1. Bölüm: Tanışma

4 0 0
                                    

Belki bir ilk okul aşkıydı belki de Umut öyle sanıyordu. Aslında sevdiği kız onu tanımıyordu bile. Umut ise sevdiği hakkındaki herşeyi biliyordu. Ama kendini tam olarak ifade edemeyen birisi olduğu için kızla tanışma şansı bulamamıştı. Konuşamadıkça kendini kötü hissediyordu ve konuşamayacağını bildiği için içine atmaya karar verdi. Günlerce içi içini yese de artık yavaş yavaş ümidini kesmişti Deniz'den. Aradan neredeyse bir yıl geçmiş ve Deniz bu süreçte bir ilişki atlatmıştı. İlişkisi pek iyi sonuçlanmadığından baya üzgün ve haraptır. Umut'un bundan bir şekilde haberi olmuş yardım etmek istese de kendini tanımayan bir kıza yardım edemeyeceğinden yine üzüldüğü ile kalmıştır. Umut üzüldükçe birşeyler yapmak için arayışlara girmiş ama kızla tanışmadan birşey yapamayacağını anlamıştır. Karşısına çıkmaya cesaret edemediğinden sosyal medya üzerinden Deniz'e ulaşmış ve Deniz'in cevap vermesi üzerine konuşmaya başlamışlardır. Bir süre sonra Deniz'de Umut'u tanımış ve Umut'un iyi biri olduğunu anlamıştır. Umut pek fazla cesaretli olmadığı için bundan önce hiç ilişkisi olmamıştır ve Deniz ile nasıl konuşması gerektiğini tam bilemez. Bu yüzden arkadaşları Oktay ve Eray'dan yardım ister. Ee arkadaşlar bu günler içindir tabi. Onlarda yardım ederler. Arkadaşlarının da yardımı ile tanışma süreci hızlanır. Umut artık Deniz'e kendini iyice tanıtmış, Deniz'de onu yakından tanımıştır. Tanışma süreci yaklaşık iki ay kadar sürmüştür. Eray ve Oktay işlerin sarpa saracağını düşündükleri için Umut'u artık sevdiğini söylemesi konusunda uyarırlar. Umut arkadaşlarının uyarılarını dikkate alarak Deniz'e onu ne kadar sevdiğini ve onun için herşeyi yapabileceğini söyler ama aslında bu kadar abartarak söylemesi büyük bir hatadır.

Belalı AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin