süphelendim

4 0 0
                                    

Sabah oldu hemen erkenden yanıma Poyraz'ı aldım evden çıkık kahvaltı için bişeyler alnak için sonuçta buralaru bilmiyorum. Zaten Poyraz arabaya binmek istedi. Ben arabayı sürerken Poyraz anlattı neden haciz geldiğini falan. Bi markete girdik Poyraz annemin filtre kahve içmediği için çok sinirlendiğini söyledi 2-3 paket filtre kahve aldık. İkizlere en sevdiği dondurmalardan aldım poyraz bişey istemediğini söyledi tamam dedim.
Tabiki de onu mutlu etmeden eve götüremezdim Poyraz'a bunları birazdan alırız dedim. Hemen marketten çıktık inrernetten baktım bi yer bılup oraya getirdim.

Burda ne yapıcaz.?

Sen araba sürüceksin dedim.

Nasıl yani sen ciddi misin?

Evet.. boynıma sarıldııı.

Şimdi sorucaksınz onun ehliyeti yok mu diye benim arabam direksiyonu ters olduğu için ona zor gelebilir diye ben başka bi ülkede bunun eğitimini aldım. Türkiye'ye gelicem diye.. Poyraz çok güzel sürüyor . Saat 9 olmuş Poyraz Hemen yer değiştirdik marketten kahvaltılıkları falan aldık . Eve geldim annem yemek hazırlamaya başlamıştı. Annem kahveyi görünce çok mutlu oldu.
Öğlen ikizleri aldım poyrazla beraber sinemaya gittik onlarda  mutlu olduu bende. Ya çok tatlı bi aile ama annemi hiç anlayamadım..
Akşam babam geldi babam ve annem ile bi odaya geçtik konuştuk Suzan teyzemin anlattıklarını anlattı ama Suzan teyzem bana deprep dedi ama babam boğazda yaşadığımızı ve evin su bastığını söyleydi biraz süphelendim. Babam bana bi kardeşim daha olduğunu söyledi. O da kızmış. Anneme bak ben genelde zenginler 2-3 çocuk olur en fazla zaten anladığım kadarıyla 4 olacakmış 5 olmuş ikiz olacağını düşünmemişler.  Sordum peki o nerde?
Onın başka bi şirketi var o yüzden bizden ayrıldı ama o da Istanbul'da. Neyse çok yoruldum bu gün ben biraz uyusam iyi olur.




Üzgünüm bu bölüm biraz kısa oldu.....

YalancıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin