Ne bir dakika bu bunu nerden biliyor geçmişimdeki hayatımın berbat olduğunu??
"Cevap vermiycek misin?"
"Mikiyy!"
Öğlece donup kalmıştım. Cevap veremiyordum. Herkes Mikiy diye sesleniyordu ama ben sadece baka kalmıştın çünkü o anlari tekrar yaşıyormuşum gibi geldi ve gözmden bir yaş damla aktı.Hemen ayaga kalktım an herkes bana aynı soruyu sormuştu.
Alya:Mikiy yanlış birşeymi dedim? Yanlış birşey dediysem özür dilerim.
Bersu:Mikiy otururmusun şuraya nereye gidiyorsun?
Hilal:Bersununkinden.
Lula:Hilal ve Bersununkinden.
"B-ben iyim sadece yalnız kalmam gerek" diyip Marinettenin evinden çıkıp eve gitim. Eve geldiğimde MırMır beni kapıda karşılamıştı. Bugüne kadar derdimi birtek ona anlatabiliyordum.Şu dünyadaki en iyi dostun kediler olabilir diyebilirim size.Kedimi kucağıma alıp odama geçtim.Üzerime pijama giydim. Evet doğru oda kediliydi.Kedimi okşadıktan sonra mamsını suyunu vermiştim.Mırmır olmasa ben üzüntüden òlebilirdim sanırım şuan bile yarısını unuturdu.Yatağıma yatım ve zil çaldı."Ama yaaa tamda rahat etmişim yatakta güzel güzel müzik dinliyecektim yaa '-'" sòlenirken bir yandanda kapıya doğru gidiyordum. Kapıyı açar açmaz soru yağdırdılar üstüme.
Hilal:Kızım nereye gitin hemen noldu lan?
Bersu:Aşk olsun bir derdin vardıda bizemi anlatmadın. Hani bir birimize söz vermiştik herşeyi bir birimize anlatacaktık.
Lula:kanka nolduuuuuuu!
"Lula sakin ol biraz binanın içinde bile bağırdın manyak"diyip gülmüştüm.
"Biraz soluk alın manyaklarım."
Bersu:Solukmu alalım,solukmu alalım önce gozunden yaş geliyor sonra öğlece çekip gidiyorusun kizim anlatsaaannaaaa!!
"Oha Bersuu sakin ol önce bir yemek yiyelim sonra ödevleri yapar öle anlatırım fazla onemli değil zaten."
Bersu:Banaeeee!
Hilal ve lula: Anlatcaksın amaaaa!"Aa tamam be ne bağrıyonuz içeri girer girmez sorguya çektiniz beni."
3 bir anda: Peki
Dediler ve içeri girdiler onlar üstlerini degistirirken ben sofrayı hazırlamaya başlamıştım bile.Sonra onalarda gelip yardım etiler.Onlara bu yaşadıklarımı nasıl anlatacaktım diye düşünmeye başladım ve en iyisi bu konuyu onlara unuturmam gerek olduğunu düşündüm.Sofrayı hazırladıktan sonra yemeye başladık.
Hilal:Eeee bugün kim bulaşıkları yıkıycak sıra kimde??
Hep bir ağızdan oflamaya başladık.
"Bilmem öle bir sıramı vardı?"
Hilal:Hadi ama Mikiy sıra sende git buz dolabındaki kağızda bak istersen sır yıkamam icin yapıyorsun demi?
"Ya ama Hilalll bugün yıkamyımmmm"
Hilal:Bananeee.
Diyip gülüyordu. Lula ve bersu bir güzel oh çekti tabi onlar yıkamıycaktı bulaşıkları
"Offf tamam"
Yemekler bitikten sonra ben tabiki muhteş bulaşık yıkayıcı iş başına düştü. Bulaşık yıkarkene bari kedili penguen bulsam acaba öle birşey varmıydı diye düşünürken gülme kırizine girdim.Lulada ictiği meyve suyu bardağını getirmişti.
"La noldu neyin gülme kırizi bu?"
"Muhteş bulaşık yıkayıcı kedili penguen buldu şok şok şokkkk" derken bile gülüyordum.
"Allah belanı vermesin Mikiy." Oda gülmeye başlamıştı. Bir kaç saniye sonra gülme kırizimiz Allaha şükür gećmişti.
"Lula elindeki ne?" Diyip yan yan bakmıştım cunku bulaşık yıkamayı daha yeni bitirmiştim.
"Bardak"
"Saol Lulacım cok yardım etin Allah razı olsun Lualacım inşalah sana dıra geldiğinde bundan bin kat daha bulaşık yıkarsın aminnnn."
"Peki kaçtım ben bu bardagida yıka elerinden öperim Mikiycimmm." Diyip hemen kaçmıştı.Bende elimdeki bardağı yıkamaya başladım."Sonunda bitii Allaha şükür biti." Ne çok bulaşık vardı bitmek tükenmek bilmemişti.İçeri kızların yanına gidip oturdum.
"Ulan geldim geleli bir oturamadım ya ne yaptınızda bukadar bulaşık çıktı bildiğiniz tabaklar bardaklar kendiliğinden kirlenmiş lan."
Hilal:Ama bitek biz yiyip içmiyoz sende yiyip iciyorsun Mırmırda hehehehh.
"Öhö çok komok holol."
Herkes gülmeye başlamıştı bir süre sonra bende gülmeye başladım.
"Tamam yeter bukadar dinlenme kalkın ödev yapıcaz."
Herkes oflamaya piflamaya başlamıştı bile.
"Hadi oflamak yok kalkın." Diyip hepsini tek tek kolundan çekip kaldırdım ödevleri yaptıktan sonra eşyaları ortadan kaldırdık.
Hilal:Hani birşey anlatacaktın Mikiy
Bersu:Aynen
Lula: Hadi otur anlat
"Şeyyy sizce geç olmadımı benim cok uykum geldi hadiii uyalım yarın anlatırım."
Hilal:Ama Mikiyyy söz verdinnn.
"Tamam söz yarın anlatçam."
Bersu:Eğer anlatmasan gece sen uyurken saçını sıfıra vururum,testereyle keser bobreklerini ve tüm diğer organlarını çıkartırım hastaneye bağışlarım ve damarlarından yeni yıl süsü yaparım.
"Kanka sen bendende piskopat çıktın ya."
Bersu:Teşekürler nedemek.
Lula:Ozamannn anlaştığimiza göre yatip uyalım.
"Bencede"
Dedik ve hepimiz yataklarımıza geçip uyuduk herkes ikişerli kalıyordu ben ve Bersu,Hilal ilede Lula'yala kalıyordu.Sabah olduğunda Mırmır Bersunun kafasına çıkmış uyordu bisefer kesin beni gebertcek.Aboo Bersu uyanıyo derken Bersu bağırmaya başladı.
"Laaaaaannnnn öldümü ben heryer kara kara Allahım ceheneme mi gidiyorum ben lan bu yumuşaklık ne lan cok sıcak Allahım cehenmede kazanın içine atmış yakıyormusun noluyorrrrr Mikiyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!"
"Sıçtım" hemen gidip Mirmırı yüzünden aldım.
"Ulan Mikiy bitin sennn lan bu kedin benden ne istiyo!"
"Sana tutulmuştu be kanka cok guzel olduğun için ehehehehe."
"Ben sana bir çarpıcam ama..."
"Ama ne eheheh" hayla gülüyordum.
"Boşver"
"Peki"
"OK"
"Tamam"
Yataklarımızdan kalkıp üstümüzü giydik odadan dışarı çıktık Hilal ve Lula bizi bekliuodu
Lula:Nerde kaldınız lan?
"Yolda anlatırım." Yoldaykene sabah Bersunun halini anlatınca herkes gülmeye başlamıştı.
Bersu:Aman ne komik dimi?
Derken benim gülmem kesilmiş öylece oraya bakıyordum ve kıara seslendim.
"Kızlar sizde benim gördüğümü görüyormusunuz?"
Kızlarda benim baktığım yere baktılar ve knlarda ağzı açıp bakıyordu ve bir ses duyduk sanki yanımda biri varmış gibi...
-ŞLMMMM-
Nabıyonuz Bayramınız kutlu olsun inşalah bu bölümüde beğenmişsinizdir okuduğunuz içinde teşekürler bu bölümdede mikiyin gecmişini oğrenemediniz kusara bakmayın djdbdbsj neyse kaçtım ben byü 95 okuma ve 15 voteden sonra görüşürüz.♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miraculous Yeni Bir Yıl
AléatoireMerinette bir üst sınıfa geçiyor. Acaba bu sene neler olacak? Sınıfa yeni kişiler mi gelicek? peki en önemlisi Kara Kedi mucizesini Hawk-moth mu alacak? Kara Kedi mucizesini geri alabilecek mi? Uğur böceği kimliğini kime açıklıycak? ve daha birsürü...