Minun kaverini Anni kertoi että olisi käynyt metsässä ja häntä seurasi joku outo tyyppi joten kerron mitä Annille tapahtui joten aloitetaan . Anni lähti eräänä päivänä metsään lenkille. Kun Anni oli metsässä kävelemässä niin kuuli hänentakaataan juoksus Anni ei kerinnyt katsoa taakseen ku jo juoksi. Kunnes Anni pysähtyi ja ei kuullut enään takaataan mitään kunnes joku tuli pitämään kättään Annin suun edessä ja Annin takaataan kuului " Se on salaisuus " kuiskaten. Anni ei tiennyt mistä takana oleva mies puhui mutta ei ajatellutkaan kun oli niin paniikissa. Pian hän kuuli juoksemista takaataan ja Anni katsoi taakseen mutta siellä ei ollut ketään kunnes Anni rohkaisi ja huusi " ku ku kuka siellä?... " kukaan ei silti vastannut ja Anni huuhdahti saman " kuka siellä?" Vieläkään ei kuulunut mitään ja Anni kääntyi ja lähti mutta Anni ei ollut vielä päässyt pitkälle kunnes joku otti Annin kädestä kiinni ja laittoi etusormensa Annin suun eteen ja suhisi hiljaa " SHH " Anni säikähti ja Anni lähti niin kovaa juoksemaan kun vain pystyin metsästä pois. Mutta Anni näki edessäni miehen jolla oli puukko kädessä ja nojasi puuhun ja yritti ottaapuunkaarnaa pois puukolla ja Anni säikähti mies huomasi Annin ja Anni huomasi että mies huomasi Annin ja Anni lähti taas juoksemaan niin kovaa kun vain pystyi ja mies perään kovaa. Mutta mies ei saanut Annia kiinni kun tuli jo tietä jossa oli ihmisiä paljon. Ja sitten Anni tuli meille ja kertoi saman jutun.
LOPPU!!!!
-------->