DELİL'İN AĞIZDAN
_____________________
Her sabah alarm sesiyle uyanmaktan bıktım. Sanki öğrenciyim gibi. Saate bakmamla yataktan fırlamam bir oldu. Off yine geç kaldım toplantıya diyerek aşağıya indim. Annem ve babam kahvaltı yapıyordu. Onları kendimi göstermek istemeden kıyafetlerimi giymeye gittim. Şimdi siz benim kim olduğumu bilmiyorsunuz ben size anlatayım. Ben Delil zengin bir ailenin kızıyım. Bizim büyük bir holding var. Ben mühendisim siz diyeceksiniz baban zengin sen niye mühendisin . Benim küçükten beri hayallim mühendis olmak ondan oldum desem yeri. Sevgilim var adı Tolga benim için dünya tatlısı sevgilim. İlk görüşte aşk derler ya ben de galiba ilk görüşte aşık oldum.Ve bu kadar yeter sonra gerisini anlatacam. Gardirobumu actim elime gelen ilk elbise giydim. Elbisem kırmızı renkte bir elbise ve ayakabi olarak siyah bir ayakkabı giyindim. Saçlarımı düzleştirici ile düzleştirdim. Son kez aynadan kendime baktım ve aşağıya indim."Kizim bugün yine hangi toplantın var"dedi annem.
"Off anne ben mi toplantıya giriyorum sen mi? sen benden daha sıkılmıssin."dedim ve kahvaltı masasından elime ilk kaptigimi alarak evden çıktım. Telefonum çaldı açarak arabama doğru yürüdüm.
"Aşkım neredesin beraber bir yere gidelim mi?"dedi Tolga
"Ya özür dilerim aşkitom benim bugün toplantım var."dedi ama üzgün bir şekilde
"Hmm tamam o zaman sonra görüşürüz."dedi Tolga
"Tmm toplantıdan sonra görüşürüz."Diyerek telefonu kapattım.
Ben gerçekten Tolga'yi anlamıyorum bazen. Birgun benimle mutlu diyer gün benimle mutsuz. Arabamı çalıştırarak Derin'i aradım ve toplantının nerede olduğunu öğrendim. Şimdi sizin kafanızdan acaba Derin kimdir geçti. Derin benim en iyi arkadasim çok seviyorum onu. Ben onunla küçüklükten beri tanışıyoruz. Sonra biz başka şehire taşındık ve üniversitemiz ayniydi. Ve o da mühendis...
OGUZHAN'IN AĞIZDAN
___________________________Sabahları erken kalkmak benim için zor değil. İnsan hergün aynı saate kalkınca alışkanlık haline geliyor. Galiba bende de alıştım gibi. Ve saate baktım 09:00 'di. Hemen kalkıp takım elbisemi giyip kahvaltıya gitmek için aşağıya indim.
"Oğlum mühendis buldun mu??"dedi babam.
"Hayır baba ya günde 1000 kişi geliyor ama 1 kişi dahil bulamadım."bıktın bir şekilde söyledim.
"Tamam oğlum biliyorum çok yoruluyorsun ama bu proje bizim için çok önemli biliyor.dedi ve sözünü bitirmeden annem araya girdi.
"Off Fikret oğlumu üzme tamam o en iyisini yapar benim biricik olduğum."dedi annem .
Ben annemi çok seviyorum onun için canımı bile veririm. Ve anneme ve babama benm çok geç kaldığımı ve toplantı olacağı ve bir tane mühendis geleceğini söyledim ve evden çıktım.
Off ya yine mi trafik var dedim kendi kendime. Trafikte kalmaktan nefret ederim. Malum istanbul trafik çok olur derken arkadan korna sesi geldi. İnsanın kulağını götürecek kadar basiyordu. Ve arabadan indim arkada ki arabaya baktım bayan çıktı.
"Bayan efendi kornaya basmaktan bıkmadınız mı."dedim sınırlı bir şekilde. Ve kızda arabadan indi.
"Rahatsız mi oldunuz pardon ama benm toplantım var geç kalacam."dedi karşımdaki bayan.
"AA çok rahatsız oldum benim de toplantım var ama ben senin gibi değilim."dedim.
"Benim neyim varmış?"dedi karşımdaki bayan.
"Bi kıyafetlerine baksana insan toplantı da böyle giyinir mi."dedim ve arabaya bindim.
Ve holdinge doğru gidiyorum. Ve menajerim aradı ve neden çek kaldığımı sordu. Bn de geleceğimi söyledim.
Ve holdinge yetiştim. Toplantı odasına gittim. Mühendisi bekliyorduk. Ve sonunda geldi. Gördüğüm de sinirlendim. Kim çıkacak trafikte karşılaştığım kız çıktı.
Ve sonunda bir mühendis bulduk. Ama bu kızın olmasını istemiyordum.
Adı Delil mis ve asistanim da oldu.____________________________-----'-''''-------''
Acaba asistanlık ne olacak iyi mi kötü mü??
Arkadaşlar okul olduğu için bölümler geç gelebilir.
İlk bölümü nasıl buldunuz???😉😉😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARŞILIKSIZ AŞK
RomanceOguzhan çok capkin biri ve Delil'i gordukten sonra kimseyi görmez gözü. Ama muhendis olan Delil sevgilisi olduğu için pek takmaz Oguzhan'i ve oguzhan hic vazgeçmez ve en sonunda kendisine asik edebilecek mi??????