Oke, dit dansen gaat best goed maar Chinees is echt gewoon niet te doen. 'Castyl Let op!' Zuchtend zet ik weer wat stappen. Bij elke draai die ik maak stap ik weer op iemands tenen. Op dat moment gaat de bel. Ik schrik en struikel. Zo snel mogelijk kom ik overeind en trek mijn jurk goed. Gelukkig heeft ze het niet gezien. Eindelijk hebben we pauze. Ik ren gillend op Colette en Louise af. Nee, dat doe ik niet. Dat wil ik wel doen. Ik loop rustig en charmant naar de lerares toe en schud haar de hand zoals Nathalie ook al deed. De andere meiden doen dit ook. Ik stap rustig naar mijn kamer maar zodra ik daar de deur dichtdoe gooi ik mijn hakken uit en plof op bed. Dit is zo vermoeiend.
●Flashback●
Louise?! Colette?! Ik hoor hun stemmen overduidelijk om hulp roepen maar ik zit zelf vastgebonden. Ik sluit mijn ogen en nare fantasie overheerst mijn gedachten.
○Flashback over○
Ik sta weer op en drink wat water.
Ik heb eigenlijk best wel zin in paardrijden, maar niet in zo'n jurk. Maarja, ik moet wel. De bel gaat nog niet maar ik wil niet te laat zijn. Ik trek mijn hakken aan en loop naar de manege. Honderden paarden staan er. En hele luxe, geen shetlanders en fjorden zoals er een paar waren in onze buurt. Mooie, dure mustangs en Arabieren. De meeste zijn zwart of wit maar er zijn een paar bruine. Er komt een vrouw naar me toe lopen in een lange rok met een strakke knot. Aangenaam ik ben Castyl zeg ik beleefd. Zij stelt zich voor als mevrouw Konings. We mogen haar Lorena noemen. Lorena laat me de paarden zien. De meeste doen me niet zoveel maar mijn blik blijft hangen op een bruin, groot paard. Op zijn naamborden staat Zorro. Ik blij bij hem staan en aai hem over zijn neus. Lorena kijkt toe hoe ik hem aai. Zadel hem maar zeg ze. Ik wordt helemaal blij. Ik mag op Zorro rijden! Ondertussen komen de nadere ook. Hun paarden heten: Domino, Liberty, Santos, Marlyne en Nero. Zorro is de enige bruine, Domino is zwart/wit gevlekt maar de rest is egaal. Zorro heeft een klein kolletje. Ik ga in dameszit op Zorro zitten. Kaetlyn en ik zijn de enige die al eens hebben gereden. Bij het proefrondje doe ik het aardig goed al zeg ik het zelf. Ik zat mooi, Zorro luisterde perfect en ik liet Zorro aan het einde een buiging doen. Nu ik het zo beschrijf klinkt het eigenlijk perfect.
JE LEEST
Elite
FantasyLees eerst boek 1: Selectie!! Castyl, Colette en Louise zijn Door naar de Elite. Samen met 3 andere meisje krijgen ze een opleiding. Na deze opleiding moeten ze weer een test doen. Voor elk onderwerp een nieuwe. De vraag is welke 2 meiden Door kunne...