BALIK Bir Balığın sessizliğinden yararlanıp üstüne giderseniz sonrası kötü olur. Affetmez!
Balık: Aşkıyla karşısındaki insana anlam katar bir Balık ve hayatının tüm anlamı olur.
Balık: Sen Balığın akıllı uslu durduğuna bakma istese aklını başından alır.
Balık: Bir Balığı telefonundan silemiyorsan sen istediğin kadar "Bitti" de o iş daha bitmemiştir.
BALIK Kötü konuşmaktan hoşlanmaz bir Balık ama bazı insanlar haşır haşır Kaşınır.
BALIK : Balık duygusaldır, kolay kırılır. Ama kolay kırılan yapısının altında kinci bir yapısı da vardır. İntikamını er ya da geç alır.
BALIK Bir Balık sevdiyse seni artık tüm hayatı sensindir, sarar sarmalar seni, asla toz kondurmaz sana.
BALIK İçine atar atar atar atar atar sonra bir bakarsınız o gördüğünüz sessiz Balık atarlı birisi olmuş.
BALIK Akıl ve mantığını bir kenara bırakmasını iyi bilir. Hisleriyle hareket eder ve hisleri onu çoğu zaman yanıltmaz.
BALIK Kafası karışık. Her şeyi unutup huzurlu olmak istiyor.
BALIK Bir Balığa kem bakan gözler yerinden pörtlesin! Nazar değmesin.
BALIK Nazik, hülyalı ve sevilmeye değer bir insandır, çok romantiktir. Aşıksa aşkını ispatlamak onun için kolaydır, herşeyden vazgeçebilir
BALIK BURCU Her şeyi yapsa dahi ihanet etmez. O Her şeyi affedebilir ama ihaneti asla.
BALIK Sen felsefe ruhlusun. Kafaya koyduğun bir konuda yenilgiyi kabul etmiyor tam bir spartaküs oluyorsun.
BALIK Bir Balığın kime, neden, niye aşık olacağı hiç belli olmaz.