Elite Deel 1

317 11 1
                                    

Ik lig in mijn bed. Ik weet wel dat ik moet opstaan voor de training maar op dit moment is dat gewoon heel vermoeiend. Ik ben net een dag klaar na het spel wat echt een veschrikkelijke ervaring was. Hoe kunnen ze het ook eigenlijk een spel noemen? Ik stap uit bed en wordt meteen duizelig. Eerst maar even douchen. De warme stralen op mijn huid doen me goed. Dat maakt het moeilijk om de douche ook weer uit te zetten. Ik zie in de kast een mooie jurk hangen. Het is ongeveer dezelfde maar dan in het rood. Ik trek de gouden hakken erbij aan. Ik trek snel een borstel Door mijn haar en poets mijn tanden. Door naar de ontbijtzaal.
Er staat een groot buffet klaar met alles erop en eraan. Ik denk aan wat prinsessen zouden kiezen. Als ik het nu verpruts, dan is het spel voor niets geweest. Dat is gewoon geen optie. Ik pak een yoghurtje en doe er wat ananas en blauwe bessen in. Ik pak ook een kopje thee. Voorzichtig om niets te laten vallen loop ik naar de lange tafel. Ik zie Louise zitten met een dik belegd croissantje. Nathalie en Kaetlyn zitten ook al klaar. Nathalie inspecteert ons eten. Is het gezond? Ziet het er lekker uit? Is het luxe genoeg voor een prinses? Kan ik het wel op? Stiekem weet ik wel dat mijn ontbijt aan alles voldoet. Het dik belegd met hagelslag  croissant van Louise is een ander verhaal. Ik ga naast Louise zitten. 'Goedemorgen' zeg ik zo netjes mogelijk. Als ik kijk naar Nathalie haar gewone gezicht voel ik weer woede opborrelen. Of is het verdriet? Laat het niet merken Castyl. Niet nu. Denk ik bij mezelf. Aan Louise haar gezicht te zien zie ik haar vrolijke karakter er maar vaagjes doorheen. Al iedereen even later zit krijgen we het programma te horen.
8.00 tot 9.30  Ontbijten
9.30 tot 11.00    In de makeup
11.00 tot 12.00 Chinees leren
12.00 tot 14.00  Dansles
14.00 tot 15.00  pauze
15.00 tot 16.00  paardrijden
16.00 tot 17.00  schrijven
17.00 tot 17.30  pauze
17.30 tot 19.00  Avondeten
19.00 tot 9.00    huiswerk van de vorige vakken
9.00   Naar je huisje toe en gaan slapen

EliteWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu