Multimedya:arya
"kız arya bak sen kesin evde kaldın "
Eveet gene başlıyoruz"Daha on sekizime bile girmedim ben necla teyzecim"
"Kızım ben senin yaşındayken ikinciye hamileydim bak şimdi benim kardeşimin kızının eşinin ablasının oğlu var çok iyi çocuktur bir görüşün tanışın derim"
"Yok sağol Necla teyze istemiyorum"
Dedim yalandan bir sırıtışla
"Iyi biz senin iyiliğini düşünüyoruz "
"Ben kendi iyiliğimi kendim düşünürüm sağolün ya"
Burnuju kıvırıp
"Terbiyesiz "
Diye tısladıYeter ama ya Uraşamam senle bunakk
başka konuşacak konumu yok gidip gelip her altın gününüzde benden konuşuyorsunuz. Ah Ceren hep senin yüzünden pazar günümü evde annemlerin altın gününde konu olarak geçiriyorum. Ya gelseydin alışverişe bile çıkardım yeminle bu nedir ya bir düzine kadının arasında kısır yiyorum. Burdan kurtulmam lazım .Oturduğum yerden kalktığım gibi annemin yanına mutfağa geçtim.
"Anne lütfen bak bırak gideyim dışarı falan çıkayım cidden çok sıkıldım"
"Nereye gideceksin kız sen bu saatte bak hava kararır 1 saate "
Aynen ya nereye gidicem ben?
Burda Cerenden başka öyle çok yakın arkadaş olduğum biride yok ki aslında uzun zamandır babamın yanına gitmiyordum onu ziyaret edebilirdim mesela hem özlemiştimde tabi.
"Babamın yanına gitmek istiyorum uzun zamandır gidemiyordum da"
Babam dememle annemin yüzü bir anda asıldı ve kısık bir sesle
"Git"
Diyebildi sadece ya kıyamam ben anneme ya dedtek olmak istercesine sarıldım ve yanağından öpüp odama çıktımÇok uzatmadan kot şort ve beyaz salaş bir tişört alıp üzerime geçirdim. Saçlarımı dalgalı doğal haliyle bırakıp siyah spor larım ve sırt çantamla aşşağıya indim çaktırmadan salondan içeri baktığımda
Oha!
Karılar mezleke oynuyorlarr.
Daha fazla bu görüntüye katlanamayacağımı anlayıp kendimi dışarı attım ve otobüs durağına ilerledim. Otobüsün gelmesi ile binip boş bir yere oturdum şanslı günümdeyim vallaha
Aslında babamın yanına sık sık gelirdim ama şu sene taşınma olaylarından dolayı 1 aydır falan gelemiyordum. Tabi teyzemler bizi yanlız bırakmam istemedikleri için onlarda yan binaya taşındılar tabi biz annem ve ben yani ne kadar onların düzeninin bozulmasını istemesekte onlar dinlememişlerdi yarın kuzenimle yani cerenle yeni okulumuza başlayacaktık ama öyle jeycanlı fln değildim küçüklüğümden beri nerdeyese her sene okul değiştirdiğimden alışmıştım anlayacağınız.
Gelmem gereken durakta durunca indim ve yavaş adımlarla içeri girdim.
Her zaman nefret etmişimdir mezarlıklardan ve 8 yaşımdan beri en çok uğradığım yerlerden biri oldu malesef ki
Yolunu ezberlediğimden babamın mezarlığını kolaylıkla buldum.
Etrafındakı mermere oturdum ve titreyen elimi toprağna sürmeye başladım."Meraba baba bak ben geldim biliyorum belki kızıcaksın 1 aydır gelmiyorum diye bende gelmek isterdim ama çok koşuşturuyorduk bu aralar
Eski evimizden taşındık baba annem kendini kötü hissediyodu orda psikologta ordan taşınmamızın onun tedavisinin iyi geçmesini sağlıycağını söyledi. Çok üzgün hala be baba aradan 9 yıl geçmesine rağmen toparlayamadı sensiz olmak ikimizide çok üzüyor keşke geri gelsen saçlarımı okşayıp bana gene güzel kızım, Aryam, meleğim desen sonra ben uyuyana kadar bana masal anlatsan sanki dünyalar benim olur sana ihtiyacımız var baba"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİKOLATA KOKUSU
Teen FictionElini azımdan çekmesine rağmen yüzümde avuç içini süründürerek yanaklarıma getirdi bense hala ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışıyordum Gözümün altında kalmış son göz yaşımı baş parmağı ile silip elini cekti...