1

36 6 0
                                    

"Hej ty! Tu je policajná hliadka opusti túto budovu!" Ozval sa policajt za mojím chrbtom. No ale on netušil, že čo som zač...Všetko to začalo tak nevinne... Ale prežila som iba ja... Aj to viem, že umriem. Prečo sme sakra išli len do tej budovy? Ale vráťme sa na začiatok... Možno si to už nepamätám presne. Ale viem čo sa tam udialo.

"Poďme na strechu." Prehlásila som. "A načo nás do tej budovy?" namietala Luci. "Je tam nádherný výhľad, chcem vám ho ukázať." Hovorila som. "A čo je to za budovu?" ozval sa Peet ktorý sa nedávno nasťahoval do nášho mestečka. "Je to opustená veterinárna budova. Hovorí sa, že v nej robili všelijaké pokusy. Už som tu predtým bola. A domov som si odniesla jeden spis, ktorý som rýchlo vzala a utekala pred fízlami. Bolo tam niečo o mutácii dieťaťa a psa. Brr hnusné." Hovorila som. 

"Tak tam poďme. A v pivnici je aj nejaká šachta ktorá vedie niekde dole, ale neviem kde presne chcem to preskúmať. No dostaneš sa do nej len tak, že sa preplazíš." Povedal Mat. "Ja sa k tebe pridám. Aj mňa to zaujíma." Podporil Mata James. "Tak poďme, keď chcete. Len pozor na fízlov." Prehlásil Pieder. "Kto ide za mnou!" zvolala som, a vošla do budovy. 

V budove bola väčšina okien rozbitá a veľký neporiadok. Nebola tu ani elektrina, ani dvere. Bola jednoducho vybielená a pomaly sa rúcala. No vedela som že tu ešte niekto, alebo niečo bude. A vedela som, že to nebudú bezdomovci. Táto budova skrýva veľké tajomstvo. No a ja chcem prísť nato aké. Tak sme prešli všetkých sedem poschodí na strechu. Naozaj ma tento pohľad nadchol, i keď bolo upršané počasie a cez mraky nebolo skoro nič vidieť. 

Tam sme si zapálili cigarety a zafajčili. "Čo takto ísť do pivnice? Už sa neviem dočkať na tú šachtu." Prehovoril Mat do ticha. "Keď dofajčíme môžeme. Dúfam, že niekto má aj nejaké svetlo." Hovorila som. "Ja mám na mobile." Povedal Pieder. "Takže máme len jedno svetlo?" pýtala som sa. Nikto sa neozýval, takže podľa všetkého áno. Ako posledná som zahasila cigaretu. "Tak poďme už." Naliehal Mat. "O.K. len pokoj." Upokojovala som ho.


Zakázaná budovaWhere stories live. Discover now