Belkide bu hayatta tek başıma yaşamaktan başka bir şansım yoktu .
Bahçeden çıkıp arabaya bindim .
Tek bir seçenek vardı ayrı eve çıkmam gerekiyoru .
Eliflerin evinin yanında 2 tane ev kiralıktı ve kimse tutmamıştı .
Kesinlikle o evlerden birini kiralıycaktım .
Gittiğimde evlerin 1 tanesi
boştu diğeri satılmıştı evin büyük bir bahçesi vardı ve odaların içi çok genişti .
Ev sahibini arayıp anlaşmıştık .2 senelik kirayı peşin vericektim .
Ev sahibi yaklaşık 1 saat sonra geliceğini söylemişti .
Bende elifi aramamıştım geliceğmden haberi yoktu .
Yukarı çıkıp kapıyı çaldım elif kapıyı açtı .ama yüz şekli hemen değişti çok şaşırmıştı ve birşeyler saklıyor gibiydi .
Selam verip içeri girdim oturma odasına girdiğimde alperle karşılaştım.
Bana selam verip oturmam için işaret yaptı bende selam verip oturdum
Alpere tirip yapıcak halim bile yoktu tükenmiştim .
Elifte yanıma gelip oturdu . Bir süre sesizlik oldu sesizliği bozan ben oldum .
Bende susadım diyip mutfaktan su almaya gittim arkamdan elifte geldi.
Elife olanları mutfakta anlattım ve artık o evde yaşıyamıycağımı söyledim . O sırada alper içeri girdi ve konuşmamız yarım kaldı .
Alper: kızlar bi su almaya diye girdiniz 1 saatten belli çıkmadınız .
Ben alpere kırgındım ama beni bulmama sebebinide merak ediyordum neden ben annemi kaybettiğim zaman benim yanıma neden gelmemişti konuşalımmı alper dedim .çok şaşkındı .
Çok sevinmişti hemen tamam dedi .
Balkona çıktık .
Alper dedim .
Alper: efendim kelebek ?
O bana kelebekmi demişti biz küçükken bana kelebeğim derdi . gözlerim doldu ve konuşmaya devam ettim .
Beni neden hiç aramadın veya sormadın? istanbula taşındığımı duymuştun .neden bana ulaşmadın yanımda olmamanın sebebi neydi ?
-alper sinirlenmişti. Neden sinirlenmişti anlamamıştım.
- zehnep ben hiçbir zaman seni bırakmadım elif seninle aynı okuldaydı bende her ne olursa eliften öğreniyordum .
Baban konuşmamızı istemiyordu sana kaç defa ulaşmaya çalışmıştım ama ulaşamamıştım .
Eğer seninle konuşursam seni yurt dışına götürücekti bende korktum anlıyormusun seni kaybetmekten korktum .
Alper doğrumu söylüyordu babam ne için alperi tehdit etmiştiki ?
Alpere ne için tehdit ettiğini sorduğumda. telefonum çaldı. ev sahibi arıyordu . Kesinlikle gelmişti ve beni bekliyordu .Telefonu açmadım alpere dönüp 1 saat sonra gelirim dedim ve evden çıktım .
Ev sahibinin yanına gitim . Evrakları imzaladıktan sonra anahtarları aldım . Evin eksiklikleri için markete gittim .
Saat çok geçolmuştu . elifte beni rahat bırakmıyordu arayıp duruyordu .23 kez aramasında açtım 5 dakika sonra oradayım diyip kapattım .Kapıyı çaldım alper açtı gülümseyip içeri girdi elif ve alper muhtemelen babamın yanına gittiğimi sanıyorlardı .
Alper: zeynep iyimisin ?
Gülümsedim .
Elife dönüp artık komuşuyuz karşı evi kiraladım dedim .
Elif çığlık atıp bana sArıldı .Elif: tek benimle komuşu olmuyorsun alperlede komuşu oluyorsun alt komuşun alper .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilmeni isterdim
RomanceBeş yıl önce annesini kaybeden zeynep annesinin sırlı ölümünü araştırmaya başlar annesi neden öldü ? Zeynep hiç beklemediği bir anda çocukluk aşkı alper ile karşılaşır alperle tekrardan sevgili olucaklarmıydı ?