Ezilmeye devam eden Umut artık arkadaşlarından akıl alsa da hiç birini uygulamamaktadır. Arkadaşları Umut'un bu durumuna üzülse de Umut'un kendilerini takmamalarından da hoşnut değillerdir. Bu yüzden pekte umursamak istemezler. Umut ve Deniz ilişkisi bir süre sonra biraz düzene girmiş tekrar atışmalar son bulmuş ve Umut'un içinde sevgi kelebekleri tekrar canlanmıştır. Umut artık lisedeki sevgilisiyle evlilik hayalleri bile kurmaya baslamıştır. Arkadaşları Deniz'in o tavda olmadığını bilseler de Umut'un kendilerini takmadığı için pekte üstelemezler. Ocak ayına kadar büyük bir kavgaları olmaz. Artık tamı tamına 5 aylık sevgililerdir. Ufak tefek atışmalar olsa da ilişkinin tuzu biberi gibi görür Umut bunları. Ta ki Ocak ayının o çarşamba gününe kadar. O gün günaydın mesajlari ile başlasa da devamı hiçte öyle olmamıştır. Akşam üzerine doğru Umut'un Deniz'i yanlış anlamasıyla başlar herşey. Umut yanlış anladığı gibi birde bu yanlışın üzerine gider. Deniz artık bu olaydan iyice sıkılır ve ilişkiyi sonlandırmak ister. Sonucu her ne olacaksa olsun bitirmeyi kesinleştirmiştir. Umut kendine zarar vereceğini onsuz yapamayacağını anlatsa da nafile. Deniz kafasına koymuştur bi kere. Umut koşarak Eray'ın yanına gider gecenin bir yarısı. Eray'dan Deniz ile konuşmasını ve ilişkilerini kurtarmasını ister. Eray'ın Deniz ile sohbeti yoktur bile ama arkadaşının iyiliğini istediği için konuşmayı deneyecektir. Eray Deniz'e mesaj atar ve konuşmaya başlarlar. Konuşma ilerler ve Eray Umut'un konusunu açar. İlişkiyi bitirmemesi gerektiğini sadece arkadaşını değil ikisini de düşündüğünü anlatır. Deniz Eray'in hatrına Umut'a bir şans daha verir. Ama aradan çok geçmeden tekrar Umut hata yapacak ve Deniz ile Eray tekrar muhattap olacaktır. Aradan on gün geçer. Umut bu kez Deniz'e bir konuda yalan söyler ve Deniz Umut'un söylediğinin yalan olduğunu anlar. Deniz'in yalana tahammülü yoktur. Umut'a bağırır cağırır ve yine bitirmek istediğini söyler. Umut yine aynı şekilde onsuz yaşayamayacağını kendine zarar vereceğini söyler ama nafile. Deniz onun bu söylediklerine kulak asmaz bile. Umut yine Eray'ın kapısını çalar ve olayı anlatıp yardım ister. Eray yine yardım etmek için konuşur Denizle. Deniz yine Eray'ı kırmaz ama bu kez bi süre ara verip düşünmek istediğini söyler Umut'a. Umut el mahkum kabul eder bu verilen ara kararını. Eray Umut'un yine yardım isteyeceğini bildiği için Deniz ile yakın olmaya calışır. Onunla konuşur ama farklı bir düşüncesi yoktur. Sevgililer günü yaklaşır ve Umut hediye arayışlarına girer ve Eray'dan yardım ister. Eray yardım eder arkadaşına yine. Sıkılmıştır aslında bu yardım olayından ama arkadaşı işte yalnız da bırakamaz onu. Sevgililer gününün bir gün öncesi yine bir atışma olur ve araları bozulur ikilinin. Eray bu kez konuşmak istemez Denizle. Umut'ta yanlış anlar Eray'ın bu söylediğini ve biraz atışırlar. İki arkadaş arasında da olur zaten böyle şeyler. Bir şekilde düzeltmeyi başarır Umut,Deniz ile arasını. Sevgililer gününü bir şekilde araları yarı limoni atlatırlar. Ve güzel günler belki de bundan sonra onları bekliyodur. Ta ki Deniz'in eski sevgilisi Koray tekrar Deniz'e mesaj atana kadar. Yaz tatiline girilirken Koray Deniz'e mesaj atar ve onu özlediğini onu hala çok sevdiğini söyler. Deniz sevgilisinin olduğunu söylese de Koray ondan vazgeçmeyecektir. Koray konusu ikilinin arasını baya soğutmuş ama bu soğuma Deniz'in başının altından çıkmıştır. Deniz Koray'ı hiç bir sosyal medya hesabından engellemek istemez. Bu da Koray'ın işine gelir tabi. Koray sürekli Deniz'e onu hala sevdiğini onu bırakmayacağını hatırlatır ve Deniz'in aklını karıştırır. Eray ikilinin arasının bozuk olduğunu bildiğinden yine Deniz ile konuşmaya başlar. Gülmeyle kahkahayla bir kaç gün konuşurlar. Ama hepsi Umut içindir aslında. Koray yüzünden ikili tekrar ara verirler ilişkiye ve Umut'un tüm arkadaşlarına göre suyu çıkmıştır artık ilişkinin. Herkes farkındadır bu şekilde yürümeyeceğinin bir tek Umut dışında. Umut ısrarla üzerine gider olayların. Bir de Umut Eray ile Deniz'in konuşmasından rahatsız olmuştur. Deniz ile yeni barışmışken Eray'ı karşısına alır konuşur. Bu olay ile ilgili. Bir daha Deniz ile konuşmamasını söyler. Eray neye uğradığını şaşırsa da arkadaşını kırmaz ve sadece tamam der. Bu konuşmanın ardından Umut Eray'ın yüzüne bakmaz artık. İki iyi arkadaş bir kız yüzünden iki gün sonra terkedip gideceği kesin olan bir kız yüzünden küserler. Küstükten sonra da Eray ikilinin tüm olaylarını diğer arkadaşlarından öğrenebiliyordur. Ve tam 1 sene olduğu gün ikili Umut'un tek başına verdiği tüm çabalara rağmen ayrılırlar. Umut'un vücudu jilet yaraları ile dolmuştur bu ayrılıktan sonra. Deniz ise bir kaç gün üzüldükten sonra eski sevgilisi Koray ile konuşmaya başlar. Ayrıca Umut aşkının yüzünden en yakın arkadaşını da kaybetmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belalı Aşk
RomanceAşk; İnsanı olduğundan çok farklı gösteren ve değiştiren bir olgu. Aşık olan insan kendini çok uzaklara bırakıp sevdiğinin yanında kendinden çok farklı bir formda olmayı tercih eden kişi. Sevgisini karşısındakine anlatmak her zaman kolay olmaya bil...