Ahojte, další překlad je zde. :D Rozhodně to nebude ale žádná romantika zalitá sladkými slovy a city. Je to trochu suché, tak se neděste, já jsem si jejich pusu taky představovala jinak (vlastně jsem si ji nikdy nepředstavovala). No nic, neukamenujte mě, je to jen překlad. :D A navíc vystřižená scéna. Celkem komická a divná. No nic. Přeji příjemné počteníčko. ;) Kdyby byl zájem, mohla bych to přepsat víc rozsáhle i s pocity na Jalec ship. :D
Jace vytrvale propaloval Aleca pohledem, než se rozhodl promluvit.
„Co je mezi tebou a Magnusem Banem?"Alecova hlava se trhnutím otočila na stranu, jakoby ho Jace praštil, nebo mu snad dal facku.
„Já — nic mezi námi není —"
„Moc dobře to vím," řekl blondýn rychle, čímž svého parabatai přerušil. „Nejsem hloupý, abych si to nedomyslel. Řekni mi pravdu."„Nic mezi námi není,“ zopakoval Alec, zastavil se pohledem na Jacově tváři, poté velice neochotně pokračoval, „nikdy víc. Už mezi námi nikdy nic nebude. Dobře?"
„A proč to tak je? Magnus tě má vážně rád."
„Nech to být, Jaci," promluvil Alec varovným tónem.
Jace si jeho slov nevšímal, ignoroval je, jakoby Alec nějaké varování vůbec nevyslovil.
„Magnus říká, že je to kvůli tomu, že jsi mnou posedlý. Je to pravda?"
Nastala chvíle naprostého ticha. Pak ze sebe Alec vydal beznadějné zavytí plné hrůzy a obličej schoval do dlaní. „Jdu zabít Magnuse. Já toho zatraceného čaroděje vážně zavraždím."
„Ne. Jemu na tobě záleží. Má o tebe starost. Vážně. Věřím tomu," přesvědčoval ho Jace, snažil se znít co nejméně trapně. „Podívej. Nechci tě do něčeho tlačit, ale možná bys mohl chtít —"
„Zavolat Magnusovi? Jaci, tohle je marné. Je to definitivní konec. Vím, že se mi snažíš pomoct, ale —"
„—políbit mě?" dokončil Jace svou otázku. Alec na něj nevěřícně zíral. Vypadal, jako kdyby měl spadnout ze židle, na které právě seděl.
„C-co? Cože?"
„Co se může pro jednou stát?" Jace se snažil co nejvíc tvářit, že je to typ návrhu, který dělá běžně. „Myslím, že ti to může pomoct."
Alec ho vyděšeně sledoval.
„To nemůžeš myslet vážně."„Proč bych to neměl myslet vážně?"
„Protože ty jsi ta nejvíc heterosexuální osoba, kterou znám. Dost možná ta nejvíc heterosuxuální osoba ve Vesmíru."
„Samozřejmě," přitakal Jace, naklonil se víc do předu a bez optání si vzal Alecovi rty. Bez ostychu ho políbil.
Polibek trval přibližně čtyři sekundy, než se Alec skoro násilím odtáhl, začal okolo sebe házat rukama v obavě, že se k němu bude chtít Jace znovu přiblížit.
Alec vypadal, že se nejspíš brzy chystá pozvracet. „U Anděla," promluvil. „Tohle už nikdy znovu nedělej."
„Vážně?" ušklíbl se blonďatý lovec stínů. „To to bylo tak špatný?"
„Jako kdybych líbal svého bratra," zmračil se Alec, stále vypadal trochu vyděšeně.
„Myslel jsem si, že to budeš takhle cítit," založil si ruce na prsou.
„Také doufám, že můžeme přhlédnout tu ironii v tom, co jsi právě řekl," dodal Jace.
„Můžeme přehlížet všechno, co jen budeš chtít," přitakal Alec horlivě. „Jen už mě znovu nelíbej."
„Nebudu. Mám na programu jiné povinnosti," Jace se zvedl, nohou odstrčil židli víc za sebe. „Kdyby se někdo ptal, kde jsem, řekni, že jsem se šel projít."
„A kam jdeš?" zeptal se Alec svého parabatai, zatímco ho pozoroval, jak jde ke dveřím.
„Za Clary?" typoval.
„Ne," zakroutil Jace hlavou. „Jdu dostat Simona z vězení."
ČTEŠ
Jace/Alec kiss
FanfictionPřeklad vymazané scény z Města ze skla, kde se Jace s Alecem políbí. Nečekejte však žádnou romantiku. Všechny postavy a děj patří Cassandře Clare.