İntihar

3 0 0
                                    

Ben Deniz... Yada kısaca zavallı Deniz... Sevgilim tarafından terk edildim. Dün ise sevgilimin beni terk etmesinin nedeni en yakın arkadaşımla beni aldatmalarıymış. 4 ay önce babamı kaybettim ve 2 ay önce annem belalı bi tiple evlendi. Benim daha hiç tanımadığım babamdan olan bi kardeşim ortaya çıktı. Hayatım daha ne kadar berbat olabilir diye düşünürken okuldan iftira sonucu atıldım ve annem beni evden kovdu. Artık ölmem gerek çünkü yaşamak için bir sebebim yok... Kendimi boşluğa bırakma vakti geldi... Bir dakika ben kendimi bıraktım...

Bu yumuşaklıkta ne? kesin öldum ben. Unicornlar kaçırdı beni unicorn çişi içirirler. Bidaki ka bu seste ne tanrım en iyisi gözümü açmak.
-Merhaba?
-Neden benim atlamama izin vermedin bırak beni ölmek istiyorum!
-Hayır buna izin vermem. Sen çok güzelsin ve hayatım müthiş neden atlayasın ki?
-Sen öyle san bırak beni!
-Ben Derin. Senin ismin ne?
-Sanane benim ismimden bırak beni!
-Adını söyler misin?
-Hayır!!
-Söyle dedim!
-Bağırma bana be!
-Asıl sen bağırma!
-Hayır sus!
-Sen sus!
-Ya bırak beni bi rahat ölemedim. Ben unicorn çişi içicektim!
-Hahaahahahahahahahahaha
-Komik mii?
-Bak hadi adını söyle.
-Hayır istemiyorum!
-Lütfen?
-Peki adım Deniz. Tanıştığıma memnun oldum şimdi beni rahat bırak rahat ölmek istiyorum.
Oh be bıraktı sonunda.
-Ben atlıyorum.
-Hayır atlamıyosun dedi ve beni kucakladı. Bunun gerçekten derdi ne? Ukala şey. Nereye götürüyor ki bu şimdi?

1 saat boyunca beni kucağından hiç indirmedi ve bir karavana geldik. Sanırım onundu ama sormak lazım. Ama gözleri çok güzel ve çok yakışıklı. Adı bile güzel. Zaten hep Derin ismini sevmişimdir. Baş harflerimizde aynı. Öf saçmalama deniz sor işte!

-Şey... Burası senin mi?
-Evet.
-Peki neden beni bırakmadın veya beni neden buraya getirdin?
-Uçurumda kendine zavallı diyişini ve neden intihar etmek istediğini sesli söyledin.
-Nasıl ya of bi susmuyorum ben o unicorn çişi meselesini duydum mu?
-Hayır ama keşke duysaydım. Dedi ve ukalaca sırıttı. Bu çocuğun derdi ne ya ukala şey.
-Bir tane yatak var. Ben nerde yatıcam?
-Sanırım yanımda.
-Ne hayatta olmaz!
-Bende meraklı değilim ama böceklerin arasında uyumak istersen sen bilirsin?
-İyi peki dedim. Yani böcekli bi yerde uymaktan iyidir. Akşam oldu ve ben yerleşmiştim çoktan. Yemek hazırladık ve yedik. Uykumuz çabuk ve aynı anda geldi. Ne kadar tuhaf. Yatağa geçtik. Tabiki de uyuma takliti yaptım. Çaktırmadan gözümü açayım derken beni seyrettiğini gördüm. Yine sırıttı. Ama ben arkasını döner sanıyordum. İyi geceler dedi ve gözlerini kapattı. Bende arkama döndüm ve uyudum.

Sabah olmuştu ikimiz ayna anda Uyandık ve birbirimizi sarılmış şekilde uyandık. Sonra nedensizce birbirimize bakıp sırıttık. Kahvaltı yaptıktan sonra nehir kenarına gittik. Mayolarımı yanıma almıştım. Yüzmeye karar verdik. Yüzerken birden beni kendine doğru çekti ve 2 dk boyunca bakıştık sonra beni öptü. Sanırım yarım saat boyunca öpüştük. Yüzerken dalmışız ki gece olmuş. Hemen yıkanıp yatağa uzandık. Yatakta yine birbirimize bakıyorduk. Yüzümü okşamaya başladı ve Seni seviyorum dedi. Sonra bende dedim. Ve dudaklarımız birbirine çok yaklaştı elini belime doladı. Şortumu aşağıya indirdi ve öptü. Ne yapıcağımı şaşırdım. Bende onun üstünü çıkardım. Beni soydu ve yatağa yatırdı. Üstüme çıktı ve beni öpmeye başladı. Sabaha kadar durmadan öpüştük. Uyuya kalmışız. Bana kalkıp kahvaltı hazırladı ve bende banyo yapıp kahvaltımı yaptım. Sonra bana;
-Resmi olarak sevgili miyiz yoksa evli mi?
-Nasıl evli olalım ki dedim?
-Dün geceden sonra...
-Sevgiliyiz dedim ve sırıttım. Sonra beni tekrar öptü.
Büyüye kapılmış gibi hissediyordum. Sonra bir kız aşkım diye bağırdı ve Derin'i öptü. Tanrım buda yalanmış!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk'ın TesadüfüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin