2/ "KAFE"

51 7 0
                                    

Medya : Büşra Bilgin

Hazal, kızın Kerem'e sarıldığını gördüğünde  başından aşağı kaynar sular döküldükten sonra yavaş adımlarla masaya giderken masada sadece Kerem ve o kızdan başka birilerinin olduğunuda anlar . Kerem'in yanına gidip Kerem'e ve diğerlerine selam verdikten sonra oturur. Kerem:

-"Birşey içmek ister misin ?"

Hazal:

-"olur ben bi limonata alayım"

Kerem garsona o ergen sesiyle bir  limonata getirmesini isterken bende bi farkedilmeyecek tebessüm vardı . Ses tonu çok komikti ..
Kerem :

-"aa ben sizi tanıştırmayı unuttum!"derken  ona sarılan kızı göstererek
-"bu benim aşkım Betül "beni göstererek "buda sınıf arkadaşım Hazal.."dedi ve benle Betül el sıkışarak
-"memnun oldum."
İçimde öyle bi his vardı ki Kerem," bu benim aşkım" deyince bir kez daha yerin dibine girdim . Kızla el sıkışırken  hiç memnun olmadığım bir bakış attım . Ben aradan biraz zaman geçtikten sonra artık eve gitme vakti olduğunu anladım. Ve onlara görüşürüz deyip eve geri döndüm . Odama geçip derin düşüncelere daldım"Neden Kerem beni çağırdı da benle konuşmadı? Oysa bana konuşacağız demişti.. neyse ben en iyisi annemin yanına gideyim acıktım zaten ."
Anneme seslendiğimde annemin mutfakta olduğunu anladım annemin yanına gittim. Annem  masada oturuyordu . Anneme "anne ben çok acıktım sarma kaldı mı?"
Annem
"Kızım selam vermeden neden sarmalara atlıyosun sarmadan bol ne var. Hoş geldin.."
Hazal
"Anne açlıktan selam vermeyi unutmuşum ya . Hoşbuldum .."
Annem masaya sarma ve bi kaç yemekten azar azar koyduktan sonra  benle birlikte masaya oturdu. Annemin ilk sorusu "ee nasıl geçti arkadaşlarınla eğlenebildin mi bari?
Ben kekeleyerek
"İ-iyiydi  eğlendim  işte kızlarla takılım biraz . "Anneme yalan söylemiştim suratım kıp kırmızı olmuştu . Yemeğimi yedikten sonra sofrayı topladım . Odama geçtim biraz yorgundum uzanayım derken içim geçmiş . Rüyamda çok garip şeyler görmüştüm.

Selamün aleyküm arkadaslar ikinci bolumumude yazdim üstümden buyuk bir yuk kalktı. Benim kitabimi okuyanlardan yorum bekliyorum . Lutfen yorum yazin elestirileriniz benim hikayemde yaptigim hatalarimi duzeltme amacli cok isime yarayacak . Sizlerede daha iyi fikirlerde yeni bolumumu yazacagim .
Allah'a emanetsiniz . Gorusuruz..

Snapchat: cabirgormus

TATLI ÖFKEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin