O kadar insanın arasında yalnız olan ben. Muhteşem bir aileye sahibim. Zengin ve anlayışlı. Ama tek sorun var ki bunlar benim gerçek ailem değil. Kolejlerde okudum. Özel hocalardan ders aldım. Samimiyetsiz arkadaşlarım oldu. Tek bir gerçek arkadaş ve 0 mutluluk.
Ünlü bir ailenin üvey ve mutsuz kızı ha? Asıl ailem mi? Onlar ben daha sekiz yaşımdayken öldüler. İkizim var .Adı Meriç . Ama hala yaşıyor mu bilmiyorum. Annem ve babam öldükten sonra bizi ayırdılar yıllarca aramak istedim her yolu denedim ama olmadı.
Ben Miray Ersal. 17 yaşımdayım. Ailemin ünüyle tanınan bir genç kızım . Bu hayatı hiç istemedim ben . Bu samimiyetsiz ve parasıyla hava atan insanları istemedim. Ben içinde bulunduğum bu kızıda hiç istemedim ki. Tüm o güler yüzünün altında yatan o mutsuz , ve o güçlü görünümü altında yatan ürkek kızı.
Ben bu degildim. Hayatım koca bir rolden ibaret. Ailem sayesinde birkaç reklam filminde oynamıştım. Bana hiç ne yapmak istediğimi sormadılar. Bende söyleyemedim. Onları bunun için suçlayamam . Onlar beni yetimhanedeki acıyan bakışlardan kurtaran insanlar . Onları sevmediğimi söyleyemem. Hatta bazen gerçek ailem gibi görüyorum.
Arkadaşlarıma gelince. Hepsi kendini beğenmiş para için ailesini bile satabilecek insanlar. Tek bir tanesi onlardan çok farklı. Para umrunda değil . Benim gibi bu tip insanları pek sevmeyen biri . Adı Derin . Hayatınızda görebileceğiniz en rahat ve umursamaz insan . Yeri geldiğinde sarılıp ağladığım yeri geldiğinde tüm acılarımı boşverip gülüp eğlendiğim insan o.
Yaşamaya değer bir hayatım yok ama yapmam gereken şeyler var .
♡♡♡♡
Selam . Bu bölüm pek uzun olmadı çünkü bildiğiniz üzere başlangıç bölümüydü. Biz bu hikayeyi arkadaşımla beraber yürüteceğiz ve bizim için asıl eğlenceli olan kısım biz sadece konuyu bileceğiz ve benim yazdığım bölümü o bilmeyecek onun yazdığı bölümü ben bilmeyeceğim ve ikimizde birbirimizin yazısına göre devam ettireceğiz. Ben güzel bir hikaye olacağına inanıyorum. Şimdiden yazım hataları ve benzeri hatalar için çok özür dilerim. Belki ileride kim olduğumuzu açıklarız . Ama bir süre anonimden yazmayı düşünüyoruz. Lütfen yorum ve voteleri bizden esirgemeyin znsndbfhf.
Açıklama bölümünü hikayeden uzun yazacakmışım gibi geldi bir an . Neyse. İşte öyle eğer hikayenin başlangıcını beğendiyseniz yoruma yazabilirsiniz. Tüm yorumları dikkate alacağız. Hikayeye katmak istediğiniz bir şey olursa yine yorumlar ellerinizden öper neyse çok uzattım hadi bays sndbbfh.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalandan Gülüşler
Teen FictionHani bazı insanlar olur ya . Dünyanin en dertsiz tasasız insanı olarak gördükleriniz. Ama içine bir girmişsin ki dertler arasında kaybolmuşsun. Korku , kin , intikam. Hepsi bir arada ama hiçbir zaman kinini ortaya dökmezler. İntikam için uğraşmaz ve...