Medya : Kerem Beşer
... Tam seccadeyi dolaba koyacakken vazgeçtim, içimden"ee ben niye kaldırıyorum ki ? Kaza namazlarımı kılmam lazım." dedim . Sonra odama geçip tüm kaza namazlarımı kıldım .
Gerçekten çok hoş bir şey kapladı içimi . Bir mutluluk, bir sevinç.. Sonra suratım düştü ve"Allah 'ım ben ne büyük bir hata yapmışım namaz kılmamakla . Çok pişmanım o namaz kılmadığım zamanlar için beni affet. "dedim ve yarın için çantamı hazırlayıp ikindi namazına kadar biraz kestirdim.
Kerem
... Evet kızlar birşeyler içmek ister misiniz? Bugün hepiniz çok güzelsiniz.
Kızlar:
- Evet Keremcim sen ısmarlarsında biz içmez miyiz? O zaman ben bi şarap alayım .. bizde alalım.Kızların istediklerini getirmeye giderken aklıma Hazal geldi . Sonra kızlara içeceklerini verip dışarı çıktım.
-"En iyisi ben bir Hazal'ı arayayım ."dedikten sonra Hazal'ı aradım .
Hazal
Uykumdan Kerem'in aramasıyla uyandım önce korktum namazımı kaçırdım diye sonra saate baktığımda namaza geç kalmadığımı anlayınca içim rahatladı.
Sonra kereme geri döndüm .
Hazal:
-"Efendim , ne oldu?"
Kerem :
-"A-alo Hazal merhaba nasılsın?"
Hazal:
-"iyiyim iyiyimde hayırdır. Sen şimdi evinde parti falan veriyorsundur neden beni aradın arama beni , benim şimdi abdest alıp namaza durmam lazım . Birazdan ezan da okunur, sen şimdi evine geri dön ve o açık saçık kızlarla partine devam et.!"
Kerem
Kerem:
-"Hazal dur" demeden "Dıt dıt dıt"Ben içeri geri döndüğümde tüm müzikleri kapattım ve herkesin beni dinlemesini istedim oradakilere söylediğim şey:
-"Herkes beni dinlesin ve şimdi herkes dağılsın parti marti yok artık herkes evine dönsün . Hadi ne duruyorsunuz herkes çıksın ."
Tüm herkes benim suratıma şaşkınlıkla bakıyordu ve neye uğradıklarını şaşırmışlardı bir kaç dakika sonra hepsi dağıldı.
Onlar gittikten sonra içimden :
-" Noldu bu kıza . Hazal neden namaz falan kılsın ki ? Tamam hoca ona ödev olarak vermiş olabilir ama benim tanıdığım Hazal böyle yapmaz. Hani sadece namaz kılması değil bana söylediği şeyler .. ahh .Benim bi şekilde Hazal'la konuşmam lazım. Yoksa çok fazla random atasım gelir dedim ve random atasım geldi bile.Hazal
(İkindi ezanı okunuyor)
Evet ikindi ezanı okunduğuna göre bende namazımı kılayım sonrada annemin yanına geçeyim.Seccadeyi yere serdim ikindi namazi 4 rekat farz ,4 rekat sünnet olmak üzere toplam 8 rekattır.Namaza"ALLAU EKBER"diyerek başladım. Namazımi kıldıktan sonra annemin yanına geçtim . Annem akşam yemeğini hazırlıyordu.
Yemekler pişmişti . Bende anneme sofrayı hazırlaması için yardım ettim. Birkaç dakika sonra babam geldi.
Yemeklerimizi yedikten sonra ben odama geçtim. Akşam ezanının okunmasına beş dakika kalmıştı. Ben abdestimi tazelemeye gittim. Abestimi tazeledim ve odama geçtim .
Yarın için hocaya vereceğim ödevimi çıkardım bi gözden geçirdikten sonra ucunu katladığım seccadeyi açtım . Akşam namazı 3 rekat farz,3 rekat sünnet olmak üzere toplam 5 rekattır . Yine Allah'ın adını alarak namaza başladım."ALLAHU EKBER" .
Aradan biraz zaman geçtikten sonra yatsı namazını da kıldım sonra yatağıma geçtim ve yarın için güzel bir uyku çektim.
Sabah namazına uyandığımda çok heyecanlıydım . Çünkü bu benim ilk sabah namazım. Abdestimi aldım, namazımı kıldım , formalarımı giydim ve annem beni kahvaltıya çağırdı .
Kahvaltımı yaptıktan sonra annemi babamı kocaman öptüm. Okula gitmek için Büşrayla buluştum. Büşra'ya dün olan herşeyi anlattım . Büşra benim adıma çok sevindi . Okul çıkışı bizim eve gelmesini istedim.
Okula vardığımızda Büşrayla sınıfa geçtik. Din kültürü dersi 4. dersti bi an önce din kültürü dersinin gelmesini istiyordum. Biraz bekledikten sonra sonunda hoca geldi. Çok heyecanlıydım.
Hoca:
-"Eveet selamün aleyküm arkadaşlar . Nasılsınız bakalım?"
Sınıf:
-"İyiyiz hocam sağolun."
Hoca:
-"İyi bakalım . Evet Hazalcığım dün sana bir ödev vermiştim. Yaptın mı?"
Hazal:
-"E-evet hocam yaptım . Hatta dün neler yaşadığımı ödev sayfasının sonuna yazdım ." Hocaya ödevimi vermek için kalktım ve hocaya ödevimi verdim. Hoca dikkatlice okudu. Sonra benim yazdığım yazıyı okumaya basladı.
Hoca:
-"Hazalcığım güzel olmuş ellerine sağlık . Sen teneffüste benim yanıma gelebilir misin?"
Hazal:
-"Tabi hocam , gelirim."
Hoca dersi anlatmaya başladı . Ben pür dikkat hocayı dinliyordum. Hocanın dediklerini bir bir not alıyordum. Teneffüs gelince hocanın yanına gittim. Hoca:
-"Hazalcığım senin namaz kılman çok güzel bir davranış. Seni tebrik ediyorum ve inşAllah bu yoldan ayrılmazsın. Seni daha yeni başarılarla da bekliyorum."
Hazal:
-" Çok teşekkür ederim hocam . Sizinde sayenizde bu araştırmayı yaptım çok sağolun."Hoca:
-" O zaman bundan sonra namaz mı?"-" Artık Namaz."
KURBAN BAYRAMIMIZ MÜBAREK OLSUN. HERKESİN KURBAN BAYRAMINI KUTLUYORUM.;-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI ÖFKE
Spiritual"17 yaşındaki genç kızın tüm işlediği gunahların , gördüğü bir rüyayla değişmesi onun tavırlarından çok hayatını daha iyi yöne çevirmesi, çevresini de ailesini de çok mutlu eder . Fakat bir sorun var benim hayatımı kıskanan , sürekli benle uğraşan...