O SA CAZI, PROASTO! I-am dat drumul.
------
După 13 minute de la impact
Mă trezesc intr-o camera alba. Nu e camera mea. A mea e mov. Nu sunt nici la spital.
- Ajutor! Mă aude cineva?
- Ria!
- Tu cine mai ești?
- Sunt mama ta biologica.
- Nu! Nu ești!
- Ba sunt!
- M-ai abandonat când aveam doar o zi de la naștere. De ce sa te mai cred?
- Pentru ca nu mi-ai ascultat povestea. Aseaza-te, te rog!
- M-am așezat. Zi-mi!
- Când te-am născut nu am vrut sa te las, dar am fost nevoită. Nimeni nu te-a vrut. Nu au vrut sa te naști, Ria.
- Cine?
- Toată lumea.
- De ce?
- Pentru ca apropiații mi-au zis sa nu mă culc cu alții, dar am rămas gravida cu tine întâmplător. Nu am făcut nimic ce as fi putut regreta. Asta înseamnă ca D-zeu a vrut sa te naști. Vreau, nu vreau, am facut-o. Ria tu ești o copila foarte inteligenta și frumoasa. Ochii tai seamănă izbitor cu cei ai stra-stra-matusii tale. Caut-o în Portland Maine! Caut-o în orașul tău natal!
- Mama! Mama!
- RIA!
- A! Jon?
- Ce s-a întâmplat?
- După Ce-ai căzut de pe motocicleta, te-am dus la spital. Impactul nu a fost prea mare.
Ochii lui albaștri mă fac sa mă pierd în ocean și sa știu ca sunt în siguranță cu el.
Jon
Ochii ei verzi mă fac sa mă pierd în pădure și sa știu ca sunt în siguranță cu ea.
Sărăcuta de ea, a suferit un accident și e numai vina mea. Am mers prea repede și nu a mai putut sa se tina.- Jon Yi?
- Maria?! Ai venit la mine?!
- Jon Yi--
- Zi-mi doar Jon.
- Jon m-a sunat.
- Ok, dar .. Jon putem pleca de aici?
- Poftim! Ia-ti hainele!
După un sfert de ora
Am ajuns acasă, iar Rihana s-a dus în camera.
- Mama!
- Da, Jon!
- Rihana a căzut de pe motor.
- Ce-ai zis, bai?
- Liniștită! E .. Ok.
- Cum ai putut face asta?
- Dar ce-am mai făcut?
- Ți-am zis de nu știu câte ori ca Rihana e responsabilitatea noastră.
- Mama! As mai vrea sa vorbesc ceva cu tine, în legătură cu dragostea.
- Te despărți de Anee? În sfârșit! Nu mai exista Jonee!
- As zice sa nu te bucuri atât! Te rog! Nu o mai baga pe Anee. Eu o iubesc pe ea, dar și pe fata de care M-am îndrăgostit. Anee nu mai tine la mine, deci am frâu liber, nu?
- Da! Anee oricum nu are dreptul sa te tina sub papuc.
- Ok.
- Zi odată! Care-i fata asta?
- Rihana.
- R - Rihana?
- Da. Ea este.
- Dar nu mai simți nimic pentru Anee, nu?
- M-ai zapacit cu Anee! Anee în sus, Anee în jos! Gata! Ajunge! Nu mai vreau!
- Stai, Jon!
Am plecat sus, neștiind ce-am spus. Cum sa îi zic ca îmi place de Rihana? Fata cu ochii mari .. GATA, JON! CALM! Nu pot sa fiu calm! O iubesc prea mult pe Rihana.
- Rihana? Ești în camera? Rihana, Îți aud bătăile inimii și nu pari deloc calma.
- Sunt ok, Jon!
- Ești sigura? Sa știi ca o sa intru!
Am intrat și am văzut-o pe Rihana în genunchi și cu buza sparta. Ce putea sa pățească într-un timp atât de scurt?
- Dumnezeule! Rihana, Ce-au pățit?
- Eu .. Eu ..
- Nu te forța!
Am luat-o în brațe în stilul mireasa și am pus-o pe pat.
- Nu ești așa Cum ai zis. Ce-ai pățit?
- Nu .. Pot.
- Deci poți! Zi! Rihana, zi-mi adevărul! Oricum eu recunosc minciuna.
- Aleron .. A fost aici. În tot timpul ăsta el a fost aici.
Fac ochii cât cepele. Cum sa se poată așa ceva?
- El .. M-a ..
CITEȘTI
Aleasa...
VampireRihana e o fata de 14 ani care trăiește în Portland. Are o prietena pe nume Maria și .. Din păcate .. Pe Anee. Fata care îi face viața grea. Ea va trebui sa stea cu domnul si doamna Yi, pentru ca părinții ei adoptivi au parasit-o. (nu au murit) De a...