~FAYE~
Ik wordt waker en denk bij mezelf "heeft die mij al een bericht gestuurd !?" Ik loop slapend uit mijn bed en ren de trap af naar mijn mobiel! Ik zet mijn mobiel aan en geen 1 bericht "Baalen" zeg Ik. Dan stuur Ik hem wel een bericht ! "Hoi goedemorgen :) " versturen.... Verstuurd. Oke nu eten en mijn tas inpakken! Ik moet haasten moet zo al snel op de fiets zitten. 10 min later... Zo klaar met alles! Nu snel weg! "Doei mam! Roep Ik voor aan de trap " doei lieverd" zegt mijn moeder. Oke nu snel weg! Ik ren naar de garage naar mijn fiets. Zo deur op slot! Nu snel naar Fien. Aangekomen bij Fien.. "Hoi goedemorgen Fien ! "Hey goedemorgen Faye" 5 min later.. "kom op Fien we gaan!" Op die fiets. " glimlachend, En Faye heeft je groote liefde al een bericht gestuurd ?? "Haha grappig Fien! Nee ik heb hem wel een bericht gestuurd ik denk dat hij het vergeten was maarja nu wachten op school op een antwoord" oo oke sgatje"
Fien heb jij eigenlijk iemand ? "
~FIEN~
Waarom moet Faye dat nou vragen ?! Ik ga het er niet vertellen tenminste nu nog niet ooit! "Nou Fien zeg op! ;)" "Nee Faye ik vindt niemand leuk! Of iemand mij leuk vindt weet ik niet? " oo oke Fien ! :(" kom op snel naar school nu" op school... Fien zit alleen maar te blozen in de klas omdat Philip steeds naar haar kijkt en Faye is op Philip!