Yeni Müdürü Tanıma

27 5 3
                                    

İrem cadısı bugün yeni müdürü araştıracaktı.Bakalım eksi mi aldı artımı.Bence araştırmıştır çünkü kolay  bir ödevdi .

Neyse okula geldik ilk ders Sedef hocayla değildi.4-5di beklicez.İlk iki ders ayla hocaylaydı.
Ayla hoca:N oldu yüzün iyileştiğimi.
Alara:hocam hala izi var.
Lara:o yakında geçer.Soran olursa kedi tırmaladı dersin.
İrem ağzını bile açamadı.Sadece sustu .birdaha kedilerle dalga gecmiyeceğine söz verdi.ama bu sözü içinden söyledi.Yani kimse duymadı.Zaten sesli bir sekilde söylemeye cesareti yetmezdi.Ayla hocanın derisi bıttı ders müzikti.Müdür yardımcısı bir duyuru yaptı bu sınıf 7/a sınıfı nöbetçi olucak.Yoklamanın en başında kim var.
Lara:Ben varım .
Müdür yardımcısı : Tamam. Esyalarını topla gel.Nöbetçisin.
Lara:tamam.

esyalarını toplar.sınıftan çıkar.
Daha sonra müzik dersi de din dersi de biter.Sıra gelir sosyal dersine .İrem araştırdığı ödevi hocaya verir hoca sesli bir sekilde oku der.

İrem:Sedef Sarar,33yasında ünlü sanatçı Levent Sarar'ın esi 2anne çocuğu.İstanbulda yasıyor.daha önceden eskı kocasında bır çocuğu varmış ama o çocuk doğduktan 2 gün sonra ölmüş.
Hocam hatta  fotoğrafını da çıkardım.
Sedef hoca :buna ne gerek vardı.Neyse aferin sana. Görevini üstlenmişsin şimdi otur yerine.
İrem :Hocam devamı da var.
Sedef hoca:ben sana saka demiştim ama sen ciddiye aldın.Bizim için bu kadar yeter.

İrem yerine oturur.tenefüs zili de çalar.Tenefüse çıkarlar.lara  Alaranın yanına gider
Lara:İrem araştırdımı kimmiş yeni mudur.
Alara biraz beklemiş yutkunmuş daha sonra cevap vermiş.
Alara:Kim olcak ya gitmiş bi tane resmini çıkartmış.Faceden nereli olduğunu, kaç yaşında olduğunu,evlimi Bekarmı olduğunu bakıp gelmiş.

Lara:nereli?
Alara: Samsunlu.
Lara:kaç yaşında
Alara:oooof napıcan ya şiştm .
Lara :şiştiysen git Napalım.
Alara:gidiyorum.

Lara ve Alara bu seveble küsmüşlerde.Lara orada otururken müdür onu yanına çagirmış.
Sedef müdür:gidip kantiniyse de ki 3 tane ppğaçayı 2tabsğa bölüştürsün yanına  da 2tane meyve suyu koysun benim odama getırsın.
Lara:Tmm.

Daha sonra Lara  kantinciye gidip müdürün dediklerini dedi kantınci   ise Tmm dedi.kantinci laranın dediklerini yaptı.lara tekrardan nöbet yerine gitti.Orada biraz oturdu.Hemen ondan 2-3 dk sonra kantinci geldi.Kantinci yemekleri müdürün odasına götürdü .Lara da boş kalmasın diye ödevini yaptı.

O sırada müdür Sedef hanım Larayı odaya çağırmış.Lara da gitmiş.
Lara:Efendim hocam.
Sedef müdür:Gel beraber yemek yıyelim.
Lara:yok hocam gerek  yok.
Sedef müdür:bak gelmezsen bidaha senle konuşmam.
Lara:tm ama bu seferlik.
Sedef müdür:anlaştık o zaman .

Daha sonra yemek yerlerken Sedef hanım kocasını camdan görür.onu içeri sokmak istemez o içeri girmesin diye her türlü yalanı söyler.Çünkü  bunu kızı Lara için yapmalı.Laranın geleceği için.Daha sonra müdür Sedef hanım içeri girer.tabi Lara da ne oldu diye sorar.

Lara:ne oldu hocam.
Sedef hoca:bişey olmadı 2-3tane çocuk gelmiş büyük büyük okula girmeye çalışıyorlardı ben de Camdan gördüm gittim onları dışarı çıkardım.Yoksa içeri girip sizlere zarar verebilirlerdi.Ne de olsa siz bizlere emanetsiniz.
Lara :bekçi görmemışmi?
Sedef müdür :dalgınlığına gelmiştir.
Neyse biz yemeğimize devam edelim. Böldüler.

Lara:hocam bu son dersimi?
Sedef müdür:evet Lara
Lara:sınıf defterlerini toplucam da.
Sedef müdür:Yeneğini ye topla.yanına 1 arkadaşını daha al ağır gelmesin belin ağrır.
Lara:tamam.

Lara sınıf defterlerini toplamaya gider.Onların sınıfa gittiğinde iremden ödevi ister.Çünkü alarayla küstü.İrem ona eksı alsın diye 2 ōdevi vermemiş.Çünkü Lara ondan daha çalışkan.Lara, Alara ile eve gitmedi.inadı inattı.şara inadından dönmezdi.tanı kolay kolay barışmazdı.

Eve gitti süt annesi ona çok güzel bir yemek hazırladı.Süt annesi Larayı da çağırmasını istedi.lara ise çağırmadı.Çünkü küstü.
Süt anne:Alarayı niye çağırmıyorsun:
Lara:onunla küsüm.
Süt anne:neden?
Lara :okulda tartıştık.
Süt anne:Siz değilmiydiniz  en iyi arkadaşlar hadi Barışın.Sizler ne oldu böyle okul başladığından beri değiştiniz.
Lara:hepsi o irem yüzünden .Aramıza o girdi.
Süt anne :o Zaman girmesine izin verme.
Lara:o Zaman şöyle yapalım.sen yarında böyle bir sofra hazırla yarın okulda o barışmazsa ben onu buraya getirir süpriz yaparım.
Süt anne:Tmm.anlaşma geçerli.yarın okulda sonra gelin ama unutma öncelik sende.
Lara :tamam.Ben ödevimi yapmaya gidim o Zaman. Bide bugün nöbetçiydim.
Süt anne:ne yaptın bakalım anlat:
Lara:Sınıf defterlerini topladım.Müdürle beraber yemek yedim. Böyleydi işte.
Süt anne :iyi o zaman. Hadi sen gidip ödev yap.

Lara odasına ödev yapmaya gider.Odevleri bitirir çantasını hazırlar.

Hayat Oyunu ☹️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin