6

281 8 0
                                    

- Cine e?

-  AA! DNA ..

-     -     -     -      -     -

-  DNA PROFESOARA! M-ati speriat!

-  Doamna, de ce Ria și Jon nu s-au prezentat la ora?

-  Ria și Jon nu s-au prezentat la ora, pentru ca .. Umm ..

-  Deci?

-  Aveți răbdare! Umm .. Pentru ca Ria a vrut sa chiulească și Jon la fel.

- Dar eu iubesc școala!

-  Taci, Ria!

Îmi zice Jon. Deja mă simt prost!

-  Ok ..

-  La revedere!

-  Deci ce voia, Hsiu?

-  Hai sa nu mai vorbim niciodată despre asta, bine, Ria?

-  Bine!

Hsiu Yi a început sa bombaneasca despre cum sa-l oprim Aleron, dar eu tot mă gândesc de unde am auzit numele ăsta: Aleron Yi.

-  Mă scuzați ca intervin ca o proasta nesimtita, doar ca trebuie sa mă duc în camera mea. Vorbiți voi, după îmi ziceți și mie.

-  Bine, dar ai grija, Ria!

-  SUNT DESTUL DE MARE!

Da știu, sunt bipolara.
Urc în camera și îmi caut printre lucruri sa văd de unde știu eu acest nume, care desigur e ciudat.

După 14 minute de căutare

UNDE CACATU' MEU SUNT VOLUMELE ALEA VECHI ȘI UITATE?

Oh, stai! Sunt în vechea casa. Fug repede spre ușa și realizez ca Mi-am uitat cheia. Mă întorc înapoi și o iau. Ajung la vechea mea casa și descui. Arata ca o casa abandonata și bântuită. Urc la mine în camera și mă uit prin sertarele biroului meu, dar, ca sa vezi! Lemnul e putred! Doamne! Nu mai stau în casa asta de 3 zile și deja a putrezit lemnul? În fine ..

După 12 minute

UITE-L! L-AM GĂSIT!
Volumul 1 cu vampiri. De .. Aleron Yi și volumul 2 cu vampiri. Tot de Aleron Yi. Și volumul 3 cu vampiri de .. Altcineva? Nu de Aleron?

Iau telefon și îl sun pe Jon.

-  Alo? Jon?

-  Da, Ria!

-  Vino repede la vechea mea casa.

-  Ok, dar de ce?

-  Ai sa vezi tu! Vino!

-  Acum ies. Pa!

-  Pa!

Și uite - așa se face treaba. Acum sa recitim!

După câteva momente

-  RIA!

- ÎN CAMERA!

Îl văd pe Jon deschizând repede ușa și gâfâind.

-  Am crezut că este Aleron aici, de m-ai chemat.

-  Uite ce-am găsit.

-  Vampiri. Volumul 1. Aleron Yi. Vampiri. Volumul 2. Aleron Yi. Vampiri. Volumul 3 ..

-  Cunoști acest nume?

-  Nu .. Dar știu cărțile! Aleron le-a scris când avea doar 5 ani.

-  Serios?!

-  Logic ca da. Doar e Aleron. Face orice își propune. Dar el mi-a zis ca va scrie volumul 3. Nu altcineva.

-  Pai nu a fost așa.

-  Cine e aceasta persoana și de ce îl bântuie?

-  Crezi ca e o ruda îndepărtată de a voastră pe care nu o știi?

-  Da! Chiar cred. Hai mai bine sa o intrebam pe bunica. Locuiește tot în Portland.

-  Ok! Hai sa mergem!

Jon

Ria s-a așezat pe motorul meu și mă ținea strâns. Când mă atingea tresaream. Pai da no? Tu cine mai ești? Umm .. Nimeni!

Ria

Jon a tresărit când l-am atins. De ce oare? Pai ia gandeste-te tu! De ce oare? Nu știu. Te place, proasto! Aa .. STAI CE? ȘI TU CINE NAIBA EȘTI? SUBCONȘTIENTUL TĂU! Ok .. Nu e ciudat! E doar .. Este doar .. Sunt doar eu. Și Jon .. Mă place.

Jon

Doamne, cât de sexy poate fii fata asta?

Ria

Trebuie sa-i dau drumul. De ce? TREBUIE SA-I DAU DRUMUL! DE CE? TREBUIE SA-I DAU DRUMUL! O SA CAZI, PROASTO! I-am dat drumul.

Aleasa...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum