^^Felicite^^
Olen Felicite Daniela Wood. Ja olen 17 vuotta. Muutin juuri viikko sitten asumaan Miamiin Lontoosta Opiskelua varten. Asun lukiossa olevassa asuntolassa. Asun yksin huoneessa/asunnossa.
Minulla on ruskeat luonnon kiharat hiukset ja viherruskeat silmät. Olen luonteeltani rehellinen, luotettava, herkkä ja vähän ehkä badass. Olen soittanut pienestä asti kitaraa ja soitan yhä. Musiikki on aina ollut mukana elämääni.
Minulla on kaksi sisarusta isoveli Jackie ja pikkusisko Nathalie. Sitten minulla on vanhenpani. Perheeni asuu Lontoossa ja minä nyt täällä Miamissa.
Tämän kuluneen viikon aikana olen vain laittanut asuntoani kuntoon ja tutustunut lukioon ja kaupunkiin. Kouluni alkaa jo huomenna joten minulla on vielä tämä ilta aikaa laittaa kaikki valmiiksi.Olen kierrellyt ympäri kaupunkia ja ostanut sieltä kaikkea tarvittavaa ja kävin lukiolla hakemassa kirjani ja lukujärjestykseni.
En ole vielä kerennyt tutustua keneenkään. En malta odottaa että pääsen aloittamaan koulun huomenna. Kävin lukion ykkösen jo lontoossa mutta halusin muuttaa ja käydä lukion loppuun täällä ja jäädä sitten varmaan asumaan tänne. Tänään on 11.päivä elokuuta. Ja huomenma täytän 18.
Jouduin jättämän parhaan kaverini Connorin lontooseen. Mutta luultavasti me näemme vielä. Minulla ei koskaan ole ollut paljoa kavereita. Ja Connor on tässä tapauksessa se ainoa kaverini.
'Connor kayston soittaa' teksti hyppi puhelimeni näytöllä ja vastasin puhelimeen. "Waddap brouh?" kysyin. "Eitäs mitää ajattelin kysyy miten sun viikko on menny? Ookkos pongaillu hottiksii?" connor kysyi. "Hyvin se on menny ja en oo nähny hottiksii. Mites sun hottisten ponggailu?" vastasin/kysyin. "No siis mä en oo varma mut mun ja Jacen välil taitaa olla jotain." connor vastasi hiljaa. "Love is on the air! Sä taidat oikeesti tykkää siitä ku puhut noin hiljaa!" sanoin. "Sä puret sun huulta nyt? Sä puristat sun kättä nyrkkiin nyt?" kysyin leikilläni tunsin connorin niin hyvin että tiesin mitä hän tekee missäkin tilanteessa. "Juu niin taisin tehä." connor vastaa. "Mut mä meen jo nukkuu ku kello on kuiteski jo niin paljon." sanoin connorille. "Öitä mursu!" connor sanou ja lopetti puhelun. Laitoin puhelimeni pöydälle ja kömmin peiton alle.
Eka luku tätä tarinaa. Tän luvun siis kirjotti Mikey ja ton toisen luvun kirjottaa sitten Jay. Toivottavasti tykkäätte ja jaksatte lukea. See you bye.
YOU ARE READING
Kiss Me You Fool
RomanceFelicite Wood muuttaa Lontoosta Miamiin opiskelemaan. Miamissa Fel tapaa mukavan pojan nimeltä Micke Watherland. syntyykö heidän välilleen mitään? sen näet lukemalla. Elikkäs tää on meijän eka tarina ja kirjotetaan tätä silleen vuorotellen. joten n...