🍌p r o l o g u s🍌

500 20 2
                                    


Reggel a hülye ébresztőm keltett fel, amitől már nagyon fáj a fejem. Mindig csak ugyan azt a retardált vonatsípra hasonlító hangot adja ki magából, pedig ha nem lenne vekkerem én akkor is felkelnék.
A szekrénymen pattogó és visító halálgépet próbáltam leverni a gecibe, mert már a tököm kivan tőle, amikor megpillantottam, hogy már megint egy órával előbbre tekerte az idegesítő öcsém Young-Nam.

- Fasza, hat helyett megint ötkor keltem. Köszi öcsi! - morogtam magamban.

- Mi az Iseul? - toppant be az emlegetett ördögi lélek az ajtón, eléggé kómás fejjel.

- Te kis hülye, már megint átállítottad az óramat ötre. - vágtam oda hozzá az említett tárgyat.

- Áú! - sisszent fel. - Anyaaaa!

Visította, majd szaladt is drága jó anyánkhiz aki mellesleg mindig a házidémon pártját fogta.

Kettő perc sem kellett, de az örjöngő anyámmal találtam szembe magamat.

- Iseul, mit képszelsz? Hajnali öt óra van, és az öcsédet is felkeltettes! Na szuper.. Mostmár vissza sem tudom majd fektetni! Elég idős vagy te már ahhoz, mert amúgy mindjárt betöltöd a tizenhetet ami hurrá, hogy tudd nem kéne felkeltened az öcsédet, még csak tíz éves! Aludnia kellene. - szidott le a mi kis aranyos Seo Hyun névre hallgató néha elléggé idegbajos anyám.

- Mi ez a lárma? - vagta ki erőből az ajtót Eunji az apám.

- Jaj, hagyjatok már. - kérleltem őket majd a fejemre szorítottam egy párnát.

Szerencsére elmentek, de a sátán visszamászott az alvilagból a szobámba és befeküdt mellém.

- Iseul. - szólongatott. - Iseul, hahó?!

- Mivan Young-Nam? - kérdeztem kicsit sem kedvesen.

- Anyu mondta, hogy lesz egy új osztálytársad.

Tutudurututututú!

Itt volnék egy fanfictionnal ami Gankús😂😂 /Jungkook.os/

Újabban egy kicsit kóreai fan lettem, szerintem tökre aranyosak meg minden.

Remélem élvezni fogjátok:3
Jó olvasást kis szukik😏

××Kóreai fan anyátok

If you |Jungkook| FÉLBEHAGYVA ÁTÍRÁS KÖZBENWhere stories live. Discover now