2. Bölüm: Yeni Aşıklar

5 0 0
                                    

Umut artık Deniz'e herşeyi söylemiştir ve Deniz'den olumlu yanıt beklemektedir. Deniz ise Umut'tan düşünmek için zaman istemiştir. Zamanın ne kadar süreceği Umut'un kafasında soru işareti oluştursa da beklemekten başka çaresi yoktur. Aradan yaklaşık bir hafta geçer ve Deniz'in cevabı olumludur. Artık ikili yeni bir çift oluşturmuş ve birlikte geçirecekleri zamanlara yelken açmışlardır. İlk ayları tartışmasız ve sevgi dolu geçmiştir. Umut hep böyle süreceği gibi hayallere dalsada hiç bir zaman olmadığı gibi Umut'un hayali de gerçek olmayacaktır. Zamanla Umut sevgisini Deniz'e karşı fazla abartmış ve ilişkinin tüm kararlarını Deniz'e bırakmıştır. Deniz'e kızamayacak kadar çok seviyordur Umut ve Deniz ne karar alırsa alsın ne yaparsa yapsın ona karışmaz. Durum böyle olunca Umut haddinden fazla ezilmeye başlar Deniz tarafından. Arkadaşlarının en çokta Eray'ın uyarmasına rağmen Umut dinlemiyor hatta Umut'a ilişkisini kıskanmışlar gibi geliyordu. Umut'un aşktan gözleri o kadar kararmisti ki ezildigini fark etmiyordu bile. Aynı şey Deniz'in diğer ilişkisinde de olmuş ama bu kez ezilen taraf Deniz olmuştur. Ayrıldıktan sonra gözünü açan Deniz Umut'a yaptıklarından haz alıyormuş gibi kendi ezildiği için intikam alır gibi Umut'u ezmeye devam eder.

Belalı AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin