"O koho se jedná, musí to být jedine Alžběta II. nebo sám prezident Obama." zasmál se. Jak mi řekl BaekHyunie, byl to Kai.
"A kdyby se jednalo o mě?" zeptala jsem se jich.
"V osm večer u nás!" křikli všichni do telefonu a hovor byl ukončen.
Baekyhnu s podivem ohnul spodní ret, mobil zamkl a dal do kapsy u džín. Přitáhl si mě za ruce k sobě a obejmul mě kolem pasu.
"RoHee, můžu tě políbit?" zeptal se mě BaekHyun. zaskočil mě. Vim BaekHyun mě musí znát jako svoje boty.
"Pokud ne tak v-" nestačil větu doříct, sama jsem ho políbila, ruce jsem omotala kolem jeho krku. Jeho ruce chytli můj pas a otočil nás, seděla jsem na kapotě jeho auta, dravě mě líbal.
"Promiň..." zašeptal, když se ode mně odtáhl. Popošel ode mně, byl ke mě otočený zády a ruce měl před obličejem. rozběhla jsme se k němu a skočila mu na záda. Zavrávoral semnou a spadli jsme na zem.
"Bláznivá jsi stějně pořád." zasmál se, oba jsme se smáli jako pominutý.
"Hele pojedeme. Sbalíš si pár věcí aby jsi u nás nespala ve spodním." usmál se na mě BaekHyunie a zvedl se, natáhla jsem k němu ruce aby mě zvedl, jsem líná se zvedat sama.
"Pořád stejná" zasmál se, vzal mě za ruce a zvedl mě na nohy. sedli jsme do auta, odvezl mě domu kde zaparkoval auto a šli jsme do domu.
"Mami, mohla bych být přes noc u EXO? chceme něco vyskoušet, třeba by se mi vrátila paměť." usmála jsem se na na mamku nevině. chvíili na mě koukala pak se podívala na BaekHyuna.
"Ty mi ručíš za to, že se jí neskřiví ani její jediný vlásek a že se jí nic nestane." řekl táta místo mamky, ta na něj otočila hlavu a zamračila se.
"Pane Lee, vaší dceři se nic nestane, já i Suho ji bude střežit a dávat na ni pozor jako kdyby byla naše rodina." usmál se BaekHyun na tátu. chvíli jsem nechápaně civěla na tátu
"Koukej si mazat sbalit pár věcí na to přespání." usmál se táta, rychle jsem přikývla a běžela jsem pomalu do pokoje. Do malé tašky jsme si sbalila spodní prdllo, tričko a šorty na spaní. převlíkla jsem se do kalhot a trička, vlasy jsem si sepla do drdolu. Tašku jsme si vzala do rukou mohlo se jít.
Dorazili jsme před dorm EXO, nedalo se to přeslechnout ani přehlídnot, jen co jsme lezli do dveří lětěla po nás váza, BaekHyun ji jen tak tak chytil přemím obličejem. Zasekle jsem koukala na vázu pře mím obličejem, na sucho jsem polkla.
Vešla jsem do dormu EXO, slišela jsem tu hádku, zase se hádali, kdo bude vařit, a u kterého z nich budu spát. Jako kdyby nevěděli, že já spim vždycku v posteli Baekhyuna.
"Jestli chcete na tu hádku klid, tak já zase pojedu domu." navrhla jse, když se celých pě minut hádali.
"Nikam nechoď, protože pojedeš s náma, máme nečekanou zkoušku se všemi z SM." zavelel Suho, Baek Hyun mě vzal přes rameno, jako pytel.
BaekHyun vázu položil na botník a mě chytl za ramena. To mě probralo z tranzu.
"Jsi v pohodě?" zeptal se mě. přikývla jsem a vyzula jsem se z bot. Baekhyun vzal vázu do ruky a druhou rukou mě vzal za tu mojí volnou ruku. Došli jsme do obýváku.
"Kterej debil hodil tu vázu?" zeptal se všech. moment je jich tu nějak hodně. Devět členů EXO, Suho, BaekHyun, ChaYeol, D.O, Kai, Sehun, Lay, Xiumin a Chen. A těhlech sedm je tu navíc, no moment to je BTS, já myslela, že jsou v Japonsku.
"Já myslel že BTS jsou v Japonku." řekl BaekHyun, jako kdyby mi četl myšlenky.
"RoHee!" přede mě skočil TaeHyung.
"Krucinál co tu děláš? Já myslel že jste včera odletěli do Japonska." zeptala jsem se TaeHyunga a obejmuli jsme se.
"Neodletěli. Naše letadlo hořelo než jsme do něj vlezli, let přeusnuli na pozítří, nás koncert se posunul." nevině se na mně usmál.
"Jimine, Jine, Kooku, Hope, tohel je RoHee. RoHee tohle je J-Hope, Jimin, Jin a JungKook." TaeHyung mi představil zbytek BTS, všichni jsme na sebe kývli.
"Od kud se vy dva znáte? A jak to, že tu jsou, Suho?" zeptal se BaekHyun, dvě otázky na dva lidi.
"V nemocnci, TaeHyung tam byl se slepým střevem." odpověděla jsem mu.
"Řekl jsem jim, že pořádáme měnší soukromí koncert pro dívku s amnésii, zeptal jsem se jestli by nám s tim nepomohli." odpověděl Suho a usmál se jako andílek.
"Pojď dáš si věci ke mě." BaekHyun mě vzal lehce za ruku.
"Moment jak to, že bude spát u tebe a ne u mě!" ozval se, podle hlasu, Chen a Sehun přikývl.
"Protože BaekHyuni, slíbil mému tátovi, že na mě dá on i Suho pozor, nebude mi skřiven vlas a bude o mě postaráno jako kdybych byla vaše rodina." vysvětila jsem jim oboum.
"To neni fér, já o ničem nevim!" bránil se Suho.
"Tak na ni budu dávat pozor já a SeokJin." řekl BaekHyun, táhl mě za ruku do patra dormu, zahli jsme do třetích dveří a já viděl krásný pokoj, královská modrá byla na dvou zdech a na dvou zdech byla bílá barvy, tmavě modrá byla na stropě i s fosforeskujícíma hvězdičkama.
"Páni~" povzdychla jsem si nad tím pokojem. Baekhynu se usmál, nechala jsem si tašku u něj v pokoji a šli jsme ještě ven. Na tu osmou jsme se vrátili.
"Tak RoHee si hačne na pohovku a ty polez nahoru. BTS začínají jako první." řek Suho a táhl BaekHyuna do patra, všude se ztlumili světla, pustila se hudba a na schodech byli BTS. Když jsem je viděla v parukách, tykadýlkách a kočočičích ouškách, začala jsem se smát, prostě jsem se neudržela a smála jsem se.
"RoHee-ya~~!!" slšela jsem křik svého jména, křičel na mě Chen. Neni mi dobře, jsem nastydlá a oni mě ty koňové nechali doma s Chenem a s Kaiem, kterej se o mě nestará. Zvedla jsem se z postele, ve svém tirku a šortkách na spaní, chundelatých bačkorách a v županu BaekHyuna jsem se došourala do pokoje Chena. Stál na posteli a vyděšeně koukal na psací stůl.
"Co jí taháš z postele?" vyřikl Kai.
"Pa-pa-pa-pa-pavouk!" vykřikl vyděšeně. Kai se plácl dlaní do čela, přešla jsme k jeho stolu, vzala jsem těžkou knihu a pustila ji na pavoučka.
"Hotovo." řekla jem když jsem vycháze, ze dveří. oba dva koukali jako blbci.
Nakoneč jsme, po měnčím koncertíku o třech songů od každé skupiny, sedli ke stolku a hráli flašku.
"Pravda nebo úkol?" zeptal se mě Baekhyun.
"Úkol." usmála jsem se na něj.
"Polib Jimina!" vykřikl Kook.
"Udělej striptýz!" křičel Hope.
"Polib si prdel!" vykřikla jsem na oba.
"Můžu tu tvojí?" zeptal se mě Hope
"To se raději vyspim s BaekHyunem!" rozhodla jsem.
"Beru to jako úkol." usmál se BaekHyun, jenom sej na něj otevřela pusu. dělá si legraci?
"Fajn. Souhlas." přikývla jsem na úkol, raději s Baek Hyunem než políbit Jimina nebo udělat stryptýz. roztočila jsem plastovou flašku od fanty a padlo to na BaekHyuna.
"Pravda nebo úkol?" zeptala jsem se ho.
"Úkol" usmál se.
"Odvolej svůj požadavek o sexu." ušklíbla jsem se.
"Beru na vědomí." usmál se BaekHyun, na to ostatní zakňourali.
"Nechte si zajít chuť." rekla jsem všem.
ČTEŠ
Who am I? [CZstory]
FanfictionAmnésie... to je to slovo co vystihuje situaci Lee RoHee. Jméno RoHee dostávají dívky co ztratí paměť na dlouhou dobu. Do téhle situace se dostane i dívka co se ocitne v nemocnici Haesung v Jižní korei. Dívka se seznámí v nemocnici s jedním milím kl...