Gözlerini açtığında bir uçaktasın ne olduğunu anlamıyorsun uçakta kimseyi göremiyorsun. Yerine oturup dışarıyı izliyorsun. O sırada uçak iniş yapıyor. Adamlar geliyor ama yüzlerini göremiyorsun onlara nerdeyim diye soruyorsun ama cevap vermiyorlar. Bir eve götürüyorlar seni. Çok lüks bir ev . Seni içeri sokuyorlar. Bir anda karanlık bir evken ışıklar açılıyor . Karşında Justin var sana sarılıyor. Çığlık atıyorsun. İngilizce bildiğinden onu anlıyorsun. Bir süre arkadaş olarak takılıyorsunuz. Sonra sana evlenme teklifi ediyor. Sende kabul ediyorsun. Evleniyorsunuz nikahınızda selena da var . Yüzü beş karış. Günlerden bir gün koşuya çıkıyorsunuz Justin ile. O sırada bir anti geliyor. Ve sana silah çekiyor. Justin önüne geçmeye çalışıyor ama çok geç Justin ismini bağırıyor . Sende hastaneye yatıyorsun . Ama o anti bulunamıyor. Justin senin için şarkılar yazıyor. Bir gün Justin hastahaneye gelip senin kulağına yazdığı şarkılardan birini fısıldıyor. Gözlerin yavaşca açılıyor. Justin gözlerini kapatmış yoğun duygularla kulağına şarkıyı fısıldıyor. Sende o şarkıyı söylerken dudağına yapışıyorsun Justin karşılık veriyor.
15 yıl sonra
Justin ile çocuklarınız var. Onlara bu anıyı anlatıyorsunuz. O sırada justin senin kulağına aynı şarkıyı fısıldıyor. Ona sarılıyorsun.
Sonra uyanıp lanet okuluna gidiyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Justin Bieber İle
Fanficİşte Justin Bieber hakkında herşey . - Justin ile hayal et . - Justin bilgileri . - Justin paylaşımları - Justin anketleri .