Sadece aradan beş yıl geçmişti

90 14 7
                                    

Sabah erkenden uyanıp hazırlanıp evden çıktım. yolda  giderken çiçekçinin önüne arabamı park ettim hızlı adımlarla çiçekçiye yaklaştım ve papatya alıp arabayı mezarlığa doğru sürdüm . arabada annemin en sevdiği şarkıyı açarak tüm yol boyunca dinledim . annemin ölmesi tam 5 yıl olmuştu ve ben onun beni bırakıp gitmesine dayanamıyordum . mezarına yaklaşınca titrediğimi hissetim çünkü bu gün ölüm yılıydı  bu gün onu tek bırakamazdım yanında olmalıydım . arabayı park edip arabadan indim .

Papatyayı baş ucuna koydum ve daha fazla kendimi tutamayıp hıçkırarak beni neden bıraktın diye ona kızdım ellerimle toprağına su dökmek çok zor geliyordu.
sonrada arkamdan belime uzanan eli hissettim arkamdaki teyzemdi bana sıkıca sarıldı ve annemi üzmememi söyledi . O da beni anlamıyordu artık beni bırakıp gitmesine hiç kimse engel olamamıştı annem intihar etmişti .
Teyzem biraz kuran okudu ve gitti . ben annemle başbaşa kalınca konuşmaya başladım biliyordum beni duyordu neden babam yüzünden intihar ettin diyip durdum.
babam annemi aldatmıştı . defalarca hemde annemde dayanamayıp intihar etmişti peki benim suçum neydi ?
Beni neden tek bırakmıştı ki ?oysa ben beş yıl önce herkesle konuşan güler yüzlü ve renkli giyinmeyi seven biriydim.
Artık sadece siyah giyip kimseyle konuşmayan birine dönmüştüm .insanlar benim hakkımda her zaman konuşurdu çünkü babam çok zengin biriydi benim herşeye sahip olduğumu düşünen kişiler vardı .evet herşeye sahiptim ve istediğim kadar para harcıya biliyordum benim egolu biri olduğumu söylüyorlardı .

Yaklaşık 3 saat boyunca annemin mezarının başında durmuştum .ve artık gitme zamanım gelmişti arabaya binip hızla mezardan uzaklaştım arabayı bizim dağ evine doğru  sürerken tek arkadaşım olan elif zeynep diye  msj atmıştı . birçok kezde aramıştı ama bu gün kimseyle konuşmak istemiyordum .dağ evine yaklaşık bir saat sonra ulaşmıştım .içeri girer girmez içim ürpermişti çünkü annem kendini bu evde asmıştı .ben o zamanlar 14 yaşındaydım .içeride adım atmakta zorlana zorlana yürümüştüm ve yatak odasına gidip uyumuştum 2 gün boyunca bu evde kalmıştım .sabah erkenden kalkıp eve gitmek için hazırlandım annemin kendini asttığı odaya hiçbir zaman bakamıyordum ve bu Allahın cezası evin her yerinde annemin izi vardı hızlıca evden Çıktım.

1 saat sonra eve gelmiştim . kendimi toparlamış birşekilde eve girdim üvey annem yani sinem benden sadece 6 yaş büyüktü annem öldükten 2 sene sonra babam onunla evlenmişti . sinem herzamanki gibi birsürü kişiyi toplamış içip içip dedikodu yapyorlardı selam vermeden odama çıktım .bir hafta sonra ünüversite başlıyordu benim ilk yılım olucaktı bende mimarlık bölümü
okuycaktım .

Bu günde elif ile buluşmam gerekiyordu kısa siyah bir şort giyip altına bacaklarımın içini gösteren siyah bir çorap giydim üzerinede siyah salaş bir tişört giydim ve biraz atıştırıp evden çıktım  .

Cafeye  gittiğimde beni meraklı gözlerle bekliyen  elifin yanına oturdum . acı bir kahve istedim garsondan .elif sakın beni sorularınla bunaltma diyip selam dedim o da omuzlarını silkip bana şirin şirin baktı sonrada kahvelerimizi içerken  okulda neler yapıcağımızı konuşp gülüyorduk .elif bana zeynep diyip seslendi bende efendim dedim neden şimdi alışveriş yapmıyoruz dedi

bu mükemel bir fikirdi biz kalkarken bir anda birine çarpmıştım .özür bile dilemeden ters ters çarptığım kişiye baktım çarptığım kişi çok yakışıklı mavi gözlü  sarışın uzun boylu ve giyimi güzel biriydi bana özür dilemeni bekliyorum diyince arkamı dönüp gitmiştim benim arkamdan sinirli bir şekilde mırındadığın duydum .arabanın yanına yaklaşınca elif güzel çocuktu diyip azının sularını akıtıyordu gerçektende çok yakışıklıydı ama ben erkeklerin hepsinin aynı olduğunu düşünüp sinirle hepsi aynılar işte diyip elife söylendim ama çarptığım kişinin yüzü çok tanıdık geliyordu bana ben yolda kim olduğunu düşünene kadar avm ye gelmiştik .
Tam 4 saat boyunca gezmiş ve deli gibi alışveriş yapmıştık .sonrada elifi eve bırakıp eve geçmiştim genel olarak içime kapanık biriydim konuşmayı çok fazla sevmiyordum ve çarptığım çocuk aklımdan çıkmıyordu 1 hafta boyunca evde oturmuştum tüm günümü kitap okuma ile geçiriyordum.

sabah erkenden kalkıp hazırlandım ve bu gün üniversiteye başlıycaktım  siyah bir etek üzerine siyah kısa tişört ve bir ceket almıştım üzerime .
Yüzüme pudra , rimel , ve şeftali tonlarında ruj sürmüştüm aşağıya kahvaltı yapmak için indim ve herşey çok güzel görünüyordu babamın sesini duyuncaya kadar . günaydın kızım çok güzel görünüyorsun .bende zorla gülerek karşılık verdim . biraz atıştırdım ve şoföre arabamı hazırlamasını söyledim kibarca ve masadan kalktım sinem bana hoşçakal diye bağırdı arkamdan dönüp bakmadım bile .

arabaya bindim . çok heycanlıydım  elifide yolda giderken almak için onların sokağına girdim . kapıda tam 15 dakika boyunca beklemiştim sonunda elif çıkmıştı ve çok dikkat çekici görünüyordu . bana zeynep özür dilerim beklettim dedi ve arabaya bindi parfümü çok fazla sıktığı için bir anlığına nefes alamamıştım . yarım saat sonra üniversiteye gelmiştik ve çok kalabalıktı arabayı park edicek biryer bulmuştum sonunda . sınıfa giderken eliften ayrıldım ortalarda bir yere oturdum ve yanıma dönüğümde cafede çarptığım çocuğu gördüm .ikimizde
sinirli sinirli birbirimize bakmıştık ben 1.75 boyunda 55 kiloda turuncu uzun saçlı ve  çok beyaz biriydim tenimin rengi çok dikkat çekiciymiş herkes öyle söylüyordu .
Ve sınıfa bize mimarlık hakkında bilgi veren adam girince ikimizinde önümüze döndük .arada bir bir birimize bakıyorduk .ben içimden kendime onu nereden tanıdığımı sormakla geçiriyordum adamın konuşması çok sıkıcı olduğu için insanlar tek tek kaçıyordu .bende eşlik edip sınıftan çıktım .
Biz annem ölmeden önce antalyada yaşıyorduk . Annem öldükten sonrada istanbula taşınmıştık.
Okulda çok sevilen biriydim .alper adında bir çocuktan hoşlanıyordum bir süre sonra alperden benden hoşlanmıştı .biz bazen okuldan kaçıp gezerdik .
Neden bilmiyorum ama bir anda aklıma çocukluğum geldi alper benim ilk aşkımdı.
Alper birgün yanıma gelip istanbula taşınıcaklarını söylemişti ve ondan nefret etmemi istiyordu .en yakın arkadaşım olan ali ile onu aldatığımı düşündüğünü söyledi ve gitti bunu neden söylediğini anlıyamamıştım ve 1 hafta boyunca okula gitmemiştim .bana en yakın arkadaşı sen ondan nefret diye söylemişti onları diyip senin iyliğin için yaptı demişti .
Sonra aldığım kahveden bir yudum aldım . elife mesaj attım caffede seni bekliyorum diye elif anında mesajıma cevap verdi biliyorum salak arkanda oturuyorum .mesajı okuyup arkama döndüğümde bana gülüyordu kafam çok dalgındı .
Elifin karşıma oturup sen iyimisin ?sorusuna geçte olsa cevap verdim iyiyim elif dedim .
Eliflede bizim sitede tanışmıştık bana önceden antalyada oturduklarını söyleyince kanım ısınmıştı .elifle çok iyi anlaşmıştık ben kafamda bunları düşünürken bana masanın altında tekme atıp ne düşünüyorsun sen diye sordu ?bende seni diyip güldüm elif tabi susmuyordu bişeyler demek için zeynep dedi ve ne dedim .benim kuzenim var oda mimarlık bölümündeymiş .adı alper oda bizim oralardan siZi tanıştırmayı çok isterim ama zaten sen tanıyorsun .aman allahım donmuştum sonra gülerek geçen kafede çarptığın çocuk benim kuzenimdi .sen gittikten sonra ayak üstü konuştuk elif gülerken tek kafama takılan şey bana neden alperden bahsetmemiş olduğuydu .alper adında kuzeninin olduğunu neden söylememiştiki .cidi bir şekilde gözlerine bakıp neden söylemediğini sordum o sırada işte geldi dedi .arkamı döndüğümde çoktan yanımıza oturmuştu .

Bilmeni isterdimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin