Lara ve Alara nın sınavları başladı bile.Çok tedirginler.Çünkü bazı sınav notları düşüktü.Bunlar;
Matematik :80
İngilizce :83
Bu notları düzeltmesi için diğerlerinden yüksek almalı.yani 100 gibi.İremin notları da lara ve Alaranınıkinden yüksek o şu ana kadar hep 90 ve 90 nın üstünde aldı.4sınav oldular.lara matematik ve İngilizce hariç diğerlerinden 100 aldı.Fen ve Türkçeden.Dersleri bu sene düşmüş olabilir ama Lara bunu düzeltir.Süt annesi çok üstünde duruyor.Lara ve Alara okula gitmek için hazırlanırlar.Hazırlıkları bittikden sonra okula gitmek üzere yol alırlar.Olkula vardıklarında sınıfın çok sesli olduğunu görür ve çıldırır.Bu sınıfın Başkan'ı olmak çok zor der.üstelik bugün irem de yoktu.O nöbetçiydi Laranın işi zor gibi.Nede olsa okulun en yaramaz sınıfı.Lara öğrencileri susturmaya çalışırken yüzüne içi su dolu bir şişe gelir.Bu durum laranın çok canını yakar.Lara ağlaya ağlaya tuvalete gider hemen arkasından Alara da gelir.
Berke de ağladığını görür peşlerinden koşar ama kafile Lara ve Alara çoktan tuvalete girmişlerdi.
Olan olayı sınıf hocasına anlattılar.Sınıf hocası yapan kişiyi tahtaya çıksın dedi.Kimse çıkmayınca Lara biraz bekledi ardından kendisi Umut diye söyledi.
Öğretmen Umutu tahtaya çıkardı niye böyle bişey yaptın dedi.Umut ise
Umut:Bilerek yapmadım ki.
Ôğretmen :Diyelim bilerek yapmadın Alaraya atmak istemedin o şişenin senin elinde ne işi var ve ortalıkta niye öyle dolaşıyorsun anlat bana.
Umut:oyun oynuyorduk
Öğretmen:Böyle oyun mu olur ben hiç böyle oyun görmedim.Anlat da bizde oynayalım.Daha sonra umut boyun eğerek sırasına geçti birdaha böyle yapmayacağına söz verdi.Laradan da özür diledi.Lara bu özürü kabul etti.
Yerlerine geçtiler hoca bugün öğrencilere mecaz anlamı anlattı.Çocuklar konuyu çok iyi anladı.Hemen ardından nöbetçi olan İrem geldi.Sınıf Başkan'larını müdür çağırıyor diye duyuru yaptı.Sınıf Başkan'ı Alara olduğu için Alara müdürün odasına gitti.Daha sonra ire
İrem:sen git ben yan sınıfında başkanını çağırıp geliyorum.
lara:Ama şimdi zil çalar müdür gider.
İrem:sen git müdür geldiklerinde beni beklesinler dedi daha da zil çalana kadar kimseyi çağırmayın dedi.Alara gitti diğer sınıfın Başkan'ı ise Berkeyi. Alara çok şaşırdı çünkü böyle bir tablo ile karşılaşacağını hiç bilmiyordu.İrem Berkeyi seviyordu ona bazı sorular sordu mesela o sorulardan biri sosyal medya hesabın Varmı?Varsa bana istek atabilirmisin?
Berke biraz düşündü.Ardından şöyle cevap verdi
Berke:Tmm olur zaten arkadaşım azdı.
İrem:Yani şimdi beni arkadaşsın yok diye mi ekileceksin
Berke:Hayır o anlamda değil hem arkadasım da çoğalır.O anlamda yani arkadaş olarak.Berke tam içeri girecekti zil çaldı müdür odasından çıktı.Çünkü öğretmenlere bir konu
Hakkı'nda birşeyler anlatıcaktı .Berke içeri girdi .Gördükü Alara da içerideydi .ona hemen vakit kaybetmeden bugün neden ağladığını sordu.
lara:sen nerden biliyorsun?
Berke: gördüm.Hatta peşinizden geldim ama siz çoktan tuvalete girmiştiniz.
lara:niye koştuNkı ?
Berke:merak ettim
Alara biraz bekledi yutkundu ve neden ağladığını söyledi.İrem de onların ikisini orda görünce gıcık oldu ikide bir oralarda dolaştı ondan sonra zil çaldı.irem derin bir oh çekti.Çünkü zil çaldığında müdür gelicekti.Ama ne yazıki müdür gelmedi.
İrem ikisininde orda güldüğünü görünce hemen gidip diğer sınıfın Başkan'ını çağırdı.Çağırdığı kişiyi tehdit etti.Dedikleri şöyle idi.
İrem:Gidip bana onların ne konuştuğunu öğreniyorsun eğer öğrenmezsen senin babanın hapiste olduğunu herkese söylerim.
Canan :söyleyemezsin
İrem:Söylerim. istersen okulda alay konusu olmak istemezsin deme.
Canan gitti.İremin ona dediklerini gidip Alaraya ve Berki'ye döyledi.Alara da bunun yanında kalırmı?bikerekten ona söylemesi için bazı yalanlar söyledi.Müdür geldi onlara sınıfta yaramazlık Varmı diye sordu.Hepsi yok dedi.sınıflara gittiler.Canan gitmeden önce İrem'in yanına gitti.Onların ne konuştuğunu söyledi.Ama tabikide hepsi yalandı.
Canan:Facebook'tan birbirilerine istek atıcaklarmış akşam konuşacaklarmış.Hatta Berkeyle lara yarın beraber kantinde oturup yemek yiyiceklermiş.Bide seninle bugün çıkışta konuşacakmış.
İrem:neden?
Canan:orasını bilmiyorum.sen kimseye demeceksem deme
İrem:o kadar da mal değildim ben sözümü tutarım.
Canan içinden mal olup olmadığın sorunlu.Sınıfına giderler.öğretmen niye bu kadar geç geldiklerinisorar.Onlarda müdürün gqeç geldiğini söyler.Hemen sonra zil çalar lara ve Alra hiç Zaman kaybetmeden irem
N yanına gider.Lara:sen niye Canan'ı tehdit ettin.Ve üstelik benim Hakkı'mda ve Berkenin Hakkı'nda.seni müdüre desem disiplinlik olursun ki diyecem zaten disiplin seni bekliyor.
İrem:Yapma.özür dilerim derslerim düşe.noolur yapma.
Alara:Can'ım benim onu sen Canan'ı tehdit etmeden önce düşünecektin.
İrem:sizde beni tehdit ediyorsunuz.
Lara:yoooo biz seni tehdit etmiyoruz sadece küçük bir uyarı.
İrem:Nasıl yani siz şimdi beni demicekmisiniz?
Alara:zorlarsan deriz.İrem sevinmiş bir sekilde oradan uzaklaşır.Çünkü müdür yardımcısı onay çağırmıştı.Ona bazı görevler verdi mesela son dersin bitmesine 10-15 dakika kala sınıf defterlerini topla.İrem ise tamam dedi.
Hemen ardında zil çaldı İrem kısa bir süre bekledikten sonra sınıf defterlerini toplamaya gitti.Tüm sınıflarınkini topladı sıra Berkenin olduğu sınıfa geldi. Sınıfa girmeye cesaret edemedi.Ama cesaretini toplayıp girdi.Sınıf defterini alıp çıktı.Sağa sola bakmadan girip çıktı.
Eve gitme vakti geldi herkes evlerine dağıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Oyunu ☹️
Mistério / SuspenseBu kitabımız da küçük bir kızın ' hayat 'ile mücadelesi var .Hayat bu küçük kıza neler yapacak .işte merak ettiğiniz her şey bu kitabın içinde.İyi okumalar....