Bab 3

107 2 2
                                    

"Dah,mehlah balik"smbungku

*DIRUMAH*

"Assalamualaikum,sorry lambat balik"aku memberi salam setibanya dirumah"waalaikummussalam,hah balik pon,asal lambat"tanya papa"sorry,sbb tdi bnyak sangat crita orang share tiba² tak sedar dh nak maghrib"jawabku panjang"hmmm yekeh"balas papa lalu menangguk kepala"oklah pa,ra naik dulu,nak mandi lah,pastu nak solat"sambungku lalu melankah naik keatas..usai solat maghrib dan isyak,aku kemas buku dan menghempaskan diri kekatil ku,tiba² telefon ku berdering..

Maafkanlah aku bila tidak sempurna mengkhianatimu ...hu..wu...wu..mohon jangan lupa ingat aku selalu

"Hello,assalamualaikum"..
"waalaikummussalam".."nape kau call aku".."rindu,hehheh".."mengada".."heehehhehe,kau ni aku gurau ajelah".."dahlah aku nak tido ni".."owh okay,goodnight,sweetdream,see you tomorrow my princess cerewet"perghh,cair hakak dengan ayat terakhir diaa tu"okay,youu too,waalaikummussalam hehe"aku menjawab salam lalu mematikan telefon wlwpun dia tiada memberi salam,alah saje nak sindir dia,muahahahaha

*KEESOKAN PAGINYA*

Usai solat subuh,aku memakai tudung dan bersiap² lalu turun kebawah untuk sarapan pagi,selesai sarapan pagi kami bertolak kesekolah..Setibanya disekolah aku terus kekelas dan duduk dimeja,tiba²"assalamualaikum,awal kau sampai"sapa zara memberi salam"waalaikummussalam,kau ni bnyk bebel lah"balasku"manada panjang, pendek jelah"smbungnya"yelah² kaulah kalah aku lah menang"balasku lalu kami tertawa,nth ape yang lucu,ketawa ajelah"dh jom teman aku pergi kantin jab,nak beli air lah"sambung zara"jom"jawabku lalu berdiri dan menuju ke kantin..Usai membeli air kami berjalan menuju kekelas tiba² pulaj terserampak dengan ketua pengawas a.k.a abang c zara ni"haii aira,haii zara"sapanya"hai iz"jawabku"hai along,tetiba nak sapa ni kenapa?"jawab si zara"takdelah,along rindu kat aira ni"jawabnya sambil tersenyum manja ft manis,alahai mamat ni nak buat aku melting lah niii,cair hakak nha cair"ishh mengadalah along ni,tengok aira tu hah,dah malu dah,pipi pun dah meronah merah,hehehhe"jawabnya sambil tersengih"manadalah"jawabku smbil menolak lembut bahunya"hahahahahah,ape² jelah korang ni,bytheway,byebyee princess cerewet and bye adikku syg"sambungnya lalu meninggalkan kami,selepas aku tidak melihat izhar,aku terus pukul bahu c zara kuat²,geram aku gara² percakapannya tadi...

Sorry pendek,author tak pandai sangat lah bab² ni,sorry kalau bosan~

Hotstuff Itu Aku Punya!Where stories live. Discover now