Bölüm 1

94 5 0
                                    

Düğün de Ömer , Defne yi yarı yolda bırakmamak için evet demişti. Oyunu öğrenmesine rağmen hayır diyememisti.Ömer için oyun şimdi başlıyordu. Defne ile iyi görünecekti herkese. Ailesi için bu söylenemezdi . Onları asla affetmeyeceğini düşündü Ömer , Defne yatak odasında üzerini değiştirirken . Onlar onun ailesiydi ,en yakınlarıydı. Bi köşk için Ömer i maşa olarak kullanmışlardı. Peki Sinan a ne demeliydi? Kardeşim dediği adam da iğrenç oyunun içindeydi . Tıpkı hayatımın kadını dediği Defne gibi...
Ömer bunları düşünürken Defne yavaş yavaş indi merdivenlerden . Şimdi ne olacağına dair hiçbir fikri yoktu . Gidip Ömerin yanına "Ömer şimdi ne yapacağız ? Nasıl davranacağım ? Sen ne dersen yaparım , yeter ki beni sevmekten vazgeçme . Şunu sakın unutma , ben seni sevmekten hiçbir zaman vazgeçmiyeceğim. Seni çok seviyorum." Defne sözlerine ağlamaktan devam edemedi . Ömer sevdiği kadının ağlamasına dayanamiyordu . Ona sarılmak istiyordu ama gururuna yenik düşüyordu."Ağlama Defne. Güçlü olmak zorundasın . " dedi sadece . Aklından geçenlere engel olarak . Defne ye planını anlattı. Herkese iyiyi oynayacaklardı. Şirkettekiler onları normal evli zannediyordu , böyle de bilmeye devam edeceklerdi. Defne Ömer in planını dinledikten sonra "Peki bu yaptıklarım değecek mi yani beni bi gün affedecek misin ?" dedi Ömer in gözlerinin içine bakarak. Ömer ne diyeceğini bilemedi kaçırdı gözlerini Defne nin gözlerinden . "Bilmiyorum Defne bilmiyorum " diyebildi . Defne cevabını aldıktan sonra yatak odasına gitti. Sabaha kadar ağladı . Bu oyun gerçekten büyük geliyordu Defne ye .

Ömer de uyuyamamıştı sabaha kadar. Hala aklı almıyordu bu oyunu. Defne nasıl yapmıştı bunu ? Tamam abisi içinde ama başka yerden bulamaz mıydı? Yengesi , amcası nasıl yapabilmişti bunu ? Bu kadar mı mala mülke düşkünlerdi ? Ömer in bu oyunu öğrendikten sonra ne kadar üzüleceğini hiç düşünmemişler miydi? Ömer yukarı dan gelen tıkırtıyla düşüncelerinden sıyrıldı. Defne uyanmıştı demek ki ama o gelen tikirti neydi ? Adım sesi değildi . Hemen yukarıya çıkmıştı . Yukarıya çıktığında gördüğü manzara hiç hoşuna gitmedi Ömer in . Defne baygın bi şekilde yerde yatıyordu. Ömer Defne yi öyle görünce ne yapacağını bilemedi. Hemen aşağıya inip telefonunu alıp doktoru aradı .

Defne uyandığında başında Ömer meraklı gözlerle ona bakıyordu . Defne başının ağrıdığını farketti. Defne sormadan Ömer Defne nin kafasındaki soru işaretlerini gidermeye başladı "Odaya geldiğimde baygın bi şekilde yerde yatiyordun.  Hemen doktor u aradim . Doktor önemli bisey olmadığını ama yine de tedbir amaçlı bi kaç test yaptirmamiz gerektiğini soyledi . Doktor un dedigine gore sadece bünyenin zayıf düştüğünü söyledi ama sen müsait olduğun ilk fırsatta hastaneye gidip testleri yaptir. " dedi . Cümlesini bitirir bitirmez Defne nin bisey demesini beklemeden çıktı odadan. Çünkü Defne  nin kan çanağına dönmüş gözlerine baktıkça canı acıyordu Ömer in . Ömer Defne nin bir damla göz yaşına dayamazken şimdi onun yüzünden belli ki sabaha kadar ağlamıştı.

Ömer odadan çıktıktan sonra Defne yavaşça ayağa kalktı elini yüzünü yikadi . Kafasını kaldırdığında gördüğü manzara hiç iç açıcı değildi . Gözleri küçülmüş ve kıpkırmızıydı. Göz altlari torba torba olmuştu. Defne hemen üzerini değiştirdi. Makyajını yaptı . Gözleri az öncekinden daha iyi gözüküyordu. Çantasını alıp aşağıya indi . Anneannesigile gidecekti ama önce Ömer e söylemesi gerekiyordu . "Defne sakın Nihan a , İso ya bi şey söyleme unutma biz mutlu bi çift iz." dedi Ömer . Defne başını tamam der gibi salladı ve çıktı evden. Bu kadarı fazla geliyordu Defne ye . "Bağırsın, kırsın , döksün ama böyle davranmayın. O bana yaklaşmadıkça iyi olmayacağım ben . Benim tek ilacim Ömer . Ben ondan uzak kalamam " dedi iciden . Göz yaşlarıni tutamiyordu . Mahalleye geldiğinde ilk sahile gitti . Biraz nefes almasi lazimdi . Defne sahile geldiğinde o banki gördü . Neriman hanım in kendisine kiralik ask  olmayı teklif ettiği bank . Defne vazgeçti sahilde dolaşmaktan. Bu sahilde canının daha çok yandığını farketti. Bu sahil bir çok anısına şahit olmuştu . Neriman hanım in teklifine , Ömer in korkma ben varım diyişine ...
Defne koşar adımlarla uzaklaştı sahilden ve bi daha asla gelmeyeceğim  dair kendisine soz verdi .

Ömer Defne  çıktıktan sonra üzerini değiştirip şirkete gitti . Sirkettekiler onları balayinda biliyordu ama bi sekilde kafasini dağıtması lazimdi . Böyle devam ederse kafayı yiyecekti . Şirkete gittiğinde Derya ve sorulari karşıladı Ömeri "Ömer bey balayına neden gitmediniz? " "Noldu bi sorun mu oldu ?"Ömer daha fazla dayanamadı " Derya cut" diyerek odasına doğru yöneldi . Dosyaları incelerken birden gözü Defne nin odasına ilişti . Şimdi burada olsan da önce olduğu gibi arada seni izlesem" dedi Ömer . Sonra kalkıp o odayı görmesini sağlayan camın perdesini kapattı. Açık kalmaya devam ederse işine konsantrasyon olamıyacakti .

Defne kapıyı çaldı. Kapıyı Nihan açtı . Defne sanki uzun zamandır görmemiş gibi sarıldı Nihan a . Nihan bi an ne yapacağını şaşırdı. Defne en son dağ evinden döndüğü zaman böyle sarılmıştı. İki arkadaş uzun süre öyle kaldı. "Noldu kızım? Ömer le mi tartıştın?  Sen daha dün evlenmedin mi , mutlu değil miydin ? Çatlatmasana kızım." dedi Nihan dayanamayan."Özlemişim kızım. Hemen sende ." dedi Defne . Nihan a bile hiç bir şey söylememesi gerektiğini düşünerek. Anneannesi komşuya gitmişti. Nihan meraklı gözlerle Defne ye bakıyordu . Daha fazla dayanamıyacaktı. " Kızım anlatsana.  Ne oldu dün gece ? Her bi ayrıntısına kadar istiyorum . " dedi yüzünde imalı gülüşüyle . "Yok artık Nihan . İnsanın özeli diye bisey var. O kadar da değil " dedi . Zaten ne anlatacakti ? Ömer e her şeyi anlattım . Bütün gece ağladım mi diyecekti ?

Ömer dosyaları incelerken Sinan girdi odaya. "Kardeşim balayına neden gitmediniz? Yine işkolikliğin mi tuttu? Lan daha dün evlendin sabahına buradasın . Ne çeşit manyaksin sen kardesim. " dedi anında da cevabını almıştı "Sakın bana kardeşim deme. Benim kardesim bana böyle bi oyun oynamazdi. Bu günden sonra sadece şirket için birbirimizin yüzünü göreceğiz . Benim Sinan gibi kardesim yok artık !"  dedi Ömer.  Sinan o son cümleyle yıkılmıştı .  Çıktı hemen odadan . "Demek Defne daha fazla dayanamadı . Söyledi Ömer e her şeyi . Kıza nasıl acı çektirecek kim bilir ?  Defne hiç haketmiyor bu kadar acıyı . Oyunu kabul etti edeli  çesitli sekilde aci cekiyor . "dedi içinden .

Defne telefonuna gelen mesajla irkildi . Mesaj Ömer dendi . "Ben bi kaç günlüğüne burada değilim. Haberin olsun."Defne mesajı tekrar tekrar okudu . Bu sefer Ömer kaçmayı seçmişti. "Demek o kadar nefret ediyor benden , yüzümü bile görmek istemiyor "dedi icinden . Gozleri dolmustu ama anneannesigilde oldugu icin aglayamamisti. Telefonunu alıp yan odada olan Nihan in yanına gitti.

Ömer her şeyde uzaklaşmak istiyordu. Her gün Defne nin yüzüne bakıp hem kendisine hem Defne ye acı cektiremezdi. Ömer Sapanca da bi otel e sürdü arabayı . Otel e vardiginda hemen odasına çıktı . Hiç bir şey cazip gelmiyordu Ömer e . "Defne olsaydı ..." gibi cümleleri etmekten kendisini alikoyamiyordu. Şimdi Defne olsaydı odanın içine kapanmaktansa dışarıya çıkalım derdi . Kapalı alanları , odaları sevmezdi Defnesi.  Elinde olsa hep dışarıda olurdu. Ömer Defne siz olamayacağını anladı . Rezervasyonunu iptal ettirip yola çıktı . Defne nin anneannesigile gidecekti.

Defne hala mesajın etkisini atamamisti.Bu kadar mi zordu ? Defne böyle düşünmeye devam ederse orada agliyacakti. Güçlü durması lazimdi . Defne bu düşünceler icerisindeyken mesaj geldi "Ben geldim."  Defne bi an şaşırdı . "Nereye geldi bu adam ? Bana neden hesap veriyor ki otele gittim diye " dusunceleri arasinda bi mesaj daha geldi.  "Kapıyı acsana, geldim diyorum Defne " Defne bi an o anın rüya olduğun düşündü . Daha 1 -2 saat önce " Gidiyorum "demişti . Defne hemen kapıyı açtı . Bi an kendini tutamadı , sarıldı Ömer e . Ömer halinden çok mutluydu ama hemen yumusayamazdi . Geri çekildi . "E sen gitmiyor muydun ? Burada ne işin var ?" dedi Defne hızlı bi şekilde . Ömer Defne nin gözlerinin içine baktı . O bal rengi gözlere.  Defne sinin gözleri de her şeyi gibi çok güzeldi . "Seni görmeye geldim "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 17, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çiçeğin Suya Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin