Hikâyemi tercih ettiğiniz için teşekkürler. İyi okumalar...
Bügün kardeşim dediğim insanın doğum günü olduğu için ben hazırlıklara yardım ediyorum."Kayra, nerdesin canım."biri bana seslendiğinde arkamı döndüm.Ve bana seslenen kişi azra abla elif'in bir akrabası"efendim "dedim."hazırlıklar nasıl gidiyor."diye sordu aslında bu kız iyi ama halleri çok tuhaf geliyor."iyi gidiyor azra ablacığım."dedim. Birden gülmeye başladı ne var abi yani sadece ablacığım dedim bu kadar gülmene bir sebeb mi bence 'Hayır'tabi bunları düşünürken çatık kaşla onu izliyorum. O da durumu garipsemiş olacak ki gülmeyi kesip bana baktı ben de yukarı çıkmak için merdivenlere yöneldim. Tam çıkacaktım birden birine mi yoksa duvara mı çarptım diye kafa mı kaldırdım ve karşımda üç tane yunan tanrıçası gibi adamlar hah ben ne yaptım mı tabiki kendimi ezdirmem ve "önüne baksana!gözlerini ne işe yarıyor senin ha!"dedim bütün öfkeyle sesimi yükselterek. O ise sadece sinir bozucu bir şekilde sırıtı bunu gördükçe kaşlarımı daha çok çattım."asıl sen önüne bak ufaklık."dedi."ufaklık?"deyip kendimi işaret parmağımla gösterdim kafa salladı. "Git işine çocuk benimle uğraşma!"deyip omzuna çarpıp yukarıya çıktım. Kısa bir duş alıp çıktım. Doğum günü için siyah bir sıfır kollu içlik giydim yerlere sürünen bir etek içliğimin içinde beyazlar olduğu için beyaz önü açık topuklu ayakkabı giydim. Makyaj masama geçtim ve hafif bir göz makyajı yapıp görünmeyen ruj sürdüm. Aynanın önüne geçtim iç sesim'çoook güzel olmuşsun'dedi 'teşekkür ederim' dedim kendi iç sesim bile bana asılır ken Allah bilir her neyse, telefonumu alıp aşağı indim parti başlamış bizimkiler gelenlerle ilgileniyor du hemen mutfağa gidip "yardım edilecek bir şey varmı?"diye sordum."hayır yok canım" dedi yardımcımız. Tam içeri girerken biri koluma girdi anında kaşlarım çatılırken koluma girene baktım,Ece olduğunu görünce çatık kaşlarım düzelirken "delirdin mi kızım insan gibi gelsene yanıma." dedim alaylı bir sinirle."hayır neyse sana bir sürprizim var hadi gel. "dedi. Şaşkınca ona baktım ve " bügün elif su'nun doğum günü benim değil şaşırdın herhalde canım sen."dedim ve beni getirdiği yere baktım elif buradaydı ama yanında bir kaç kişi daha vardı. Merakıma yenik düşerek "ece, Elif bunlar kim?" dedim hala onları inceliyordum. Elif, Ece bana yüzlerini bana döndüler ama bu çok farklı yüzler bu...bu benim tanıdığım arkadaşlarım değil di ki çünkü gözleri kızıl ve bembeyaz bir yüzleri vardı. Tanımadığım ama sesi kadifemsi şahıs "Biz... Biz senin aileniz kayra."dedi.Ne!!!
Teşekkürler... ❤ okuduğunuz için bir sonraki bölüm de görüşmek üzere..... ❤ ❤ 💛