Jh:tapi kenapa *air mata jihyo mula bertakung*
Jm:sebenarnya jhope eksiden, die koma selama 3 bulan dan die baru sedar pagi tadi... Tapi sekarang die dah tak ingat sapa kau...
Jh:hah kenapa korang buat macam tak tau je korang pun tak bagitau aku.. Kenapa die lupa aku hiks*air mata jihyo pun mengalir dengan deras lalu memukul jimin*kenapa tak bagitau kenapa kenapa!!!
Jm:kau kene ingat semua janji kau kalau nk jumpa dengan die esok....
Jh:kau jahat jimin kau jahat sanggup kau buat macam ni kat aku...
Jm:hey kau sedar lah sikit yg kau buat semua ni terjadi lah kau tau tak jhope dah lama ade perasaan kat kau, kau je buat tak tau...
Jh:a aku bukan nya buat tak tau tapi kalau aku terima die macam mana dengan suga...
Jm:sekarang aku malas nak bergaduh so macam ni lah kalau suga bagitau tentang perasaan die kat kau terima jelah eh then lupakan si jhope tu...
Jh:tapi aku nk jumpa die...
Jm:nak jumpa die jum ikut aku...
Di hospital....
Jm:jhope ah ade org nk lawat kau..
Knock knock
Jh:Jhope ah an annyeong *melambaikan tangannya dengan berat sekali*
V:eh jihyo buat ape kat sini *memandang ke arah jimin*
Jm:masuk lah *mengangguk kearah v*
Jp:suga ni jihyo eh hyung punya gf kan...
Sg:hah bukan lah kawan je..
Jh:tak betullah saya ni gf die..
Sg:jihyo ah
Jh:nama awak sapa sebenarnya.. *air mata jihyo mula bertakung kerana kawan lama nya sudah tiada dalam sekelip mata*
Jp:oh saya jung hoseok awak boleh panggil saya jhope saja, awak pula.
Jh:nama saya song jihyo boleh panggil saya hyo *air mata nya pun mengalir dengan pantas nya jihyo memusing badannya*
Jp:eh kenapa ni...
Jh:sa saya nk keluar dulu eh..
Jihyo menangis di depan pintu
Jn:jihyo ah kalau jihyi nak balik balik lah...
Jh:jihyo nak duduk sini sekejap je lgi...
Jn:kalau nak balik nanti bgitau eh boleh oppa hantarkan...
Kring kring..
Jh:hello kenapa call ni..
Jh:hah jelah nanti hyo balik eh
Jn:spe call tu...
Jh:appa call suruh jihyo balik..
Jn:nak oppa hantarkan tak..
Jh:boleh juga...
Jn:ok jum...
Di rumah jihyo...
Knock knock
Jh:omma jihyo dah balik..
Mr song:hah jihyo mari duduk sini dulu...
Jh:ah nae...
Mr song:nah tiket ke Australia appa nak jihyo uruskan syarikat kat sana dalam setahun je kalau jihyo nak panjangkan masa kat sana pun boleh tapi tak boleh kurang dari setahun..
Jh:tapi appa jihyo tak nak lah suruh lah oppa yg urus kan...
Mr song:oppa kamu tu dah uruskan banyak syarikat kini giliran hyo pulak bekerja..
Jh:hyo tak nak lah appa...
Mr song:kalau tak nak bagi duit, kereta dan semua harta yg hyo pegang sekarang...
Jh:tapi appa jelah jelah hyo pergi Australia... Sebelum tu hyo ade hal nak urus kan kalau hyo dah sedia nanti hyo bgitau..
Mr song:ok appa tunggu hyo eh...
Jh:kay lah hyo nak tido dulu bye..
Vote and comment
YOU ARE READING
[C]Love In Dark J.H.S
De TodoKisah ini yg membawa maksud cinta dalam gelap diantara dua sahabat ini.. So kalau nk tau lebih kena baca dulu lah ye...