balık burcu: rakı içmeyi severler sezen aksu eşliğinde ve duygusaldırlar, siz birde onları haplıyken görün amk
-
BALIK'ın birine çok fazla güvenmesi bir şey anlamına gelmez.Çünkü Balık çok güvendiği insanlardan bile vazgeçmek zorunda kaldı.Balık genelde kimseyi kırmaya kıyamadığı için fazla konuşmaz.Balık zaten çok konuşmayı sevmez.Balık'ın şu sıralar tatile ihtiyacı var.
-
BALIK sevdiği insanı gördüğünde;-
BALIK güvendi,hem de çok güvendi.Bir insana iki kez güvenilir mi? Balık güveniyor işte.Çünkü Balık fazla duygusal olduğu için,bu kez güvenirsem hayal kırıklığına uğramam der ve güvenir.Balık'ın en büyük hatası da bu işte,ikinci kez bir insana güvenmek.Balık çok iyi kalpli birisi.
-
BALIK'ın ruh hali;-
BALIK en çok sevdiklerine kırılır.Neden mi? Çünkü onların asla onu hayal kırıklığına uğratmayacağını bilir.Fakat şöyle bir şey var ki,Balık zor zamanlardan da geçti ve kimin nasıl biri olduğunu daha iyi anladı.Kimsenin samimiyetine inanmıyor artık çünkü,çok üzüldü.
-
En çok sevdiğinden kazık yiyen burç balık
-
BALIK bazen fazla yorulabiliyor.Yorulduğu zaman sevdikleriyle vakit geçirmek ister.Çünkü sevdiklerine bakınca,onun küçük bir gülümseyişi Balık'ın tüm yorgunluğunu alır.Balık sevdikleriyle birlikte olduğunda ondan mutlusu yoktur.Sevdikleriyle zaman geçirirken zaman dursun ister.
-
BALIK: Kalabalıktayken etrafındaki insanlarla gülen,konuşan,yalnız kaldığında ise çok sıkılan burç Balık burcudur.Balık etrafında hep sevdiği insanlar olsun ister,sevilmek ister,ilgi ister,zamanın nasıl geçtiğini bile bilmek istemez.Balık yalnızlığı sevmiyor.Balık'ı sevin.
-
Balık:Yaptığımız hata umursamak
-
BALIK;İçinde yaşadıkları: Fırtınalar,mutsuzluk.
Dışarıya yansıttığı: Mutluymuş gibi yapmak,her şey yolundaymış gibi yapmak.
BALIK NE YAŞARSA YAŞASIN,DUYGULARINI BELLİ ETMEYİ SEVMEZ.BALIK'ın MORALİNİN NASIL OLDUĞUNU SADECE ONA EN YAKIN OLAN İNSANLAR ANLAR.
-
BALIK çok zor günler geçiriyor şu sıralar.Balık boş yere üzülebilir ama asla pes etmez.Balık'ın çok güçlü bir kişiliği var ve bu yüzden de asla pes etmiyor.Balık'ı yenemezler,hem de asla yenemezler.
-
BALIK'ın şu sıralar o kadar çok hiçbir şey yapmayası var ki..02 ŞUBAT 2018 BALIK BURCU GÜNLÜK YORUMU
Bugün özellikle yapmacık tavırlardan hoşlanmadığınız gün. Gözlem gücünüz yüksek olup büyük insanlardan destek göreceksiniz. Ayrıca olgun ve ne yaptığını bilen kişilerden fikir almayı tercih edeceğiniz gibi siz de başkalarına yol gösterici olacaksınız.
Bu yorumları Twitter daki @12burrc'tan alıyorum
(Haberiniz olsun sonra ordan birileri atlayıp çalıyorsun falan demesin dkekdkekd)