Medya_Rap-Monster
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°Mudurun odasindan ciktiktan sonra sinifa girdik ve siralarimiza gectik.
Onlar kendilerini sinifa tanitiktan sonra Suga yanima gecti ona anlamsizca baktim ve " Koskoca sinifta baska yer bulamadinmi?"dedim.
"Yoo buldum aslindada hep erkeklerin yani bos. Kizlar hep dolu. Napim erkeklemi oturim."dedi.
Ahh kafami siraya gomdum. Suan aglamak istiyordum. Dersin bitigini belli eden zil sesi kalkmama neden oldu. Arkama dondum kizlar yoktu. Yanima baktim Sugada yoktu. Nerdeler bunlar ya. Siniftan ciktim heralde ekinlerin sinifindadirlar. Sinifa girdim ordada kimse yoktu. Tek umudum kantindi. Kantine hizli bir giris yaptim. İki masa birlestirmisler yemek yiyolardi. Cho-Hee beni gorunce "Su"dedi. Hafiften tebesum etim ve yanlarina gitim tam oturacakken uzerime bosaltilan sicak suyla oldugum herde kaldim. Eger bu seferde sensen Yang Hi dedim icimden arkami dondum ve tamda tahmin etigim gibi. Ahh bugun etek gitmistim ama o etekle kavga edemezdim cok kisaydi. Anlamsizca ona bakarken konusmaya basladi.
"Duydumki Su ve gurubu BTS'le ilgileniyormus dedim bi tebrik edelim."
"Ben simdi sana tebrik etiricem"demenle kizin sacina yapistim o altimda debelenirken bende etegim acilmasin diye dua ediyordum. Elerimi yang hi nin sacindan cektikten sonra elimdeki saclara baktim. Ahh cakma sarisinlardan nefret ederdim.Yang Hi
" Bu burada bitmedi Derin beni nasil rezil etiysen bende seni oyle rezil edicem bunu sakin aklindan cikarma"
"Cikarmama canim hadi yol al"dedim
O arkasini donup giderken bende uzerime baktim ahh cok kotu bir durumdaydim Cho_Hee yi yanima alip soyunma odasina gitim. Uzerimi degistirmem lazimdi. Spor odasindaki dolabimda yedek kiyafetlerim vardi Allahtan. Cho_Hee'yle beraber soyunma odasina gitik ama kapi acikti. İceriye bir goz attim kimse yoktu. Noluyordu bu okulda anlamamistim. Cho_Hee'ye beni kapida beklemesini soyledim. Dolaptan giysilerimi aldiktan sonra kabinlerin birine girdim. İceriden bir ses gelince cabucak üzerimi giyindim ve disariya ciktim. Gordugum kisiyle yerimde donup kalsamda hic bir tepki vermemeye calistim. Suan Chin karsimda duruyordu ve o pic gulusunu hic eksik etmiyordu yuzunden.
" Sen burada ne ariyorsun?Burasi kizlarin soyunma odasi diye biliyorum"
"Evet Derin biliyorum ama seni cok ozledim. Sadece seni burada yanliz yakalaya bilirdim" dedi
"Chin hemen cik buradan uoksa bagiririm" dedim
"İstedigin kadar bagir sadece Cho_Hee duyar sesini"
"Sen istedin."
Bir anda bagirinca kulaklarini tikadi. Cho_Hee kapiyi bir anda acinca oda sok oldu.
"Sen nptigini sanıyorsun" dedi
Chin"Karışma çık su odadan "dedi
" Cikmiyorum çıkarsama "dedi. Bir anda kapı açılınca Suga içeriye girdi.
" Hey neler oluyor burada"dedi
Chin"Karışma isin bak ve su kızı alıp götür "dedi ve Cho_Hee yi gösterdi.
Suça" Peki"dedi ve bize doğru yaklaştı. Bir anda Chin'e yumruk attı. Chin yerde takla atarken Suga beni ve Cho_Hee'yi dışarıya kovdu. Bizden 15 dakika sonra dışarıya çıktı.Suga cikali cok olmustu bizde sugadan sonra sinifa gitmistik ne yapmaya calistiyordu anlamuyordum. Son derse girdiğimizde suga ortalık ta yoktu daha dogrusu onlarin gurubundan kimse yoktu. Zil çalınca kızları kapinin önünde beklemeye başladık Cho_Hee ile birlikten bugün yaşadıklarım gerçekten beni çok yormustu. Ekin ve diğerleri yamimiza telasli telasli gelince bende sasirdim.
"Abla çabuk yetiş Suga ve çetesini Chin ve tayfası dövüyorlar Kavga senin yüzünden ."dedi "Kavga nerde?"dedim alel acele "Otoparkta herkez cabuk ol sadece sen ayirirsin kavgayi."dedi
Hemen arka bahce cikip otoparka yöneldim. Ekinlerde pesimden geliyorlardi ayak seslerinden belli oluyordu cunku.
Oraya gitmemle gordugum goruntu gozleriminden yas dusmesine neden oldu. "Siz ne yaptiginizi saniyorsunuz burasi okul."diye bagirdim. Suga ve tayfasi bana donerken Chin bana bile bakmadi. Suga"Hiç kavga ediyoruz büçür isimize karışma" dedi.
"Senin büçürünü sikim. Salakmisiniz oglum siz"dedim.
Suga bana dik dik bakinca korkamdim diyemem. Hemen onlara ilerledim. Suga ve Chin'in arasina girdim."Tamam yeter bu kadar rezilik mudur bey gelmeden ayrilin."diye bagirdim. Chin"Derin bunlari bana karsimi koruyorsun. " diye bagirdi.
Eger Chin'in ustune daha fazla gidersem benim ve kizlar icin pek parlak bi gelecegemiz olucagini dusunmuyordum."Hayır sadece yaptığınız yanlış."dedim. Chin"Tamam toplanin gidiyoruz."dedi Sugaya dik dik bakarken. Ben neler olup bittiğini Ekinden öğrenirken Cho-Hee ilk yardım çantasıyla yanımıza geldi. Ben Suga'ya,Ekin Rap-Monster,Nona Jungkook, Gi V, Dea Jin ve Mia J-Hope'un yaralarını temizlemeye basladık. Yarım saat sonra isimiz bitince kızlarla arabaya binip evin yoluna koyulduk.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORE'DE 2 YABANCI
FanfictionAilesini küçük yaşta kaybeden kız kardeşler Koreye teyzelerinin yanina taşınıyorlar. Türkiyedeki tüm mal varlığını satan kızlar,Korede Müzik okuluna gidiyorlar. Hayatlarının geri kalanında nasıl bir yol izleyecekler. Yeni kisileri alicaklarmi . Yoks...