Blood Gorge Massacre

18 2 2
                                    

Weze waz trapd. Nuttin weze cood do, weze waz gona deaded. De leeder livted meh of de grond an sad 'me am srry, but me muzt do dis for de grayter good' an he threuw me of de edge. Me waz falin heedin striagt 2 me deeth. dere waz nuttin me cood do.

                         2 Dais Eerlieer

Aztec, Crigasaur an Carlos waz wid meh in meh kar. Weze waz goin to de crib to mak sure evrythang waz goin good. an hoiur b4 me got a text froim Za 'mahad. me knows he iz deaded now but Iv ckept de text sinse den. Za 'mahad waz a good froind an weze wil rember him.

When weze were at de crib Crigasaur loded al de gunz icase ov anuder atak. Oiur rivalri Blood Gorge waz de ones dat did dis to us. Noww weze wil getr dem bak, somhow me wil.

                      De Next Dai

Aztec textd meh sayin his old bos waz now Blood Gorge's C.E.O, an he wantd revenge 4 him firin Aztec. Weze drov to de boundrie of Blood Gorge's gang teritori an waitd for dem. A gauird waz walkin aroind de fenc gaite an me signald for Carlos to snip him wid his snipr. A lonesum shot waz fird an de gauirds heed 'sploded into oblivion. Carlos gav a wave an weze kneuw weze waz safe, for de tim bein dat is.

Crigasaur, Carlos, Aztec an me reachd de gaite. Aztec cut de wirs an weze waz in. Weze herd footzteps ov sum enmy trooips so weze hid in de nearbi bushez. De drifter ov de group waz takin oiut bi Crigasaur  (he uzed his kombat nife) de gauird let oiut a soft screem an de rezt of de trooips herd. It waz ouit, dey kneuw weze waz here.

Bulitz wizded past me heed an weze waz al scard 4 oiur lyfe. Weze fird bak but dey're waz to mani. Weze took cofver in de nearist shed an fird bak az much az weze cood but weze were runin oiut of amo 4 oiur gunz. Aztec didnt get to de shed in tim so he took cofver in a hangir. Aztec waz takin heevy fir but me coodnt get to him widoiut bein shotd. I herd de coppaz siren so I yelld 'no on iz killin us, blood gorge and coppaz, giv it up we not gona di'

'De copp oficer sad 'Uder arestt boiz' an den me sad to me crew 'yolo biatches' I sawd Aztec get shotd in de face. I screemd 'noooo' an he dreuw his lazt breth. me shotd de lazt of de coppaz but weze stil had to worri bout de blood gorge gang. wen me waz screemin over Aztec, de leeder of blood gorge nokd me an ma crew oiut.

Me wok up an saw dat me an Crigasuar waz tide up to de edge ov de cliff. Weze waz trapd. Nuttin weze cood do, weze waz gona deaded. Me saw Carlos an me sad 'Carlos help us oiut m8' an he repliid bak 'no, I am de leeder ov de Blood Gorge Gang, an u ar gona die soon. Carlos livted meh of de grond an sad 'me am srry, but me muzt do dis for de grayter good' an he threuw me of de edge. Me waz falin heedin striagt 2 me deeth. dere waz nuttin me cood do.

As I waz falin I realizd me waz betrayd. Dere waz a smal edge on de sid ov de cliff an meh landd on it. me didt die but me felt week. Crigasuar landd next to meh an weze waz gratful weze didnt die. Weze lookd up an saw a grat undrgrond city

Weze were at de hart of Blood Gorge Gang. Der waz no ezcape.

Blood Gorge MassacreWhere stories live. Discover now