M-a condus pana in camera si a stat cu mine pana am adormit,desi gandul meu statea la ce am vazut,sau a fost doar in imaginatia mea???
Cand m-am trezit Legolas era in acelas loc unde l-am vazut inainte sa adorm.
-Cat e ceasul?
-10...
-Adica am dormit de ieri la ora 15 pana azi la 10??Wow...
-Aveai nevoie de somn,iti face bine.Mai bine te-ai mai odihni pentu ca Elif a anuntat ca diseara este bal pentru a sarbatori victoria de ieri.
-Ce victorie?
-Am castigat in fata orcilor.Nu a invadat castelul din vest;iar Elif l-a ajutat pe rege...vorbim mai tarziu.Si a plecat.
Bineinteles ca in ziua aceea nu am mai putut dormi si m-am pregatit pentru bal,m-au ajutat niste fete dragute cu rochia si cu machiajul.
Toate fetele erau la parter apoape de iesire,intarziasem putin ca nu puteam sa ma hotarasc ce bijuterii sa imi iau.Intr-un final cand am coborat jos toate privirile erau atintite asupra mea.Aveam parul prins in coc spaniol,cu un machiaj strident care imi arata ochii mei negri mai frumosi ca alte dati trebuie sa recunosc,un lantisor lung ce imi atarna de la gat si se termina la sani,iar rochia era fara bretele,de culoare mov care lasa sa mi se vada silueta(stramta pana la solduri si apoi putin creata pana la glezne)si pantofi finuti cu toc nu prea inalt ca sa pot sa dansez totata noaptea fara sa ma doara picioarele.
Cand m-am uitat si eu spre ceilalti am observat ca Melisa il tinea de brat pe Legolas,iar acesta nu reactiona in nici un fel.Melisa avea o rochie neagra si stramta....de la umeri in jos era acoperita cu o panza,iar parul il avea impletit.Am coborat scarile si de acolo m-a luat un baiat blond cu ochii verzi.Am mers impreuna cu totii intr-o masina,ce ciudat la cum se imbracau toti credeam ca acolo nu exista masini si ma asteptam la vreo trasura.Cand am coborat acelasi baiat m-a luat de brat ca sa intram in local,Legolas si cu tarfulita lui erau chiar in fata mea...atat de apropiati,imi venea sa plang dar am spus ca nu merita si in plus aveam un machiaj superb.
Cand am intrat inauntru nu imi venea sa cred cat de frumos era,chiar si oamenii(sau ce specimene rare erau).M-am asezat la masa cu baiatul care m-a luat si de la castel,cu Legolas si Melisa,Gandalf,Elif si mai erau cativa care nu ii cunosteam.Dupa un timp a venit si Anya.
-Nu am avut ocazia sa ma prezit (imi spune baiatul blond cu ochi verzi) ma numesc Eragon.Parea "normal" nu avea urechi mari,colti sau 3 brate..
-Andreea...aa...si tu esti om?
-Am fost,acum sunt calaret de dragon,si de la dragonul meu pot sa folosesc magia.
I-am zambit si mi-am intors privirea spre cei care dansau (era o muzica lenta si relaxanta) Legolas si Melisa pareau un adevarat cuplu si in mintea mea era doar faptul ca Legolas m-a mintit cand mi-a zis ca intre ei doi totul s-a terminat.Dupa un moment de neatentie pentru ca Eragon imi oferise ceva de baut cand mi-am intors privirea de la cei doi,acestia se sarutau...nu am mai putut sa ma abtin de la plans si am iesit afara.In timp ce imi stergeam lacrimile un baiat urca scarile localului,era imbracat intr-un costum negreu,pana si camasa era neagra..primi 3 nasturi erau desfacuti.Cu cat se apropia de mine cu atat mi se parea mai frumos....simteam cum lacrimile mi se uscau pe obraz si pe buze imi aparea un zambet.Cand era aproape de mine am vazut cat de frumos era..imi zambea si facea niste gropite adorabile,ochii negrii ce luceau de la lumina din-nauntru si era si brunet...exact aspectul unui baiat pe gustul meu.
-Buna,sti cumva daca este pe aici un tip pe nume Legolas?
Am ramas uimita pentru o secunda si tot imi aparea in minte imaginea lui Legolas cu Melisa.
-DA...
-Pai..mersi...dar numai intru,se pare ca atmosfera nu este asa placuta.
-Ba da este ,doar ca eu..(am inghitit in sec si el se uita la mine,era ata de frumos)...aveam nevoie de aer proaspat.
-Ca sa plangi?
-NUUUU!!! si deodata nu-l mai suportam..
-Hmm...ciudat pentru ca asta faceai mai devreme.
Am dat din cap afirmand ceea ce a spus si m-am intors ca sa intru in local,el m-a apucat de incheietura mainii si m-a intros spre el...eram atat de aproape incat aroape ne sarutam.
-Mai stai putin! imi zice el cu o voce dulce.
-Am luat destul aer (desi as mai vrea sa stau..era in mintea mea)
-Bine..eu o sa plec...m-a pupat pe obraz si s-a intors sa plece.
-Stai! Nu aveai treaba cu Legolas?
-Am aflat ce vroiam,iar acum e cu Melisa...o sa ii fac o vizita mai tarziu.Poate ne mai vedem.
Am intrat inapoi in local,Legolas si Melisa erau amandoi la masa...parca nici nu mai imi pasa de el,ma gandeam numai la baiatul brunet incepeam sa cred ca Legolas a fost doar o mica atractie.M-am uitat intr-o oglinda care o aveam in poseta sa vad daca mi s-a stricat machiajul si nimic,era in perfecta stare.Toata noaptea am dansat cu Eragon si nici nu m-am gandit la Legolas ( SA-L IA NAIBA!!! am zis dupa cateva pahare de alcool)
CITEȘTI
Dragostea cu raul
FantasyNimic nu e intamplator...mai ales cand o fiinta rea vrea binele altcuiva... Iubirea dintre un baiat si o fata total diferita de el care are un suflet bun si vrea sa fie mereu bine pe cand el dupa mii de ani in care a ucis fara mila si a stapanit i...