Bölüm 2

13 1 0
                                    

Yaşamımın tek amacı ikizim .Onu çok özledim yüzünü dahi çok az hatirliyorum kim bilir şimdi o tontik nasıl da yakışıklı olmuştur evet eskiden tontiğin tekiydi teyzeler biraz benzediğimizi söylerlerdi tabi ikiziz benziycez ama bazı ikizler benzemiyor yani ama biz benziyoruz. Belkide çok değişmiştir ama ya o yaşamıyorsa bunu duşünmek bile gözlerimi dolduruyor, eğer ona birşey olduysa bende yaşayamam hayatta tek amacım ikizimi bulmak birde Derin onu çok seviyorum en yakın arkadaşım hatta tek yakın hissettiğim arkadaşim kardesim her seyim biz arkadaştan da öteyiz onla tüm mallıkları yaparız ve bu sosyete hayatında kendime yakın hissettiğim tek kişi ama tabiki ona da herşeyimi anlattığım söylenemez üvey olduğumu bilmiyor bunu annem babam yani gerçek olmayan annem ve babamdan başka kimse bilmiyor ama her ne olursa olsun onları çok seviyorum onların bir suçu yok sonuçta ve ikizimi bulmaktan asla vazgeçmeyeceğim aramızda şuan tek bağ bileklik bu yüzden onu bileklik üzerinden bulmaya çalışıcam bu bileklik özel olduğu için . Bir planım var.

Sonuçta ünlü sayılırım ikizimde beni görecektir. Bir televizyona çıkıp kimseye bir kardeşim olduğunu çaktırmadan bu bileklikten dünyada iki kişede olduğunu be ikinci kişiyi bulmak istediğimi söyleyeceğim. Eğer bunu ikizim ,Meriç, izlerse beni bulabilir. Peki ya beni bulmak istemezse ne yapacaktım . Ya da ben onu bulduğumda yanında kalmama izin vermezse. Ne yapardım .

Ben düşüncelere dalmışken seslenen Yasmin oldu. "Miraaay. Sen neden daladın gittin ya? Hadi havuzda biraz yüzeceğiz. Sende gelsene" cırtlak sesine kulaklarımı kapamak istediğim Yasmin'e baktım ve "siz yüzün ben biraz daha güneşleneceğim" dedim.

Yasmin sevmediğim arkadaşlarımdan bize geldiler yasmin ve yaninda dolasan iki kız hani su kolejlerde olur ya 3 kişi gezerler ama biri önde digerleri arkada Yasmin de öyle yanindaki iki kızin isimlerini bile bilmiyorum kimse onlari pek önemsemiyo zaten kendilerini kullandırtıyolar resmen ne salaklar neyse kendimle baya bir dedikodu yaptim bu kadar yeter biraz yüzeyimm.

---

"Güle güle yasmin " yasminlerde gitti sonunda bu kızın çatkapı gelmesine sinir oluyorum ya git de diyemiyorum minnoş kalbim izin vermiyo şaka şaka tabi git derim çok açik sözlüyümdür ama ailelerimiz yakın arkadaş oldukları için annesi ve babası çok tatlılar o aileden bu kız nasıl olmuş merak ediyorum kime çekti acaba neyse gidip uyuyum çok ypruluyorum yüzdükten sonra.

"Miray kalk canım"annemin sesiyle uyandim sabah olmuştu . Nasıl bir varlığım ne saat 19.30 da bide vay canına :) "kızım kalk hadi"off uykum yok ama kalkmakta istemiyorum ki"tamam anne tamam kalktım" kalkıp işlerimi halledip aşağıya indim "ohh burnuma patates kızartma kokuları geliyordu Ayşe Sultan gene dökdürmüş "diyerek aşağiya indim Ayşe Sultan bizim sadece çalışanimız değil ben yurttan buraya geldiğimde o beni besleyip büyüttü oda benim 3.annem.Hemen kahvaltıya oturup patatese gömüldüm "Kızım iş yemeğine gidicez güzel giyin" babamın sesiyle kafamı kaldırdım "tamam baba" diyip yemeğime geri döndüm karnımı iyice doyurduktan sonra odama çıktım babam güzel giyin dediyse önemli heralde normalde güzel giyin demezdi sanki ben çirkin giyniyormuş gibi hissetmiştim.

Ne giysem diye dolaba baktım ve şu siyah dantel detaylı elbiseyi giymeye karar verdim altında ayakkabı olarak siyah stiletto giydim saçlarım zaten düzdü ama gene uclarini biraz daha duzlestirdim saclarımı belime dogru attim. Makyaj yapmayı sevmediğimden rimel aylaynır birazda pudra bide borda bir ruj tamam -ne kadarda az makyaj yaptım ama - hazırım, degilim çanta almadım çünkü çanta takmayı sevmiyorum o yuzden elime telefonumu alip aşşağıya , annemin yanina, indim "vaov cok guzel gorunuyorsunuz madam" diyip annemin yanağına sulu bi öpücük kondurdum gerçek olmasa bile onu çok seviyorum. Annemde bana bakıp" işte benim kızım" diyip etrafında döndürdü babam da aynısıni yaptı ve hep birlikte arabaya bindik yol boyu sessiz geçti.

İçimden sonunda geldik diyip şoförün kapımı açmasını beklemeden kendim indim öyle şeyleri pek sevmiyorum zaten elim var değil mi?. İndım derin bir nefes aldim restorantin etrafında ağaçlar vardı yem yeşil ve çok güzel bir görünüme sahiptiler. Babam ve annem de arabadan indiler ve hep birlikte restoranta girdik yerlerimize oturduk ancak daha gelmemiş oldukları için bende -aktif olmadığım- hesaplarıma baktım."Hoşgeldiniz"sesiyle kafamı kaldırdım iyi insanlara benziyorlardı bir tanede oğlu vardı. Tahminimce benden bir yaş büyüktü. Oturup yemekleri yedikten sonra babam "hadi siz sıkıldınız bir dışarda hava alın Kutay la"dedi Kutay'ın annesi de kafasıyla onayladı bende kalktım arkamdan da kutay geldi.

Restorantın en üstüne çıktık yanlız çocuk çok taştı bem beyaz teninde siyah saçları ve mavi gözleri beni benden aldı. Uzun süre yıldızları izledik .Sonunda sessizliği bozan o oldu"kaç yaşındasın." "17 sen " 18 ufaklık " ne ufaklık mı dedi bu bana "yok artık abi diyim bide istersen aramızda 1 yaş var."dedim ve arkamdan "Miray gidiyoruz kızım"dedi annem "hadi görüşürüz abi :)"dedim alayla ve annem gillerin yanina gittim ortaklarlada vedalaştıktan sonra. Eve geldik gelir gelmez pijamamı giyinip yatağa gömdüm kafamı of bide yarın okul var :(.

♡♡♡♡

Umarım beğenirsiniz ben de diğer yazar :)

Bir gıcıklık yapıyım dedim bende ilk yazar sndnfbfb.

Multi: Miray

Yalandan GülüşlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin