Az idősebbnek nem az volt a következő kèrdèse,amit fel kellett volna tennie,hanem egèszen más. -Hol van a párod? - nèzett a háta mögè az ijedt társának.
NamJoon vállai megereszkedtek egy sóhajtás kisèretèben.
-Elena fürdik. Ezèrt tudtam ide jönni. - tett egy lèpèst felèjük. -Hyung mindig te javítod meg ami eltörött,vagy ha bármi más baja van..Kèrlek segíts nekem. - felemelte a dobozt. - Elenának ez nagyon fontos.
YoonGi a dobozra nèzett,majd fel a srácra. Annak kètsègbeesett arca láttán nem habozott. -Had nèzzem. - nyúlt a tárgyèrt. Leader csillogó szemmel nyomta a kezèbe.
-Hálás vagyok Hyung.
-Elöször javítsam meg,utánna hálálkodhatsz. -nyitotta fel a barna nègyszögletes kicsi dobozt. Az pedig megszólalt,ráadásul Beethoven - Für Elise-t,amit Hope azonnal felismert.
-Nahát. - szólalt meg s hajolt előrèbb,hogy megnèzhesse a tárgyat.
-Kèsőbb mondom a diagnózist.- emelte rá sötèt íríszèt, a kezeit tördelő leaderre. Amaz bólintott ès távozott.
-Meg tudod csinálni?
-Èn vagyok a dormban aki kijavít mindent. - válaszolta suta angol tudásával. A fiú nem tudta elkèpzelni,eddig hogy volt kèpes fennakadás nèlkül beszèlni az angol lánnyal,mikor neki van mèg mit fejlődnie ès nem ő a legjobb a csapatban. Bár nála mèg Taehyung is jobban beszèl.
Nem feletkezve meg a lányról,óvatosan az asztalhoz terelte,felkapcsolta a kislámpát,majd lehuppant a bőrszèkre. YoonGi szerette azt a szèket,ugyan is a csládjátol kapta,így semmi esetre sem válna meg tőle. Mikor költöztek,akkor is gèpe, ès ez volt az első amit áttvitt. Utána ment a többi.
-Nahát mi ez a kulcs? - vette fel a szabad kezèvel a lány. -Tènyleg hogy fogjuk levenni a bilincset? Elvègre nem kaptunk kulcsot.
Hope-nak igaza van,gondolta YoonGi. De hirtelen kivette a lány apró újjai közül,majd a bilincsen lèvő zárba tette,majd elfordította. Amaz pedig szèpen,hangtalanul lejött a csuklójukról.
-A kurafi igazgató. Mindegyikünk szobájába tett egy kulcsot. -sziszegte a fogai között. Akkor ő már règen kitervelte ès mikor gyakoroltak vagy a sminkeseknèl voltak mindegyik szobába becsempèszte.
YoonGi keze ökölbe szorult ès eldöntötte el fog beszèlgetni az igazgatóval. Jó hosszan.A következő páros akik eldöntöttèk,most mennek fürdeni az nem más mint Taehyung ès SooMin. Ők ügyesen elrendezkedtek,lefektettèk a szabályokat ès elosztották a szobát.
Beletörődtek egy ágyban kell aludniuk igy semmi nèzetellenes szituáció nem akadt.
-Menjèl fürödni,èn addig beágyazok. - vette le a bilincset s mosolygott a lányra.
Tae szerencsèsnek mondhatja magát,mivel nem kell angolul beszèlniük. SooMin felkapta a pipere cuccát ès kiviharzott a szobábol,egyedül hagyva az ènekest.
Tae megágyazott,felmászott a közepère törökülèsbe ès vègig pörgette a mai napot.
Mikor felkelt,tudta ez a nap más lesz mint a többi,de nem foglalkozott vele. Hát nagy hiba volt!
Álmában sem gondolta volna, beköltözik hèt idegen lány,bilincsre feszítík,aminek a másik oldalán ők vannak.
Tae-nek nem volt mèg barátnője,ellenben aludt már eggyütt a testvèreivel,sőt majdnem minden nap más hyungjával is. De èrzi ez azèrt más lesz.
Az ènekes már azt latolgatta,áttslisszan Jiminhez,de meggátolta az ajtó nyitódása ès egy ilyedt SooMin.
-Mi a baj? - ült az ágy szèlère ès a lány arcát kutatta.
-A fürdőben....már...valaki van. Èn pedig benyitottam. - mesèlte zaklatottan.
-Ki fürdik?
-Nem tudom. - vont vállat. -A sikkantás alakpján egy másik lány.
-Akkor addig várunk. - megpaskolta melllette az ágyat. - Gyere ülj le.
A lány szó nèlkül megtette,cuccát az ölèbe tette,majd a fiúra nèzett.
El sem akarja hinni hol is van. A kedvenc bandája dormjában,az egyik taghoz láncolva. Soha sem hitte volna,az egyik kèptelen álma valóra váljon.
-Mi az? - fordult felè,aranyos mosollyal. SooMin elpirulva lesütötte szemeit.
-Semmi. Csak elgondolkodtam.
Taehyung szeme felcsillant. -Ès min? -A lány tiltakozóan megrázta a fejèt. Jobb ha nem tud róla,mik jártak a fejèben.
Tae elhúzta a száját,de nem erőltette,amièrt kifejezetten hálás volt a lány.
-Vajon mit csinálhatnak a hyungok? - nyújtozkodott,utána hátra dölt,szèttárt karokkal az ènekes.
-Biztos rendezkednek.
Tae hirtelen a lányra kapta a tekintetét. - Miért jöttél ide?
SooMin kereste a választ a fejében,de nem sokra jutott.
Hogy őszinte legyen maga sem tudta mit keres Itt,ezzel az idol nem hiszi,hogy meg lenne elégedve ha ezt válaszolná.
A hosszúra nyúló csöndet,újra Tae tőrte meg. -A.R.M.Y vagy. - SooMin összerezzent. Úgy hangzott mint egy vád,ezért összeszorult a mellkasa. Tudta, ha Taehyung folytatja,az sem lesznek szép szavak. - Már pedig az vagy,így arra tudok gondolni,azért fogadtad el,hogy a közelünkben legyél. Gondoltad,ez egy remek alkalom,a biasaid megismerésére,amit majd a többi A.R.M.-nak is elmondasz. -felhúzta az egyik szemöldökét,úgy nézte az egyre kuporodó lányt,majd hozzátette. -Vagy tévedek?
Fájtak a szavai és nem érdemelte meg ezeket,de tudta ha fordítva lenne,Ő is ezt gondolná.
- Nem igaz. - szólalt meg halkan. Homályos tekintettel nézett le rá. - Igen,A.R.M.Y vagyok,igen többet akarok tudom rólatok,de azt nem hogy az egész világ megtudja milyen alsónadrág van rajtad vagy milyen tusfürsőd használsz. - ökölbe szorúlt keze remegett . - Nem tudom miért én lettem kiválasztja,de azt tudom,szeretek táncolni. -elfordította a felyét a tágra nyílt szemü srácról. -Egyszer én is egy ilyen összetartó banda tagja szeretnék lenni,akik minden képesek a másikért megcsinálni. Akiknek ez a kapocs ami összetartja őket erős legyen. - halkította le a hangját. Megrázta a fejét,szusszant egyet. -Csak ennyit akarok. Tanulni tőletek.
Taet teljesen megbabonázta amit a lány mondott. Hitt neki s azt szeretné ha valóra válna amit akar. Eldöntötte,segít neki ebben.
Már épp meg akarta ezt mondani mikor kiabáltak. -SZABAD A FÜRDŐ. -ordította az egyik lány.
SooMin már fel is pattant,kirohanva a szobából
-FOGLALVA. - kiabálta ő is.
Taehyung kuncogva fordult az oldalára.
Izgatottan várja a további eseményeket.-Megint lemaradtam. - sóhajtott frusztráltan a következő páros női tagja.
Jin kuncogva nézte az elkeseredett lányt. Vörös haját a feje tetejèn egy laza kontyba fogta,bal alkarján egy zöld törülköző,míg a jobb kezèben egy kis táskát fogott.
-Nem fogok sorrakerülni. - nyafogott tovább az ágyra huppanva.
-De majd fogsz. - bíztatta Jin. A börödjère nèzett,amiben a ruhák szana-szètt voltak pakolva,peresze mind gyűrödten. Jin kezei konkrètan viszkedett,hogy összehajthassa azokat. De nem akart a lány tulajdonához nyúlna hacsak engedèlyt nem kap rá.
-Jin Oppa,aranyos plüsseid vannak. - nèzett az üveges szekrènyre a sarokban,ami mellett az íróasztala volt.
Tele volt a Mario nevezetű játèk plüsseivel.
-Köszi. - mosolygott rá .
-Tisztáznunk kell egypár szabályt. - váltott átt a srác modora szigorúvá.
-Milyeneket? - nèzett rá kèrdőn. -Nem nyúlhatok hozzályuk ugye? - vigyorogott rá ördögien. Jin cáfolni akarta ès meg akarta mondani más szabályokrol akart beszèlni,de a lány újra nem hagyta szóhoz jutni. -Nyugi Oppa,nem bántom a kincseidet. Tudom milyen èrtèkes a számodra. Vagy azt akarod,hogy ne nyúljak inkább semmihez? - felkuncogott,majd felpattant mèg mindig vigyorogva. Zöld szemei ragyogtak ès Jin szinte el volt varázsolva ,annyira szèp volt.
De ezt ki kell vernie a fejèből,mivel neki Elena kell. Mert ő tud főzni ès vègre valakivel tud róla beszèlni. Mèg talán receptet is cserèlnek,vagy kitalálnak valami új ètelt. Igen,Jinnek erre van szüksège s nem egy duracelnyuszis lányra. De Martina ebben a percben annyira elvarázsolta,hogy nem jut eszèbe egy recept sem. Az pedig nagy szó. Nagyon nagy szó.
-Nem. Mèg mindig nem. - ingadta a fejèt. -Az első szabály. - emelte fel a mutatóujját. - Nem hagysz rendetlensèget. -Kettő. - emlete mellè a közèpső újját. - Nem törsz el semmit. Ha tènyleg,olyan vagy mint NamJoon, akkor semmihez sem nyúlsz tènyleg. - bólintott aztán.
-Okè,okè èrtem. - adta meg magát. -Nem lesz semmi baj. -igèrte.
-Remèlem is.
-Bár volt olyan,hogy csak rá nèztem ès összetört - gondolkodott fèlhangosan az állára tève kèt újját.
Jin elfehèredett ès ilyedten kapta az üvegszekrèny felè a fejèt. Mikor megbizonyosodott,mèg èp,hangosan kifújta az eddig bent tartott levegőt.
-Ne legyen ilyen.
Martina nem tudta tovább visszatartani,kirobbant belőlle a nevetès. Szinte kètrètgörnyedt,annyira kacagott.
Jin bosszusan vonta össze a szemöldökèt ès nèzett mèrgesen a lányra. De aztán apró fèlmosolyra húzta az ajkát,mert kezdett tetszeni a lány nevetèse.
-Láttad volna az arcodat. - mèg mindig kuncogott. Megtörölte zöld szemeit, mert mèg a könnyei is kicsordultak,annyira nevetett.
-Nem volt vicces. - puffogott.
-De az volt.
-Nevettem? Mert èn nem hallottam.
-Igaz,csak èn. De vald be jó volt.
-Nem. - vágta rá. De tènyleg jó volt,ezt nem valja be neki soha.Nem lett valami esemèny dús,de majd lesz :'D várjatok türelemmel kèrlek. Ès ha elolvastátok kèrlek titeket,hadjatok nyomot :3 ❤
Kösszi,pussza:Hope
VOUS LISEZ
Összekötve
Roman d'amourHèt lány.. Hèt srác.. Egy bilincs.. Egy ház.. Mi lesz ha hèt idegen lányt,kik más-más országokból valók egy házban fognak èlni? Mi lesz azzal a hèt sráccak,kik hirtelen befogadták őket,úgy,hogy mèg ezt maguk sem tudták? Mi lesz a nyelvi akadályokkal...