Hayat Oyunu

58 6 5
                                    

Uzun zaman önce bir küçük kız varmış. Bu kız anne babasından ayrı yaşarmış.Daha 2 aylıkken annesi onu bir süt anneye bırakmış ve bir daha gelip kızını almamış.Çünkü maddi sıkıntılar  yaşıyormuş.Kızını iyi bir şekilde yetiştiremeyeceğini düşünüp bırakmış .Ama küçük Lara bunun peşini bırakmamış çünkü hep annesinin hasretini çekermiş.

Hep üvey annesine sorduğu soru benim bir kardeşim var mı?Üvey annesi ise her seferinde bilmiyorum diyordu .Küçük kız buna inanmıyordu.10yaşına kadar sokağa çıkmadı. Süt annesiyle bakkala, parka giderdi o da 2 ayda  bir.Bunun haricinde kafasını camdan bile çıkarmazdı.Hapis hayatı yaşıyordu.10 yılın sonunda dışarı çıkabilmiş.O zindan hayattan kurtulup dışarı çıkmış.3 günde birsürü  arkadaş edinmiş ama ona en yakın olanı Alaraymış . Hemde hiç olmadığı kadar yakınmış.Onla bir ay içinde kanka haline gelmiş.Bu yaşadıklarını ona anlatmış.Hatta Alaranın da bazı sorunları varmış.O da bundan 4 yıl önce bir trafik kazası geçirmiş .O kazada Alaranın ayağı kopmuş ve o günden beri ayağına protez ayak takmışlar. Eve gidip süt annesinin ağzından laf almaya çalışmış.İstediğini de elde etmiş.öz annesinin çok zengin bir adamla evlendiğini öğrenmiş ve buna çok sinirlemiş Çünkü bundan 3 yıl önce evlenmiş.
Lara:Beni niye almaya gelmedi,maddi sıkıntılar yaşıyor diye bırakmadı mı?Şimdi zengin gelip beni alsın.
Süt anne:Bilmez
Lara:Neyi bilmez
Süt anne: Evin yolunu, hem artık seni unutmuştur bak ben buradayım.
Sert bir şekilde  " ben annemi istiyorum "😡der. Ve çıkar.
Daha sonra arkadaşı Alara'nın yanına gidip olan biten herşeyi anlatır.Alara bu duruma çok şaşırır.
Alara:Seni sevmiyo sevseydi gelip alırdı.
Lara:Sus konuşma o beni seviyo.
Alara:O Zaman  niye gelip seni almıyo
Lara:( bağırarak) Suuuuuuuuuuuus konuşma .
Alara: Özür dilerim ya seni incitmek istemiyordum.
Alara koşa koşa eve gider.Süt annesine sarılır.Ona bir soru sorar.
Lara:Annemin evlendi Ada'mın  adı ne?
Süt anne:Levent Sarar.
Lara:Şu sanatçı olan mı?
Süt anne:Evet o
Lara:Yani benim şimdi ünlü bir babam mı var.
Süt anne:aynen öyle.

Lara mutlu bir şekilde odasına gider çünkü annesine daha yakın şimdi. Uyudu sabah hemen Alara'nın yanına gitti.Onun telefonuyla Levent Sarar'ı araştırır.Alara" o kim diye sorar

Lara Alaraya bakarak "Babam" o Ada'm benim babam.Üvey babam.
Alara: Nasıl yani baban deme eminsin,
Lara:İşte emin olmak için seni çağırdım .
Alara: Ben napıcam?
Lara:Ver telefonu araştıralım.
Lara:Levent Sarar,38 yaşında 2 çocuğu var 3yıl önce evlendi.
Lara:Doğru süt annemde aynı şeyleri dedi.Adresede bakalım .Yarın da gideriz .

Lara eve gitti,Yemeğini yedi televizyon izledi uyudu Çünkü yarın sabah büyük bir gün.
Uyandı güzel güzel giyindi sabah erken saatlerde de yola çıktılar Yanlarında sadece 15tl vardı o da Alaranın kumbarasında biriktirdiği paraydı.Yolu da bilmiyorlardı.12,1civarı gibi vardılar.Lara çok heyecanlı olduğunu söyledi.Zile bastılar ama güvenlik onları almadı.Tekrar tekrar bastılar ama yine almadı.En son geri döndüler .Bir baktılarki arkalarından biri bağırıyor.Hemen döndüler bu bağıran kişi Levent Sarardı. İçeri girdiler Lara gördüğü ilk kadına anne diyerek sarıldı

Ama ne yazık ki o bir hizmetçiydi.

Lara: Anne nerdesin çık ortaya ben Lara.Nerdesin lütfen Ben kızın Lara seni çok özledim.beni duyduğunu biliyorum.

Lara'nın annesi Sedef hanım onu duysa bile çıkmadı

Hayat Oyunu ☹️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin