21 Co robisz, gdy on jest smutny ? #1

3.6K 117 25
                                    

Scott: Gdy Scott jest smutny, zaciągasz go, aby położył się na kanapę, robisz mu płatki z mlekiem, przygotowujesz ciepła herbatkę, dla ciebie i dla niego. Podczas jedzenia chłopak zawsze się otwiera. Czasami, gdy uroni kilka łez przytulasz go i całujesz.

Stiles: Stiles jest chłopakiem, który, z reguły bardzo trudno okazuje uczucia. Wiec, gdy jest smutny nie chce  Ci nic powiedzieć. Ale masz na to sposób. Siadają obok niego, włączając Trudne Sprawy  (wiesz, że Stilinski tego nienawidzi) i udajesz złą. Od razu przytula się do ciebie, zaczyna całować i wszystko Ci mówi. Gdy Ci się już wygada, prosi Cię z całego serca, abyś wyłączyła to 'Coś' co przed chwilą włączyłaś.

Liam: Liam, jak wie każdy, wpada w ataki złości, za które potem żałuję. I to widać. Ale nie nie mówi Ci o wszystkich. Więc, gdy przychodzi do ciebie od razu wyczuwasz od niego zła aurę. Rzucasz go na łóżko, siadasz na niego okrakiem i zaczynasz go całować. W pewnej chwili on cię łapie w biodrach i rzuca na łóżko. Po kilku minutach możesz być z siebie zadowolona - w końcu Dunbar Ci o wszystkim powie.

Isaac: Isaac jest wielkim łakomczuchem. Wiec, gdy przychodzi smutny, od razu idzie do sypialni i kładzie się na łóżku. Idziesz po największy i najbardziej miękki kochający i przykrywasz Lahey'a. Następnie każesz mu zostać i szybko biegniesz do kuchni po żelki. Zawsze masz zapasy w szafce pod przyprawami. Otwierasz. I idziesz do Isaac'a. Podczas jedzenia słodkości całkiem się otwiera i mówi Ci o wszystkim, co się wydarzyło.

Preferencje i Imaginy - Teen Wolf✒ MĘŻCZYŹNI Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz