Yeni bir hayat

35 0 0
                                    

Multide Leela var.

Clara'nın ağzından

Sabah alarmın sesi ile uyanmıştı.Dünden bavulları hazırdı.Hemen kalkıp tuvalete girip rutin işlerimi yaptıktan sonra kot pantolon ve siyah büstiyer giydim.Bavullarımı büyük bir zorlukla merdivenden aşağı taşıdım dermişim çünkü yapamadım.Bende çareyi aşağı atmakta buldum .Tabi fırlatınca kızlar odalarından çıktı hayret hazırlardı.Onlar aşağı attığımı anlayınca odalarından kendi bsvullarını alıp aşağı attılar.Sonra sıra sıra merdivenden inip.

Bavulları umursamadan mutfağa geçtik.Hemen mükemmel bir kahvaltı hazırlayıp yemeye başladık.ben bir yandan telefona baktığım için saate baktım .

Bakmaz olaydım uçağabir saat kalmış."Kızlar uçak kaçıcak koşun."deyip bavullara koştum kızlarda peşimden koştu bavulları alıp arabaya gittik.Arabayı Leela kullanıyordu.sıkılıp radyoyu açtım.Twenty one pilots -Heathens çalıyordu.Çok seviyom bu şarkıyı.

Bu arada neden dışlandığımız söyleyeyim bazen çok garip konuşabiliyoruz.Kimse bir şey anlamıyor dediklerimizden.Bir baktım havaalanına gelmişiz.Gerekli kontrollerden geçip uçağa bindik.Ben hemen kolruğuma oturup kulaklıkla müzik dinlemeye başladım.

5 saat sonra

Kolumu birinin dürtmesi ile uyandım.Aa ben ne ara uyudum.Neyse gelmişiz.Istanbul ben çok küçükken burda yaşardık ama yurtdışına gitmek zorunda kaldık.Arabamız daha gelmediği için kızlarla bavulların üstüne oturduk.

Çoğu erkek bize bakıyı yalnız Allah'ım çok güzelim.

Egoistsin Clara sus bence.

Sanane asıl sen git.

Ben gidiyim o zaman

Bir zahmet.
Kırmızı arabamız geldi. Bir anda içinden korums inip kapımızı açtı. İçeri girip korumanın bizi eve götürmesini bekledik. Sonunda eve geldik. Ben hemen içeri girip odamın içine girdim.

Mavi en sevdiğim renklerden biridir.Hemen korumanın bavullarımı getirmesini bekledim.Sonunda getirdi ve odadan çıktı.Bende kıyafetlerimi yerleştirdim.Sonra yorgun olduğumu fark edip uyudum.

Amelia'nın ağzından

Bavullarımı yerleştirdim sonunda.Aç olduğumu fark edip aşağı indim.Mutfağa girip dolaba baktım. İçinden yeşillik peynir ve domates çıkardım ve ekmek arası yaptım.Masaya oturdum.Yemeye başladım. Bittikten sonra kalkıp odama geçtim.

Biraz uyumaktan zarar gelmez diyerek kendimi yatağa atıp uyumaya başladım.

Leela'nın ağzından

Birinin "Kızlaaaaar akşam yemeği hazır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birinin "Kızlaaaaar akşam yemeği hazır. "Demesiyle uyandım. Hemen kalkıp beyaz gömlek ve pantolon giydim.

Mutfağa gidip masaya oturdum.

Zaman Leydileri |♥|DW|♥|Alissa VioletHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin