mall in Malaysia, Midvalley Megamall. Yup, that is our home. I mean, rumah yang aku kongsi dengan bebarang lain yang wujud kat muka bumi ni la contohnya baju, seluar, periuk, mangkuk, sudu, garfu, kasut, patung and whatsoever yang lain.

Heh, bila aku fikir, aku rupanya berkongsi rumah dengan ramai warga-warga yang lain. It's disgusting bila aku terpaksa berkongsi rumah dengan dorang semua. But, whatever, layan kembar aku pun da cukup seksa, apatah lagi nak hadap yang lain.

"Dude, Blue, kau fikir apa?"

Here we go, *rolling eyes* kembar tersayang bernama Red. Kenapa Red? Aku pun tak tahu. Apa yang aku tahu, dia ni annoying namampus. Tapi aku tak boleh nak doakan dia cepat mampus sebab nanti aku pun akan mampus sama. Pelikkan dunia stoking ni? Kau tak dibenarkan hidup sendirian sebab yeahh..... kau duduk bersendirian dalam dunia stoking, kau akan dianggap mati? Atau whatever, malas aku nak terangkan law yang ada dalam dunia aku ni. Why so complicated?

Cuba tengok manusia! Dorang boleh je hidup sesorang. Kan? Hidup seorang nampak macam mudah and more happy compare berpasangan. Once aku nampak ada couple masuk kedai ni and bergaduh sakan just sebab perempuan tu nak beli seluar ketat and pakwe kepada perempuan tu tak kasi.

"I nak beli jugak." Cebik perempuan tu.

"I tak kasi. Seksi." Marah lelaki tu. "Why not I belikan you jubah?"

"Jubah? You ingat I nak pergi terawih ke apa?"

Human. Always argue.

"Aku fikir, apesal kau boleh jadi kembar aku." Jawab Blue nak tak nak je.

Red gelak besar. "Kau agak-agak bila kita boleh naik pangkat ya agaknya?

Naik pangkat. Term itu digunakan apabila kau dibeli oleh seorang manusia tak kira la lelaki ke perempuan ke apa ke. Once kau dibeli oleh manusia tersebut, kau diiktiraf sebagai naik pangkat. Tapi kan, aku selalu terfikir, kenapa naik pangkat? Kenapa bukan word, pergi ke alam baru ke atau menjelajah ke rumah baru ke apa ke. Naik pangkat? That's sound not really convincing and aku ingat naik pangkat ialah bila kau dapat gaji lebih serta kau mempunyai lebih kuasa dan boleh mengarahkan orang bawah kau buat kerja lebih manakala kau goyang kaki.

RemajaWhere stories live. Discover now