Kroniki Zaginionego Bóstwa - Prolog

151 9 2
                                    

PROLOG

Inkwizytorka po pokonaniu Koryfeusza nadal dążyła do rozbudowy Inkwizycji. U jej boku Cullen oraz Józefina wciąż pozostawali na stanowiskach doradców, no i oczywiście Komendanta oraz Ambasadorki.

Leliana pod przydomkiem Święta Wiktoria została nową Boską. Zarządziła zlikwidowanie kręgów, a magowie uzyskali wymarzoną wolność. Kasandra wkrótce wyruszyła w podróż do Fereldenu, by pomóc w obronie miast, fortec i wsi. W akcie wynagrodzenia otrzymała tytuł dowódcy mniejszych oddziałów pod sztandarem władz Fereldeńskich. Varrik powrócił do Kirkwall, w nadziei, że odnajdzie tam swego przyjaciela, Hawke. Niestety, po sławnym bohaterze nie było ani śladu. Żelazny Byk przez jakiś czas pozostał u boku Nox, lecz wkońcu postanowił ją opuścić. Udał się do Orlais, gdzie został wynajęty do ochrony wraz z Szarżownikami przez samą cesarzową Celene. Jak chyba każdy już usłyszał, Solas opuścił lady Lavellan zaraz po bitwie z Koryfeuszem. Gdzie się udał, do tej pory nie wie nikt. Sera jako bliska przyjaciółka Inkwizytorki została u jej boku i dostała tytuł zwiadowcy, nie wspominając o tym, że większość roboty odwalali za nią Przyjaciele Rudej Jenny. Oczywiście dalej mieszkała w Ostoi Herolda, gdzie chlała i bawiła się niemiłosiernie. Cole stał się bardziej człowiekiem, lecz to nie przeszkodziło mu w kontynuowaniu pomagania innym, bowiem znalazł sposoby, dzięki którym stawało się to możliwe. Jako iż Kasandra opuściła Podniebną Twierdzę, nic mu nie broniło, by pozostać u boku Nox. Vivienne nigdy nie popierała decyzji Herolda. Stwierdziła, że powróci księcia i znów będzie z magami. Blackwall nie zginął z ręki Inkwizytorki. Jakoś zniosła nieprawdę, jaką jej wpajał od pierwszego spotkania. Postanowiła go uwolnić i oszczędzić, a ten w zamian obiecał jej być przy jej boku aż do śmierci. A Dorian... Dorian powrócił do Tevinteru. Jego napięta sytuacja rodzinna się rozluźniła, a ojciec zaczął akceptować jego odmienność. Gdyby tylko wiedzieli co miało się zdarzyć...

DRAGON AGE : Kroniki Zaginionego BóstwaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz