Verinen nainen

94 4 0
                                    

Olimme luokan kanssa luokkaretkellä jota opettaja sanoi vanhaksi kartanoksi katsotaan nyt mitä siitä tulee. Olimme bussissa menossa sinne,kun bussi pysähtyi niin he lähtivät bussista ulos ennenkuin kaikki olivat vielä kerenneet bussista ulos niin yksi huusi opettajalle:"mikäs tämä romukasa on??"opettaja hämmästyi ja sanoi:"minulle sanottiin että tämä oisi hyvässä kunnossa oleva kartano"mutta kukaan ei silti välittänyt edes minä.Kun olimme kartanon sisällä opettaja sanoi että:"ottakaa oma huone pari ja etsikää huoneenne."Minä kysyin Miinalta että voisiko se olla mun huone pari Miinalta sanoi että:"no joo voin."Me nähtiin hieno huone ja lähdettiin juoksemaan sitä kohti olimme avaamassa ovea niin Mikko ja Mauno tulivat ja tönäisivät meitä ja ottivat sen huoneen,ja huusin niille VITUN URPOT!!! He vain nauroivat. Opettaja sanoi että on enään yksi jäljellä opettaja sanoi:" näytän missä se on"se oli ihan ylimmällä kerroksella sinne oli pitkä matka kävellä meidän viereisessä huoneessa oli Eelin ja Osku. Saavuimme huoneeseen Miinan kanssa aloimme heti purkamaan tavaroitamme. Katsoin kelloa se oli 20.48 kuulen APUA APUA!!! hätäännyin ja juoksin Ollin lua kaikki muutkin olivat myös siellä Olli sanoi:"näin just äsken tuolla verisen käden" Jesse oli Ollin huone pari ja katsoi sängyn alle ja sanoi:"se on totta",ja meni sanomaan opettajalle että sängyn alla oli verinen nainen opettaja ei oikein uskonut ja meni katsomaan kaikki melkein itkivät myös minä.Opettaja otti hyllyköstä taskulampun ja katsoi se ei ollut enään siellä opettaja sanoi että:"älkää enään pyytäkö minua turhasta,ja Olli älä enään huuda apua jos ei ole mitään asiaa" Olli mutmttelee opettaja sanoo:"ei mitään muttia."Kun opettaja on lähtenyt niin Olli sanoo:"vitun ope ei kuuntele ketään."
---->
Jatkuu

SHHWhere stories live. Discover now