~BÖLÜM 1~

76 8 0
                                    

Ben geldim. Arkadaşlar kitapı en ilk yazicam ondan sonra yayinliyacağım için yorumlari her bolum icin yazin eger Bts grubunu sevmiyorsaniz kitabi okumayi birakin.
***********************************

Yarın okul başlıyordu. Ahh aman tanrım o lanet olası çocuğun yüzünü tekrar gorucektim ve sinirlerimin tekrar bozulacağı biliyordum kimden mi bahsediyorum. Chin. Kore ye taşındığım günden beri benim peşimi bırakmıyordu. Tehlikli birisiydi ama bana zarar verecek kadar değil. Beni çok sevdiğini her zaman dile getirirdi. Sadece benim başımda böyle bişey yoktu. Biz yedi kişiydik ve onlara yedi kişiydi. Okulda birsürü olanlarımız olmuştu . Bu yüzden okula bizi tanımayan yoktu. Bu canımı sıksada yapacak birşey yoktu. Okulumuz müzikle ilgilendiği için kore deki tüm kiz ve erkek grupları bu okuldaydi.Ama bazilari bu okulda değildi, bu sene onlarda bu okula geliyorlardı. BTS ve GOT7 birbirine düşman gruplar di. O okulda birsürü olayları olmuştu. GOT7 hep BTS'i kiskandigi için durmadan onlarla kavga çıkartmaya yer arıyorlardı.
Ekin"Abla biraz daha beklersen ev tutma hayallerimiz suya dusucek"dedi.
Ah bu kiz ne zamandan beri benim odama kapıyı çalmadan giriyordu.
"Tamam hazırlanıp geliyorum aşağıda bekle"
"10 dakikaya gelmezsen seni olduğum gibi dışarıya çıkarırım "aa bu kiz çok deliydi.  Yapacağını bildiğim için hemen üzerime kısa bir şort,onun üstüne bol siyah bir tişört , altinada spor ayakabilarimi gidim ve odamdan çıktım. Makyaj yapmayı sevmediğim için sadece rimel ve fondoten surmekle yetindim.
Aşağıya indigimde Zelo,teyzem, ekin ve eniştem kahvaltı yapıyorlardı. Demekki metresinden ayrılıp buraya gelebilmisti. Hepsine saat bir gulusle"Günaydin" dedim. Teyzem ve ekin bana karşılık verirken baba ve ogul ağır bir sohbet içersinde olduklarından bana karşılık bile vermemislerdi.
Ekin beni görünce ayağa kalktı "Abla hadi çıkalım kızlar bizi bekliyor."dedi
Teyzemi öptüm ve Ekinin peşinden gittim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kızlarla bulustuktan sonra birkaç ev baktık. Özellikle okula yakın olan evlerden baktık.  Aslında Ekin,Mia ve Huyun şehir merkezine yakın olan evlerden istemişlerdi. Çünkü akşamları bara gidip eğlenmek onlarinda hakiymis.Tabi Cho-Hee  ve ben izin vermemistik.  Evi tutmustuk güzeldi. Bahçeli bir villa almıştık. 7 tane kiz o kocaman evde ćok güzel anıları olacağını tahmin edebiliyorlardi.
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○
Evet arkadaşlar bu bölümü daha bitirdim. Hatalarım varsa söylemin yeter.😍😍

KORE'DE 2 YABANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin